• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

38 Yaşındaki erkekle, 27 Yaşındaki kız sevgili olabilirler mi?

Yaş38
Yaş38 Takip Et
Xper 2 Yaş: 49
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
38 Yaşındaki erkekle, 27 Yaşındaki kız sevgili olabilirler mi? Adam kıza gerçekten değer veriyor. Kızında boş olmadığını biliyor.
38 Yaşındaki erkekle, 27 Yaşındaki kız sevgili olabilirler mi?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • yedibelahüsnüüü
    yedibelahüsnüüü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    dostum kişisel görüşüme göre en fazla on yaş fark olmalı ama bazı özel durumlarda 15'e kadar olabilir.. ama 1 fazlası desen olmaz çünkü baba kız ilişkisine giriyor hoş olmaz biri ölür diğeri kalır.. kafalarınız denkse eğer bu iyi bile çünkü iki tarafta yaşlanmak yerine sen yaşlanınca kadın dinçliğiyle sana yaşlılığını unutturmakla kalmaz sana yardımcı da olur.. yani mutfağa gidip bir şey almak gerekir ve hanımın genç olduğu için sana bu gibi şeylerde eğer gerçekten gerektiğinde yardımcı olabilir.. ama ikinizde aynı yaşta evlenip yaşlanırsanız ikinizede birer yardımcı gerekir.. ya da biriniz sağa birinizde sola yatar ve hiçbir şey yapamaz istesensede zor olur.. yani ikinizde aynı yaşta olursanız iiinizinde belli yaşın üstünde kendine hayrı olmaz birbirinize nasıl yardımcı olucaksınız?

    0
    3 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) evliliğimizde tüm akşam yemeklerini ben yaparım.
      ihtiyarlayıp emekli olunca o da bana yapar :))

      Yorumla
    • yedibelahüsnüüü
      yedibelahüsnüüü
      +1 yıl

      yok ikinizde yardımlaşarak dayanışarak yaparsınız.. sen yaşlanınca onun güzelliğine bakarak (o yaşı daha genç olduğu için daha dinç olacak şimdi eğri oturup doğru konuşalım) yaşlılığını daha iyi geçireceksin.. eğer o seni gerçekten seviyorsa hemde sana her türlü destek olucak.. ee o yaşlı olsada destek ev işleri yapmak ister sana yardımcı olmak için ama yapamayabilir.. ama o genç olduğu için sana yardımcı da olur seni kaybetmek istemez.. şefkat gösterir sen onun için hem saygı göstereceği baba ya da (hayat tecrübelerinle onu desteklediğin yalnız bırakmadığı için) hemde sevgili olursun.. onun ölümünü görmek acısından kurtulursun ve ölürsem diye başlayan cümlelerle ona güzel geliştirici vasiyetler verirsin.. çocukların karın yanında pijamaların altında sallanan sandalyende puronu içerek bulmaca çözersin ölene kadar senden kral olmaz dostum.. gerçekten seni seviyormu sen ondan haber ver!!!

      Yorumla
    • yedibelahüsnüüü
      yedibelahüsnüüü
      +1 yıl

      kısacası kardeşim sevginin aşkın her türlüsü mübah ama sen genç ve taze aldığın için daha da şanslısın..

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Olur hatta uygun bir yaş farkıdır. İleri yaşlarda yaş farkı önemsizleşir. O 40 yaşında olduğunda siz de 51 yaşında olacaksınız ki ikiniz de orta yaş olgunluğunda olacaksınız. Zaten kadınların olgunluk yaşı erkeklerden 2-3 yaş ileridedir. Ruh halleriniz uyuyorsa olur.

    0
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      ruh halimizde aynı telden konuşuyor... bence mükemmel bir uyumumuz var. :)) ona şiirler yazıyorum okuyor. sonra yüzünde küçük bir tebessüm oluşuyor. onu hissetmek beni çok mutlu ediyor. teşekkür ederim iyi dilekleriniz için

      Yorumla
  • Sarivari
    Sarivari Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Aranızda 11 yaş fark var. Bu farka şöyle bakmak istiyorum.

    Eger sen 20 karşındaki 31 olsaydı, saglıklı bir ilişki olmazdı. Çünkü sen genç yetişkinlik döneminde olacaktın, erkek tarafı da ununu eleyip eleğini asmış durumda olacaktı. Şimdi tahmin ediyorum ki, işini gücünü eline almış veya bir şekilde hayatını rayına oturtmuş bir bayansın. Keza 38 yaşına gelmiş erkek de maddi manevi bir şeyleri yerine oturtmuştur. Yaşım genç, hayat tecrübem bu anlattıklarımı karşılamıyor zira psikoloji okumanı getirisiyle paylaşıyorum görüşümü. Ben bir abeslik görmüyorum, mutluluklar dilerim :)

    0
    3 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      çok çok çok teşekkür ederim o kadar güzel bir açıklama yaptınızki, tüm bunlar gerçekten önemli. sağolun. gönlümü ferahlattınız :)

      Yorumla
    • Sarivari
      Sarivari
      +1 yıl

      ay ben soruyu bayan sordu sanmıştııımm ay kusura bakmayın ya

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • Sİmsiyah-VAMPir
    Sİmsiyah-VAMPir Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 74%
    +1 yıl

    Aşkın yaşı yoktur bunu en çok inananlardan biri de benim değer veren birini bulmuşsan bir de senden mutlusu olmaz bol şans

    0
    3 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      çok teşekkür ederim sağolun. umarım sende çok mutlu olursun

      Yorumla
    • Sİmsiyah-VAMPir
      Sİmsiyah-VAMPir
      +1 yıl

      Teşekkürler yalnız birşey söylemek istiyorum lütfen ilk başlarda sevip de sonradan soğumaya kalkmayın sonra bizim erkeklere güvenimiz kalmıyor en güvenilirlere bile

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) haklısın o çok önemli bir konu, ben bana bir adım gelene 10 adım gidiyorum. ama bu durumda kadınların tutumuda çok önemli. bazıları gerçekten kaprisi çok abartıp, nazı çok fazla yapıyolar. o zamanda erkekler huzur kalmadı diyip, uzaklaşabiliyolar.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

39

Cevap

31

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bence normal fakat ben insanlarımızın şu hareketlerine anlam veremiyorum :)
    38 ile 27 yaş arasında haliyle 11 yaş fark var. Yarın öbür gün biri burada konu açsa 28 yaşında bir erkek 17 yaşında bir kızla sevgili olabilirler mi? Diye sorsa o daha çocuk, sapık, kız genç diye kandırmaya uğraşıyor vb. yorumlar geliyor.
    Yaş önemli değil bende bunu destekliyorum ama insanlarımızın bazı huylarını anlamak garip.

    0
    9 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      yaş ilerledikçe yaş farkı açılabilr şeklinde bir yorum var. çok akılcı bir dille anlatmış bir arkadaş @sarivari arkadaşın yorumuna bakarmısınız. ben çok doğru tesbit olarak gördüm.

      Yorumla
    • Sarivari
      Sarivari
      +1 yıl

      17 yaşın olgunluguyla 28 in olgunlugu bir değildir. Ancak 27 ve 38 in birbirine yakındır.

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :) teşekkür ederim @sarivari en güzel yorum senden geldi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben biraz farklı düşünüyorum bu durumu. Genel mantık olarak evet Sarivri'nin yazdığı doğru ama her insanın kişiliği farklıdır kimileri erken olgunlaşır eğer böyle bir durum varsa bence olabilir 17 ile 28 yaş arasında birinin ilişkisi. Demek istediğim örnek çoğaltılabilir aslında benim 20 yaşında ki bir erkek 15 yaşında ki bir kızdan hoşlanabilir buna benzer başlıklarda var herkes kız küçük vb. yorumlarlar erkeği eleştirmiş.

      Yorumla
    • Sarivari
      Sarivari
      +1 yıl

      Rica ederim, pot kırmasaydım cok daha iyiydi :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))))

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) pot kırmadınız hiç önemli değil. önemli olan görüşünüzün dayanak yanı. bence çok doğru ve mantıklı. @sarivari

      Yorumla
    • Sarivari
      Sarivari
      +1 yıl

      Teşekkür ediyorum :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      rica ederim :)

      Yorumla
  • Bushido06
    Bushido06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    olur evlenirlerde ama kadın 45 yasına gelınce adam 55 yaşında olur bu işin sonu iyi değil kadın kocasını yeterlı bulmaz dışarıya yönelir adam aldatıldığını hissedince namus elden gitti der çeker karıyı vurur 25 sene ceza alır iyi hal ve dier hafifletici sebeplerden ceza 19-20 yıla iner gider bir ceza evinde yatar 75 yaşında çıkar artık özgürce yaşayabilir evde yatarken oksijen tüpüne bağlı nekadar yaşanırsa

    Hayattaki gerçek olabilecek şeyleri yazmaya çalıştım bu benim kendi görüşümdür.

    0
    4 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) hangi konuda yetersiz bulacakki? aşk nedirki? evlilik nedirki? sizin gözünüzde?

      Yorumla
    • Bushido06
      Bushido06
      +1 yıl

      Abicim konusturma adamı :D 55 yaşında adam 3 haftada bir 1 sefer atacakta

      Yorumla
    • yedibelahüsnüüü
      yedibelahüsnüüü
      +1 yıl

      deli gibi seviyorsa iki taraf öyle olmaz.. gerçek sevda değil senin anlattığın.. yalancıktansa o dediğin.. gerçek aşkta herşeye katlanır sevenler..

      Yorumla
    • Bushido06
      Bushido06
      +1 yıl

      Abim inşallah senin dediğin gibi olur allah mesud eder de ben olabilecek bir olayı yazmak istedim

      Yorumla
  • pembeuçurtma
    pembeuçurtma Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 57%
    +1 yıl

    Abi kız kim?
    Tanıyo muyuz yengeyi :))))

    Tabiki olabilir. Olmaz değil. Ama zor be hacııı! Sen de biliyosun demi...

    (Çok kanka tarzı bir konuşma oldu bu)

    0
    3 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      kız sitede. belki tanıyosunuzdur. bilmiyorum.
      Evet haklısın çok zorrr. hemde çok zor. Aşk işte ya çok sevdim :((

      Yorumla
    • pembeuçurtma
      pembeuçurtma
      +1 yıl

      Hayırlısı dostum.
      Daha ileri yaşlarda 11 yaş çok sorun değil de. 27 dedin mi zor yaaa.
      Yine de hayırlısı...

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :(((

      Yorumla
  • Mavıcılek
    Mavıcılek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Olur kafalar bır olsun yeter. Tanıdıgım bırı var 38 yasında sevgılısı 20 yasında

    1
    0 Yorumla
  • yıldızımsınem
    yıldızımsınem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 34%
    +1 yıl

    ben sırf aramızda 13 yaş var diye çocuk çok iyi biri olmasına rağmen istemedim. bunun 50 - 37 halleri falan da var yani. şimdi normal gelebilir ama ileride sıkıntı çıkar bence.

    0
    0 Yorumla
  • SuBbengu
    SuBbengu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    Olgunluk meselesi iki tarafta kaldırabilicek kapasitedeyse tabi ki olabilir

    0
    4 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. birbirini anlayabilmek çok önemli.

      Yorumla
    • SuBbengu
      SuBbengu
      +1 yıl

      Rica ederim iki yaşta genç kafa yapıları uyuşuyorsa olabilir birde saygı olması gerekiyor bana göre

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      herşeyden önce dost olmalılar, arkadaş olmalılar bence. hayata aynı pencerede bakıyor olmalılar. frekansları uyuşuyor olmalı. saygıda çok önemli.

      Yorumla
    • SuBbengu
      SuBbengu
      +1 yıl

      Haklısın biribirini anlayabilmek farklı görüşlerde olsalar bile buna değer verebilmek önemli bir ilişkide

      Yorumla
  • BahtliBedevi
    BahtliBedevi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    " Adam kıza gerçekten değer veriyor. Kızında boş olmadığını biliyor."

    sdsadasddasd Bunları her seferinde belirtmek zorunda mısınız? :D

    0
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) kusura bakma, bidaha belirtmeyiz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yorumlarını da okudum aşağıdaki. Ne güzel konuşmuşsun, çok heveslisin.. yaş hiç önemli değil neden olsun.. Çok seviyorsun. Umarım hep çok mutlu olursun:)

    0
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      amin. yüreğim inanın kıpır kıpır. onu kaybetmekten korkuyorum. ama bir yandanda hecanım beni mutlu ediyo. iyi dileğiniz için sağolun

      Yorumla
  • Dragovic
    Dragovic Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    yok olamaz desek sevgili olmayacak mısın yani, biraz kendiniz çözün sorunlarınızı kardeşim yaş 38 diyorsun bu da sorulmaz :D yaş 15 biva içiyovum biva biva yaş 15 :D bu çocuğun videosundaki özgüvenden gerek sana gözünü seviyim ya

    0
    0 Yorumla
  • yelizimsi
    yelizimsi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sevgililiği bilmem ama evlilikte cuk oturur bence olgunluk açısından

    0
    4 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) çok istedim çok sevdim. değer verdim, arkadaş dost olmak istedim :)

      Yorumla
    • yelizimsi
      yelizimsi
      +1 yıl

      Ortada böyle duygular varsa biraz daha çabala :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) tuttuğumu kopartırım ama, iş ciddi olunca biraz tutukluk yapıyorum.

      Yorumla
    • yelizimsi
      yelizimsi
      +1 yıl

      başarılar diliyorum allah yardımcın olsun :)

      Yorumla
  • offfolsun
    offfolsun Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sıkıntı olmaz ya iyi anlaşıyorsanız Allah gönlünüzce versin herşeyi :)

    0
    5 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      Amin allah cümlemizin gönlüne göre sevgi nasip etsin, üzüntüden dertten kederden uzak tutsun. sağol. teşekkür ederim

      Yorumla
    • offfolsun
      offfolsun
      +1 yıl

      :) bende aynı durumdayım zaten gerçi hala sevgili miyiz bilmiyorum ama

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) allahım duygularınızı karşılıklı eylesin. şu dünyada sevmekten sevilmekten, sağlıklı bir hayatı değer verdiğin insanlarla yaşamaktan daha önemli ne olabilirki. Sevgi aldığımız nefes kadar önemli bence. umarım sevgine karşılık bulursun. sevgiyle kal güzel kardeşim.

      Yorumla
    • offfolsun
      offfolsun
      +1 yıl

      Amin teşekkür ederim bu güzel dilekleriniz için :)))
      Dediğim gibi bir hafta öncesine kadar sevgim karşılıklı derdim ama şu an hiçbirşey bilmiyorum.
      Sizinde tüm dilekleriniz hayırlısıyla olsun

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      allahım gülen yüzünü soldurmasın, yüzünden gülücükleri eksik etmesin :)

      Yorumla
  • franboazınçekirdeği
    franboazınçekirdeği Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 717 cevap paylaştı.

    Yani bilemiorum. Adam enerijkse kiz da olgunsa 2 gonulde 1se olurda evlenseler ilerisi nasil olur ki..

    0
    2 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) öyle bir enerjiğimki maşallahım var :)) neşe dolu enerji doluyum, güleryüzlü sempatiğim, uzun boylu yakışıklıyım :))

      Yorumla
    • franboazınçekirdeği
      franboazınçekirdeği
      +1 yıl

      :D hadi bakalim kim tutar seni

      Yorumla
  • izmirmelek
    izmirmelek Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Olur tabiki. Düzenli bir ilişki kurup ilerletebilcek yaslardasınız. Çok da güzel olur.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Olabilir yaşın bence pek bir önemi yok. Ben 20 yaşımdayım 38 yaşında sevgilim vardı mesela. Kafalar uyuşunca pek bişey önemli değil

    0
    4 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      sizin yaş farkı daha fazlaymış. anlaşabiliyomuydunuz. gerçi anlaşmak için frekansların, duyguların değerlerin, beklentilerin aynı olması gerekiyor. aynı şeylerden keyfi alıp, aynı dili konuşuyor olmak gerekiyor. Ayrıldınızmı peki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet ayrıldık ama buna mecbur olduğumuz için toplum baskısı falan yoksa bizim açımızdan bir sıkıntı yoktu hatta herkesten çok anlıyordu beni. Kafa yapısı önemli olan. Yoksa yaş sadece bir sayı

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      olgun davranışınız için teşekkür ederim. herkes sizin gibi düşünebilse keşke.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim. Evwt keşke bu düşünceyi herkes benimsese.

      Yorumla
  • tramppepa
    tramppepa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Önemli olan yaş farkı değil aşk farkı. bence açılın :)

    1
    0 Yorumla
  • Soren
    Soren Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Abi iki gönül bir olduktan sonra gerisini pek önemli olmuyor be

    0
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :(( kız basa basta üstüne söylüyor. Benim hayatımda olacak kişi maksimum benden 3 yaş büyük olmalı diyor. yani maksimum 30 istiyor. Şaşırdım kaldım.

      Yorumla
  • sevgifırtınası
    sevgifırtınası Takip Et
    Master Yaş: 48
    +1 yıl

    Tabi ki olur neden olmasın ki?

    Aradaki yaş en fazla 15 e kadar yolu var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ben 18 yaşındayım 33 yaşında sevgilim var ve çok mutluyuz aramızda hiç bir sorun yok :)

    0
    3 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) sizinkiside baya çokmuş. allah mutluluklar versin.

      Yorumla
    • sayuri
      sayuri
      +1 yıl

      evlenecekmisin peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah kısmet ederse neden olmasın

      Yorumla
  • REDHOTLİNE07
    REDHOTLİNE07 Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl

    kesinlikle olabilirler hiç bir sorun yok olmalarında.

    0
    0 Yorumla
  • BizeGelsene
    BizeGelsene Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    38 yaşındasn ve ortalaması 20 yaşı geçmeyecek kişilerden aldığın yanıtlarla tatmin oluyorsun ne kadar ironik

    0
    0 Yorumla
  • TekGeçerim
    TekGeçerim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    yaşda problem yok ikinizde yetişkin insansınız sonuçta

    0
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      teşekkür ederim. bu görüşünüz beni mutlu etti.

      Yorumla
  • kırmızıojeliben
    kırmızıojeliben Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    27 yasindayim. pek istemem. ama olabilirde karsilikli duygular varsa.

    0
    15 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) allahım yüzünüz kadar aydınlık insanlarla karşılaşmayı nasip etsin.

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Amin. insallah:)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) allah sizi özenerek yaratmış belli. Bu güzelliğinizin ardında tertemiz bir kalp barındırdığınızı düşünüyorum.

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Tesekkur ederim

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      bence bu kadar mütevazi olmayın. Kendinize güvenmelisiniz, ve güzelliğinizin farkında olmalısınız. yere sağlam basıyor olunki, ite çakala yem olmayın. çünkü sizin gibi güzel kızların şansı pek olmaz.

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Hic ama hic yok

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      tahmin edebiliyorum. Eğer çok güzel olursanız, şanssız olursunuz. Annem derki. İsmi Türkan olanlarla, Güzel kızların, hele hele kalbi yüreği güzel olan kızların şansları hiç olmaz der. Onlara çirkin şansı versin allah der... Seni iyi birisin

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Hepimize guzel sanslar versin Allah.

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :) Amin, ben allaha sık sık dua ederim. allahım inşallah dualarımızı kabul eder. hepimize güzel şans, güzel hayatlar, güzel gelecekler, ve herşeyden önemlisi karakterli insanlarla karşılaşmayı nasip eder. Parada pulda gözü olmayan insan sevgisiyle doğa ve hayvan sevgisiyle bir bütün olan sevgiyi kucaklamamızı nasip eder... Sevgiyle kal @kırmızıojeliben

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Sen tanidik geldinya bana bilemedim

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) sus söyleme

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      O 27 yasinda ki kim oluyor

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)))))) söyleyemem :) o bende saklı... kalbimin en derin noktasına koydum. özel yer ayırdım onun için. hep orda taşıyorum onu. :)

      Yorumla
    • kırmızıojeliben
      kırmızıojeliben
      +1 yıl

      Tamam capkinbamya

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      allah aşkına ne yaptın sen ya...
      lütfen mesaj yazarmısınız. xper seviyem 1 olduğu için mesaj gönderemiyorum.
      ama lütfen rica ederim. @kırmızıojeliben

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben 18 yasındayım erkek arkadaşım 27 8 aydır beraberiz ciddiyiz

    0
    4 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      aynen benim durumum gibisiniz. alenizin tepkisi nasıl peki, toplum ve çevre baskısı yaşadınızmı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onun ailesi bilmiyor ama tepki goreceğimiz kesin benim ailem herkes biliyor ilk baslarda yaş sorun dediler birse işitme engelli sevgilim yapamazsınız dediler ama 8. Ayımız :) inşallah sizin bir omur boyu sürer aşkınız :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      allahım tüm sevenleri birbirine kavuştursun. kimseye aşk acısı tattırmasın yaşatmasın.
      umarım mutlu olursunuz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Umarım inş.

      Yorumla
  • hopededik
    hopededik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    bu kadar saçma soruları nereden buluyosunuz bilmiyorum.
    çok merak ettiysen olur.
    rahatladın mı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben 19 o 30. Bekliyim mi soylemek icin 8 sene ahdjasj ben beklerimde o beklemez

    0
    4 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) bekleme bekleme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen kucuksun diye reddederse sonsuza kadar kaybedersem. O nolcak :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) benimkide sen sen büyüksün derse ne olacak :((( biz hiç mutlu olamayacakmıyız :((

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilmiyorum ama cok kotu hissediyorum :(

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    10 sene sonra cinsel beklentisi olmayacaksa kadinin olur

    0
    2 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      Ben bu konuları konuşmak istemem. bu konu konuşulacak en son şey.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      40 ı geçince performansın düşecek yetişemeyeceksin ama 38 yaşındabi erkek olarak bunun farkında olman lazım bundan 5 sene öncesine göre gücün kuvvetin hala yerindemi, peki 10 sene sonraki halini düşünüyormusun

      Yorumla
  • yiyilesi
    yiyilesi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    38 yaşındaki kadınla 27 yaşındaki erkek oluyorsa senin dediğinde olur

    0
    0 Yorumla
  • Tiéstoooo
    Tiéstoooo Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    11 yaş farkı var, önemli olan yaş değil kalp birliği.

    0
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      sağol dostum

      Yorumla
  • melih_06
    melih_06 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Olabilirler neden olmasin ki bir birlerini sevdikden sonra

    0
    0 Yorumla
  • LaLkiLaL
    LaLkiLaL Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 42%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Sevgili olabilirler yas uygundur

    1
    16 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) sevgili gurum yüreğime su serptiniz.
      ben ciddi düşünüyorum aslında ilerisi olsun evlenelim istiyorum. çok şeymi istiyorum

      Yorumla
    • LaLkiLaL
      LaLkiLaL
      +1 yıl

      Nikahina benide cagir :))

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) kim olduğumu biliyor gibi konuştun sayın gurum :)
      nolur ifşa etme :)

      Yorumla
    • LaLkiLaL
      LaLkiLaL
      +1 yıl

      Yoooo kimsinki?

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) şimdilik gizli :) gurum

      Yorumla
    • LaLkiLaL
      LaLkiLaL
      +1 yıl

      Merak ettim ama ya :(

      Yorumla
    • Tupow
      Tupow
      +1 yıl

      Bir gurunun altına yorum yapma heyecanıyla söylüyorum ki yaş önemsizdir. Önemli olan karşılıklı sevgi ve mutluluktur.

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      @tupow teşekkür ederim... yüreğim gökkuşağına döndü, çılgınlar gibi coştu, kalbimdeki sevgi coşkuya dönüştü :)
      @lalkilal :)))

      Yorumla
    • LaLkiLaL
      LaLkiLaL
      +1 yıl

      Oyyyy simdi tanidim seni :))

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) aman dikkattt :)

      Yorumla
    • LaLkiLaL
      LaLkiLaL
      +1 yıl

      Nerde buldun yengeyi hih bende seni siteden gitti saniyordum

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
    • LaLkiLaL
      LaLkiLaL
      +1 yıl

      Neyse her sey istedigin gibi olur arkadasim hak ediyorsun :) dügünü yazin yaparsaniz gelirim

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      güzel dileklerin için sağol :)) kısmet bakalım. önce açılalım. duyguları konuşturalım. sonrasını kararlaştıralım. :)

      Yorumla
    • LaLkiLaL
      LaLkiLaL
      +1 yıl

      Arkandayim unutma :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      Sağol lall desteğin için sağol, güzel dileklerin için sağol.

      Yorumla
  • gurugurugubara
    gurugurugubara Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl

    kızın boş olmadığını biliyorsan çekinme.

    0
    7 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      kızın bana karşı ilgisi olduğu muhakkak. ama tek sorun yaş sorunu bence. Konumlarımız, eğitimlerimiz, yaşam şekillerimiz, inançlarımız, aile yapılarımız, Kariyerlerimiz hepsi birbiriyle özdeşleşmiş sanki. Düşündüğümde herşey mükemmel. tek sorun yaş farkı.

      Yorumla
    • gurugurugubara
      gurugurugubara
      +1 yıl

      yahu neyin yaş farkı? madem kız da bir şeyler hissediyor gidip konuşun ve bu kuruntularınızın boşa olduğunu siz de anlayın.

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      aslında kız 27 yaşında fakat, yaşını göstermiyor, biraz minyon. yani görseniz 25 felan sanırsınız, o da büzden kendinden küçük erkeklerle ilgileniyor. Ama bana karşıda boş olmadığını biliyorum. onu etkilediğimin farkındayım. sözlerim cümlelerim onu öyle etkilediki, çok iyi anlaşabiliyoruz. aynı dili konuşabiliyoruz.

      Yorumla
    • gurugurugubara
      gurugurugubara
      +1 yıl

      Umarım sana bir dost gözüyle bakmıyordur, genelde aynı dili konuşan insanlar bu kavrama dahil olurlar.

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      onun deyimiyle, aşk dostluktan geçmeliymiş. önce dost arkadaş olmalıymış seveceği kişiyle anlaşabiliyor olmalıymış. evet bazen bana dostum. bazende arkadaşım dediği oluyordu.

      Yorumla
    • gurugurugubara
      gurugurugubara
      +1 yıl

      O zaman biraz sorun var gibi.. beklemede kalmalısın şimdilik..

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) şu anda yapabileceğim pek bişey kalması aslında.

      Yorumla
  • Taşçaynar
    Taşçaynar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    olur çokta güzel olur.

    0
    8 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      allahım inşallah olur. çok istiyorum. herşeyden önce çok iyi anlaşabileceğimizi biliyorum.

      Yorumla
    • Taşçaynar
      Taşçaynar
      +1 yıl

      en önemlisi bu işte :)) anlaşabilmek. :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) teşekkür ederim. güzel düşünceniz için

      Yorumla
    • Taşçaynar
      Taşçaynar
      +1 yıl

      hayırlısı olsun şimdiden :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      sağol allahım seninde gönlüne göre verir inşallah

      Yorumla
    • Taşçaynar
      Taşçaynar
      +1 yıl

      ben buldum yarimi :) teşekkür ederim.

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      allahım bir ömür boyu mutluluklar versin. gülen yüzünüz solmasın.

      Yorumla
    • Taşçaynar
      Taşçaynar
      +1 yıl

      amin cümlemizin inşallah :)

      Yorumla
  • Levent58
    Levent58 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 50
    +1 yıl

    Niye beraber olmasınlar YAŞ farkı nedeniylemi

    0
    3 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      evet yaş farkı nedeniyle. aslında frekanslarımız çok iyi uyuyor. çok iyi anlaşıyoruz. belki dost değiliz ama çok iyi arkadaşız. birbirimizi çok iyi anlıyoruz. sorun yaş farkı gibi.

      Yorumla
    • Levent58
      Levent58
      +1 yıl

      Anladığım kadarı ile sen onu seviyorsun. bence oda sana ilgi duyuyor. Yak farkı olabilir ama seviyorsan engel değil. Bence ona bir fırsat tanı

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      Aslında fırsatı onun bana tanıması gerekiyor... çünkü ben onu çok farklı gördüm. çok masum gördüm. tertemiz birisi.

      Yorumla
  • internet
    internet Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Olabilir neden olmasin

    0
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • od101
    od101 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    adam istiyorsa, kız da istiyorsa neden olmasın?

    0
    0 Yorumla
  • Naazz21
    Naazz21 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Olurlar tabi aşkın yaşı yoktur :)

    0
    9 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) güzel yorumlar geliyor. ümitlenmeye başladım.

      Yorumla
    • Naazz21
      Naazz21
      +1 yıl

      Umudunu böyle bir konu yüzünden yitirmen hata olur zaten :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :(((( evet umudumu tüketmek üzereyim

      Yorumla
    • Naazz21
      Naazz21
      +1 yıl

      Tüketmene gerek yok yahu :) olur bu iş :))

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      ne yapsam bilemedim. hiç aklımdan çıkmıyor.

      Yorumla
    • Naazz21
      Naazz21
      +1 yıl

      Konuşacaksın açılacaksın anlatacaksın bu kadar basit

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) biraz gaza gelmeliyim. biraz cesareti toplayıp, ya allah bismillah demeliyim :)

      Yorumla
    • Naazz21
      Naazz21
      +1 yıl

      Hadi bakalım :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • rasolve
    rasolve Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Yaslar uyuyor bence olur

    0
    9 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      kız sürekli sevgi ve aşk isteklerini dile getirirken, kendinden küçük erkek istediğini söylüyor. buda beni tedirgin ediyor.

      Yorumla
    • rasolve
      rasolve
      +1 yıl

      Neden kemdinden kucuk kiz istiyo

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      daha önceki sevgilileri hep kendinden küçük olmuş. 1-2 yaş kadar. o yüzden küçük olsun istiyor.

      Yorumla
    • rasolve
      rasolve
      +1 yıl

      Seni istemiyo olabilir diyim kucuk adamlardan konusuyo

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      ihtimal var tabiki. yaşımdan dolayı istemiyo olabilir.

      Yorumla
    • rasolve
      rasolve
      +1 yıl

      Yasinda problem yok bence o kiz kendini 22 yasinda zannediyo kendinden kucuklerle takildigina gore

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      evet kendisi gerçekten küçük gösteriyo. ama ben onun boyuna posuna inanın bakmıyorum. onun fiziksel güzellikleriyle ilgilenmiyorum. onun öylesine saf öylesine berrak bir kalbi varki. ben esasında ondan etkilendim. zor bir kız olduğunu biliyorum. kolay erişilemeyen birisi biliyorum. bu yüzdende kıymetli oldu benim için.

      Yorumla
    • rasolve
      rasolve
      +1 yıl

      Teklif et duygunu sole belki oluru olabilir

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      Anladı zaten herşeyin farkında, ilgimi biliyo. sadece dile dökülmedi. :((

      Yorumla
  • muratacikfikir
    muratacikfikir Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    gayet de olabilir niye olmasın

    0
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      teşekkür ederim inşallah olur.

      Yorumla
  • yodostum
    yodostum Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    19 yasindayim 40 yasinda birinden hoslanmistim :D

    0
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) allahım gönlünüze göre versin inşallah. tüm sevenler kavuşsun.

      Yorumla
  • xolivelygirl
    xolivelygirl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    olur bence aradaki yaş farkı uygun

    0
    3 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) umarım toplum ve çevre baskısı olmaz

      Yorumla
    • xolivelygirl
      xolivelygirl
      +1 yıl

      evlencek olan sensin boşver onları :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      teşekkür ederim. sağol :)

      Yorumla
  • Carmena
    Carmena Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.

    Olur olur bal gibi olur

    0
    2 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) şarkı sözü gibi oldu :)

      Yorumla
    • Carmena
      Carmena
      +1 yıl

      Zaten oyle

      Yorumla
  • sydey
    sydey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 50
    +1 yıl

    Olmaz mı yaşıtım, gayet normal.

    0
    0 Yorumla
  • YaramDerin
    YaramDerin Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    yaş farkı önemlidir. ama sizinkinde problem yok

    0
    0 Yorumla
  • asdfghjklzxc
    asdfghjklzxc Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    pekkiii 19 27 olur muuu

    0
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      bir örnek vardı burada bir bayan yazmıştı. kendisi 18 sevdiği 27 ymiş. 8 aydır birliktelermiş. oluyor demekki. bence sevginin önünde engel olan herşeye göğüs germeliyiz. toplum baskısından uzak olmalı, hayatın tatlarına varabilmeliyiz.

      Yorumla
  • bayemre111
    bayemre111 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39 , eic 32%
    +1 yıl

    evet gayet doğal

    0
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. sağol bu cümlelerim beni mutlu etti

      Yorumla
  • tamerr2
    tamerr2 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45
    +1 yıl

    sevgili değil eş olurlar eş. çabuk düğüne

    0
    10 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) alıcam en kocamanından tek taşı hazırlayıp parmağına takıcam :)

      Yorumla
    • tamerr2
      tamerr2
      +1 yıl

      evine dünür gidin yaptır çiçeğini al yüzüğünü uzatma baksana zaten yaş kemale remiş

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) kapısına dayanıcam,
      kalbimin kapılarını açıcam
      seni seviyorum dediğimde
      mutluktan uçucam :)

      Yorumla
    • tamerr2
      tamerr2
      +1 yıl

      inş uzatma çabuk ol gerçek diyorum ailelr hemen bağlasın işi. seni seviyormu bu kız istiyormu onu söyle sonra kapıda çiçeği kafana yersin

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)))) inşallah olurrr

      Yorumla
    • tamerr2
      tamerr2
      +1 yıl

      inş uztama bu işi tavı geçmesin ailen biliyormu

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      bizimkilere bahsettim. :))

      Yorumla
    • tamerr2
      tamerr2
      +1 yıl

      kıza söyle annemler ne zaman gelsin seni istemeye de. diyebilirmsisn bomba patlar

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)))) beni tehdit ederse, kahvene bal, peynir, tuz, reçel, hatta tuz ruhu katarım derse? :)

      Yorumla
    • tamerr2
      tamerr2
      +1 yıl

      tamam desind e tuzlu kahve iç merak etme seven seven sevdiğine kıyamz

      Yorumla
  • Nazlicaan
    Nazlicaan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl

    Tabiki olabilir.

    0
    3 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      inşallah olur. işte ama arada 11 yaş olunca. çevre baskısı, aile baskısı, benim açımdan sorun yok ama kız biraz baskı altında kalıyor. başılması zor sorunlar.

      Yorumla
    • Nazlicaan
      Nazlicaan
      +1 yıl

      Gerçekten sevdiğine ve sevildiğine eminsen vazgeçme derim :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      Evet çok sevdim. hatta ona gurula bakıyorum. öyle efendi ve öyle düzgün birisiki. onu yetiştiren anne babayı tebrik etmek istiyoum.

      Yorumla
  • schopehauer
    schopehauer Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    süper olur on numara olur

    0
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) inşallah kardeşim. sağolasın güzel cümlelerin için

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Olamazlar bence adam büyük baya.

    1
    7 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :(((

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      30 yaş üstüne baksana :/

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) ne yapıyım şimdi. gönlüme sen dur. otuza bakmalıymışım mı diyeyim :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) olmaz benim kalbim sadece bir kişiye ait :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yaşına göre kişiye ait olsa iyi olur ama :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) şimdiye kadar karşı çıkan tek siz oldunuz :) olsun demokrasi iyidir. fikirler tartışılmalı herzman. teşekkür ederim.

      Yorumla
  • UkalaHatunYaaa
    UkalaHatunYaaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    olur niye olmasın

    0
    2 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      yaş farkından dolayı tereddütlerim oldu. :((

      Yorumla
    • UkalaHatunYaaa
      UkalaHatunYaaa
      +1 yıl

      gayet normal ikiniz de olgunsunuz

      Yorumla
  • modıll
    modıll Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    evet olur bence

    0
    5 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      kıza açılmalımıyım. hislerimi anlatmalımıyım karar veremiyorum.

      Yorumla
    • modıll
      modıll
      +1 yıl

      ben bir kızım ve benden 10 yaş büyük birinden hoşlanıyorum onun bana açılmasını istiyorum bence sen açılmalısın

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :(( ben onu gerçekten seviyorum. ona çok güzel bir hayat vereceğimi biliyorum. oplmasını umut ediyorum.

      Yorumla
    • modıll
      modıll
      +1 yıl

      inşallah olur :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      Amin. inşallh.

      Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,6b cevap paylaştı.

    Olur.

    0
    0 Yorumla
  • Google_Amca
    Google_Amca Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    Olmaması için sebep?

    0
    5 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      yaş farkı 11.

      Yorumla
    • Google_Amca
      Google_Amca
      +1 yıl

      Çok değil 11 yaş gayet ideal bozmayın aklınızı :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))) güzel yorumlar geliyor. geldikçe seviniyorum

      Yorumla
    • Google_Amca
      Google_Amca
      +1 yıl

      kötü yorum gelse de takma o kadar sana tepki verenler ilk fırsatta o işi kendileri yapar. :)

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      sağolasın Google amca :)

      Yorumla
  • derhaliyileşmeliyim
    derhaliyileşmeliyim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Olur bence

    0
    0 Yorumla
  • uysalkedicik
    uysalkedicik Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Olabilirler

    1
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      teşekkür ederim sağolun, güzel düşlünceler geldikçe seviniyorum. heyecanlanıyorum. :)

      Yorumla
  • metinseffaf
    metinseffaf Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    olabilir bence

    0
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      sağolasın teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • hazardoğa
    hazardoğa Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Olabilir.

    0
    3 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      teşekkür ederim. olmasını ümit ediyorum :)

      Yorumla
    • hazardoğa
      hazardoğa
      +1 yıl

      Kısmet.

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Jinjoo-
    Jinjoo- Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Olabilir @Yaş38 :)

    0
    1 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      teşekkür ederim. allaha dua ediyorum. allahım gör beni diyorum

      Yorumla
  • Etoooo
    Etoooo Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Olur bence.

    0
    4 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      teşekkür ederim etooo sağol. güzel görüşün için. :)

      Yorumla
    • Etoooo
      Etoooo
      +1 yıl

      :)) adım ertuğrul :))

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      sağol Ertuğrul kardeşim :) sevgiyle kal

      Yorumla
    • Etoooo
      Etoooo
      +1 yıl

      Sende abim :)

      Yorumla
  • Hmmmmmmmm
    Hmmmmmmmm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    BEnce evet

    0
    3 Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) yeap~~ teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • Hmmmmmmmm
      Hmmmmmmmm
      +1 yıl

      Baya sevindin inşallah iyi olur her şey

      Yorumla
    • Yaş38
      Yaş38
      +1 yıl

      :)) yuppiii inşallah

      Yorumla
  • Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 38 Yaşındaki erkekle, 27 Yaşındaki kız sevgili olabilirler mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

22 yaşında bir kızla 38 yaşında bir adam sevgili olabilirler mi? 74 cevap verildi
25 yaşındaki bir erkekle 29 yaşındaki bir kız sevgili olabilir mi? 22 cevap verildi
33 yaş erkek ile 21 yaş kız aşkı olur mu? 9 cevap verildi
20 yaşında olan bir kız, 43 yaşında olan bir erkekle birlikte olabilir mi? Erkek gerçekten... 9 cevap verildi
35 yaşında evli bir erkek 25 yaşında bir kıza aşık olabilir mi? 120 cevap verildi
36 yaşındaki bir erkek 21 yaşındaki bir kızı sevebilir mi? 66 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨