38 Yaşındaki erkekle, 27 Yaşındaki kız sevgili olabilirler mi? Adam kıza gerçekten değer veriyor. Kızında boş olmadığını biliyor.
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yıldostum kişisel görüşüme göre en fazla on yaş fark olmalı ama bazı özel durumlarda 15'e kadar olabilir.. ama 1 fazlası desen olmaz çünkü baba kız ilişkisine giriyor hoş olmaz biri ölür diğeri kalır.. kafalarınız denkse eğer bu iyi bile çünkü iki tarafta yaşlanmak yerine sen yaşlanınca kadın dinçliğiyle sana yaşlılığını unutturmakla kalmaz sana yardımcı da olur.. yani mutfağa gidip bir şey almak gerekir ve hanımın genç olduğu için sana bu gibi şeylerde eğer gerçekten gerektiğinde yardımcı olabilir.. ama ikinizde aynı yaşta evlenip yaşlanırsanız ikinizede birer yardımcı gerekir.. ya da biriniz sağa birinizde sola yatar ve hiçbir şey yapamaz istesensede zor olur.. yani ikinizde aynı yaşta olursanız iiinizinde belli yaşın üstünde kendine hayrı olmaz birbirinize nasıl yardımcı olucaksınız?
03 Yorumla- +1 yıl
yok ikinizde yardımlaşarak dayanışarak yaparsınız.. sen yaşlanınca onun güzelliğine bakarak (o yaşı daha genç olduğu için daha dinç olacak şimdi eğri oturup doğru konuşalım) yaşlılığını daha iyi geçireceksin.. eğer o seni gerçekten seviyorsa hemde sana her türlü destek olucak.. ee o yaşlı olsada destek ev işleri yapmak ister sana yardımcı olmak için ama yapamayabilir.. ama o genç olduğu için sana yardımcı da olur seni kaybetmek istemez.. şefkat gösterir sen onun için hem saygı göstereceği baba ya da (hayat tecrübelerinle onu desteklediğin yalnız bırakmadığı için) hemde sevgili olursun.. onun ölümünü görmek acısından kurtulursun ve ölürsem diye başlayan cümlelerle ona güzel geliştirici vasiyetler verirsin.. çocukların karın yanında pijamaların altında sallanan sandalyende puronu içerek bulmaca çözersin ölene kadar senden kral olmaz dostum.. gerçekten seni seviyormu sen ondan haber ver!!!
- +1 yıl
kısacası kardeşim sevginin aşkın her türlüsü mübah ama sen genç ve taze aldığın için daha da şanslısın..
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılOlur hatta uygun bir yaş farkıdır. İleri yaşlarda yaş farkı önemsizleşir. O 40 yaşında olduğunda siz de 51 yaşında olacaksınız ki ikiniz de orta yaş olgunluğunda olacaksınız. Zaten kadınların olgunluk yaşı erkeklerden 2-3 yaş ileridedir. Ruh halleriniz uyuyorsa olur.
01 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Aranızda 11 yaş fark var. Bu farka şöyle bakmak istiyorum.
Eger sen 20 karşındaki 31 olsaydı, saglıklı bir ilişki olmazdı. Çünkü sen genç yetişkinlik döneminde olacaktın, erkek tarafı da ununu eleyip eleğini asmış durumda olacaktı. Şimdi tahmin ediyorum ki, işini gücünü eline almış veya bir şekilde hayatını rayına oturtmuş bir bayansın. Keza 38 yaşına gelmiş erkek de maddi manevi bir şeyleri yerine oturtmuştur. Yaşım genç, hayat tecrübem bu anlattıklarımı karşılamıyor zira psikoloji okumanı getirisiyle paylaşıyorum görüşümü. Ben bir abeslik görmüyorum, mutluluklar dilerim :)03 Yorumla
+1 yılAşkın yaşı yoktur bunu en çok inananlardan biri de benim değer veren birini bulmuşsan bir de senden mutlusu olmaz bol şans
03 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler yalnız birşey söylemek istiyorum lütfen ilk başlarda sevip de sonradan soğumaya kalkmayın sonra bizim erkeklere güvenimiz kalmıyor en güvenilirlere bile
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
39
Cevap
31Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence normal fakat ben insanlarımızın şu hareketlerine anlam veremiyorum :)
38 ile 27 yaş arasında haliyle 11 yaş fark var. Yarın öbür gün biri burada konu açsa 28 yaşında bir erkek 17 yaşında bir kızla sevgili olabilirler mi? Diye sorsa o daha çocuk, sapık, kız genç diye kandırmaya uğraşıyor vb. yorumlar geliyor.
Yaş önemli değil bende bunu destekliyorum ama insanlarımızın bazı huylarını anlamak garip.09 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBen biraz farklı düşünüyorum bu durumu. Genel mantık olarak evet Sarivri'nin yazdığı doğru ama her insanın kişiliği farklıdır kimileri erken olgunlaşır eğer böyle bir durum varsa bence olabilir 17 ile 28 yaş arasında birinin ilişkisi. Demek istediğim örnek çoğaltılabilir aslında benim 20 yaşında ki bir erkek 15 yaşında ki bir kızdan hoşlanabilir buna benzer başlıklarda var herkes kız küçük vb. yorumlarlar erkeği eleştirmiş.
olur evlenirlerde ama kadın 45 yasına gelınce adam 55 yaşında olur bu işin sonu iyi değil kadın kocasını yeterlı bulmaz dışarıya yönelir adam aldatıldığını hissedince namus elden gitti der çeker karıyı vurur 25 sene ceza alır iyi hal ve dier hafifletici sebeplerden ceza 19-20 yıla iner gider bir ceza evinde yatar 75 yaşında çıkar artık özgürce yaşayabilir evde yatarken oksijen tüpüne bağlı nekadar yaşanırsa
Hayattaki gerçek olabilecek şeyleri yazmaya çalıştım bu benim kendi görüşümdür.04 Yorumla- +1 yıl
deli gibi seviyorsa iki taraf öyle olmaz.. gerçek sevda değil senin anlattığın.. yalancıktansa o dediğin.. gerçek aşkta herşeye katlanır sevenler..
+1 yılAbi kız kim?
Tanıyo muyuz yengeyi :))))
Tabiki olabilir. Olmaz değil. Ama zor be hacııı! Sen de biliyosun demi...
(Çok kanka tarzı bir konuşma oldu bu)03 Yorumla- +1 yıl
Hayırlısı dostum.
Daha ileri yaşlarda 11 yaş çok sorun değil de. 27 dedin mi zor yaaa.
Yine de hayırlısı...
Olur kafalar bır olsun yeter. Tanıdıgım bırı var 38 yasında sevgılısı 20 yasında
10 Yorumla
+1 yılben sırf aramızda 13 yaş var diye çocuk çok iyi biri olmasına rağmen istemedim. bunun 50 - 37 halleri falan da var yani. şimdi normal gelebilir ama ileride sıkıntı çıkar bence.
00 YorumlaOlgunluk meselesi iki tarafta kaldırabilicek kapasitedeyse tabi ki olabilir
04 Yorumla
+1 yıl" Adam kıza gerçekten değer veriyor. Kızında boş olmadığını biliyor."
sdsadasddasd Bunları her seferinde belirtmek zorunda mısınız? :D01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYorumlarını da okudum aşağıdaki. Ne güzel konuşmuşsun, çok heveslisin.. yaş hiç önemli değil neden olsun.. Çok seviyorsun. Umarım hep çok mutlu olursun:)
01 Yorumlayok olamaz desek sevgili olmayacak mısın yani, biraz kendiniz çözün sorunlarınızı kardeşim yaş 38 diyorsun bu da sorulmaz :D yaş 15 biva içiyovum biva biva yaş 15 :D bu çocuğun videosundaki özgüvenden gerek sana gözünü seviyim ya
00 YorumlaSevgililiği bilmem ama evlilikte cuk oturur bence olgunluk açısından
04 YorumlaSıkıntı olmaz ya iyi anlaşıyorsanız Allah gönlünüzce versin herşeyi :)
05 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 717 cevap paylaştı.
+1 yılYani bilemiorum. Adam enerijkse kiz da olgunsa 2 gonulde 1se olurda evlenseler ilerisi nasil olur ki..
02 Yorumla- +1 yıl
:D hadi bakalim kim tutar seni
+1 yılOlur tabiki. Düzenli bir ilişki kurup ilerletebilcek yaslardasınız. Çok da güzel olur.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlabilir yaşın bence pek bir önemi yok. Ben 20 yaşımdayım 38 yaşında sevgilim vardı mesela. Kafalar uyuşunca pek bişey önemli değil
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEvet ayrıldık ama buna mecbur olduğumuz için toplum baskısı falan yoksa bizim açımızdan bir sıkıntı yoktu hatta herkesten çok anlıyordu beni. Kafa yapısı önemli olan. Yoksa yaş sadece bir sayı
Cevap sahibi+1 yılRica ederim. Evwt keşke bu düşünceyi herkes benimsese.
Önemli olan yaş farkı değil aşk farkı. bence açılın :)
10 YorumlaAbi iki gönül bir olduktan sonra gerisini pek önemli olmuyor be
01 Yorumla
+1 yılTabi ki olur neden olmasın ki?
Aradaki yaş en fazla 15 e kadar yolu var00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılben 18 yaşındayım 33 yaşında sevgilim var ve çok mutluyuz aramızda hiç bir sorun yok :)
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAllah kısmet ederse neden olmasın
+1 yılkesinlikle olabilirler hiç bir sorun yok olmalarında.
00 Yorumla
+1 yıl38 yaşındasn ve ortalaması 20 yaşı geçmeyecek kişilerden aldığın yanıtlarla tatmin oluyorsun ne kadar ironik
00 Yorumla
+1 yılyaşda problem yok ikinizde yetişkin insansınız sonuçta
01 Yorumla
+1 yıl27 yasindayim. pek istemem. ama olabilirde karsilikli duygular varsa.
015 Yorumla- +1 yıl
Amin. insallah:)
- +1 yıl
Tesekkur ederim
- +1 yıl
Hic ama hic yok
- +1 yıl
Hepimize guzel sanslar versin Allah.
- +1 yıl
:) Amin, ben allaha sık sık dua ederim. allahım inşallah dualarımızı kabul eder. hepimize güzel şans, güzel hayatlar, güzel gelecekler, ve herşeyden önemlisi karakterli insanlarla karşılaşmayı nasip eder. Parada pulda gözü olmayan insan sevgisiyle doğa ve hayvan sevgisiyle bir bütün olan sevgiyi kucaklamamızı nasip eder... Sevgiyle kal @kırmızıojeliben
- +1 yıl
Sen tanidik geldinya bana bilemedim
- +1 yıl
O 27 yasinda ki kim oluyor
- +1 yıl
Tamam capkinbamya
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen 18 yasındayım erkek arkadaşım 27 8 aydır beraberiz ciddiyiz
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOnun ailesi bilmiyor ama tepki goreceğimiz kesin benim ailem herkes biliyor ilk baslarda yaş sorun dediler birse işitme engelli sevgilim yapamazsınız dediler ama 8. Ayımız :) inşallah sizin bir omur boyu sürer aşkınız :)
Cevap sahibi+1 yılUmarım inş.
bu kadar saçma soruları nereden buluyosunuz bilmiyorum.
çok merak ettiysen olur.
rahatladın mı00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen 19 o 30. Bekliyim mi soylemek icin 8 sene ahdjasj ben beklerimde o beklemez
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSen kucuksun diye reddederse sonsuza kadar kaybedersem. O nolcak :)
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum ama cok kotu hissediyorum :(
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl10 sene sonra cinsel beklentisi olmayacaksa kadinin olur
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl40 ı geçince performansın düşecek yetişemeyeceksin ama 38 yaşındabi erkek olarak bunun farkında olman lazım bundan 5 sene öncesine göre gücün kuvvetin hala yerindemi, peki 10 sene sonraki halini düşünüyormusun
38 yaşındaki kadınla 27 yaşındaki erkek oluyorsa senin dediğinde olur
00 Yorumla11 yaş farkı var, önemli olan yaş değil kalp birliği.
01 YorumlaOlabilirler neden olmasin ki bir birlerini sevdikden sonra
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Sevgili olabilirler yas uygundur
116 Yorumla
+1 yılkızın boş olmadığını biliyorsan çekinme.
07 Yorumla- +1 yıl
yahu neyin yaş farkı? madem kız da bir şeyler hissediyor gidip konuşun ve bu kuruntularınızın boşa olduğunu siz de anlayın.
- +1 yıl
aslında kız 27 yaşında fakat, yaşını göstermiyor, biraz minyon. yani görseniz 25 felan sanırsınız, o da büzden kendinden küçük erkeklerle ilgileniyor. Ama bana karşıda boş olmadığını biliyorum. onu etkilediğimin farkındayım. sözlerim cümlelerim onu öyle etkilediki, çok iyi anlaşabiliyoruz. aynı dili konuşabiliyoruz.
- +1 yıl
Umarım sana bir dost gözüyle bakmıyordur, genelde aynı dili konuşan insanlar bu kavrama dahil olurlar.
- +1 yıl
O zaman biraz sorun var gibi.. beklemede kalmalısın şimdilik..
olur çokta güzel olur.
08 YorumlaNiye beraber olmasınlar YAŞ farkı nedeniylemi
03 YorumlaOlabilir neden olmasin
01 Yorumlaadam istiyorsa, kız da istiyorsa neden olmasın?
00 YorumlaOlurlar tabi aşkın yaşı yoktur :)
09 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Yaslar uyuyor bence olur
09 Yorumla- +1 yıl
evet kendisi gerçekten küçük gösteriyo. ama ben onun boyuna posuna inanın bakmıyorum. onun fiziksel güzellikleriyle ilgilenmiyorum. onun öylesine saf öylesine berrak bir kalbi varki. ben esasında ondan etkilendim. zor bir kız olduğunu biliyorum. kolay erişilemeyen birisi biliyorum. bu yüzdende kıymetli oldu benim için.
+1 yılgayet de olabilir niye olmasın
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. 19 yasindayim 40 yasinda birinden hoslanmistim :D
01 Yorumla
+1 yılolur bence aradaki yaş farkı uygun
03 Yorumla- +1 yıl
evlencek olan sensin boşver onları :)
Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı. Olur olur bal gibi olur
02 YorumlaOlmaz mı yaşıtım, gayet normal.
00 Yorumla
+1 yılyaş farkı önemlidir. ama sizinkinde problem yok
00 Yorumla
+1 yılpekkiii 19 27 olur muuu
01 Yorumla
+1 yılevet gayet doğal
01 Yorumlasevgili değil eş olurlar eş. çabuk düğüne
010 YorumlaTabiki olabilir.
03 Yorumla
+1 yılsüper olur on numara olur
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlamazlar bence adam büyük baya.
17 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl30 yaş üstüne baksana :/
Cevap sahibi+1 yılEvet :)
Cevap sahibi+1 yılYaşına göre kişiye ait olsa iyi olur ama :)
+1 yılolur niye olmasın
02 Yorumla- +1 yıl
gayet normal ikiniz de olgunsunuz
evet olur bence
05 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,6b cevap paylaştı.
+1 yılOlur.
00 Yorumla
+1 yılOlmaması için sebep?
05 Yorumla- +1 yıl
Çok değil 11 yaş gayet ideal bozmayın aklınızı :)
- +1 yıl
kötü yorum gelse de takma o kadar sana tepki verenler ilk fırsatta o işi kendileri yapar. :)
+1 yılOlur bence
00 Yorumla
+1 yılOlabilirler
11 Yorumla
+1 yılolabilir bence
01 YorumlaOlabilir.
03 YorumlaOlabilir @Yaş38 :)
01 YorumlaOlur bence.
04 YorumlaBEnce evet
03 Yorumla- Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 38 Yaşındaki erkekle, 27 Yaşındaki kız sevgili olabilirler mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar