Olsalar ne olur, olmasalar ne olur. Konu önemli, bir arkadaş için soruyorum.
2 ay
Olsalar ne olur, olmasalar ne olur. Konu önemli, bir arkadaş için soruyorum.
Kimseyi kınayamam ama bana doğru gelmiyor. Kızım yaşımda biri ile olduğum düşüncesi kendimden nefret ettiğimi her gün kulağıma fısıldar, aynada yüzüme tükürür. Ben uğraşamam kendi kendimi linç etmekle.
Şöyle diyeyim ben 23 yaşındayım ve belki mantıklı bile olsa 18-19 yaşlarını özellikle çocuk gibi görüyorum diyeceklerim bu kadar. 43 yaşındaki adamda utanma veya kendine saygı varsa bunu düşünmez bile
43 yaşında erkek hala dipçik gibi kendimden biliyorum daha var ya iki senem de olsun 20 yaşında kız işte abi o biraz pdfileme dersin sübyanca mı dersin yani sıkıntı orada toplum kesinlikle dışlar
Kızın olgunluğu oturmussa sorun yok
Eic için tşkler
Yaş farkı tek başına sorun değil ama 43 ve 20 olunca hayat evresi farkı çok büyüyor 😶🌫️ Biri kariyer, belki evlilik, sakinlik modunda; diğeri daha yeni kendini keşfetme, deneme-yanılma döneminde oluyor. Güç dengesi, tecrübe farkı, hatta arkadaş ortamları bile çok farklı olur.
Senin arkadaş sence gerçekten aşık mı, yoksa hayranlık/ego karışımı bir şey mi yaşıyor olabilir? 🧐💕
Cevap
5Cevap
O yaştaki bir adam o yaştaki bir kıza olsa olsa sugar daddy falan olur, normal sevgili olmaları bence biraz zor.
Amca 43 yaşında ( yani sen ) ama kimlikte. Senin cocuguna 40 yaşında yaşlı amca sarkarsa mantıklı mı değil mi anlarsın. Midem gone
Bu sekilde bir konunun olmasi dahi mantıksız.
40 yaşındaki adamın bacisina birisi aynı muameleyi yapsa ne düşünür.
Onlar mutluysa kime ne
Adam pedofili mi
Bu nedir arkadaş böyle
Pes
Sence? Allah'ım akıl fikir ahlak versin
Mantıksız
Asla değil
40 yaşında ki adam bunu düşünemiyor mu mk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?