Kızlar kendini prenses zannetmek için kabul ediyorlar tamam da, 30 yaşında adamın hayattan beklentisi, çevresi vs. 20 yaşa uygun mu?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yıl30 yaşında bir erkeğin 20 yaşındaki kızla olması sübyancılıktır. Herşey sayılardan ibaret değil o eskidendi kızlar 18 yaşında erken olgunlaşıyordu bu yüzden evliliğe uygun gözüküyordu , yaş değil olgunluk derecesi önemli şimdi devir öyle değil yeni nesil çok geç büyüyor, önceden 19- 20 yaşında kadınların 2 3 çocuğu olurdu kocaman kadın gibi gözükürlerdi şimdi aynısı mümkün değil , 20 yaşındaki kızların tenleri süt kokuyor daha, ben karşıyım bilmiyorum 22 yaşında ki kız bile çocuktur bana göre. En az 25 26 olmalı. karakter olarak olgunluk vesaire olsa bile 20 yaşındaki kızın yüzünde çocuksu bakış vardır bu bile caydırır beni. Yaşa değil kızın bedenen ve ruhen olgunluk derecesine bakılmalıdır. Reşit diye oldu olacak 40 yaşındaki adama 18 lik kızı verin adamlar kendine çıtır seks kölesi arıyor resmen çoğu evlilik seks yapma üzerine kurulu zaten
80 Yorumla
En İyi Cevaplar
Abes bir durum yok gençler birbirini sevmiş bize mutlu olsunlar demek düşer. Kız Reşit adam Reşit şartlar eşit. Bana ne kime ne.
310 Yorumla
İnsanların düşüncelerini veya hislerini okuyamayız sadece tahmin ve yorum yapabiliyoruz. Ben de kendimde 10 yaş büyük biriyle şu an nişanlıyım, kendi isteğimle bilerek ve tartarak ailemin karşısına çıkardım. Zengin değil, değilim. Seviyorum, mantıklı buluyorum, iletişimimiz güzel. Oda beni mantıklı, anaç ve sevecen buluyor. Genç olduğum içinde ayrıyetten mutludur belki, olabilir neden olmasın. Kişiden kişiye değişebilecek bir durum, yorumları da farklı olur elbet. Herkesin bir normali vardır, bazıları için o normal değildir çok tabi. Ama saygı duyulsa sıkıntı kalmaz. He ilişkide yaşanacak sıkıntıları da zaten o ilişkiye başlayan kişi ve kişiler düşünsün bir zahmet ✨
90 Yorumla
ne biliyosun baska kizin ne hislerle biriyle beraber oldugunu? herkes senin gibi sig kafali ruhsuz mu saniyosun? 30 yas cokta fazla olgun degil - hala cocuk sayilir bir cok yonden -- ancak 20li yaslardakii bir erkekten daha cok mutlu edebilir bir genc kızıı cunku belli seyleri bilir anlar ayrica goruntu olarak hala genc ve diridir 30 yasindaki erkek -- burda sorun ne anlamiyorum? cok sacma bir kafadasin
111 Yorumla- +1 yıl
Kızdı :D
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
57
Cevap
131Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılOlmaması için bir sebep yok. Kafalar uyuştuktan sonra yaşın önemi olmaz.
60 Yorumla
+1 yıl30 yaşında ki evde kalıp 20lik kızın aklını çeler genelde. 30'un çoğuna sorduğunda evlenecek birini bulamadım der kendini kandırır toplumsal olarak bunun bir neden olduğunu düşünmüyoruz. Aile ve çevre çerçevesinde değerlendirme en mantıklı sebep bana göre. Kendinden yaşça büyük biriyle sevgili olup özellikle evlilik yoluna adım atılmasını uygun bulmuyorum. Bir zaman sonra yaşı büyük kişi pasif olacak ve diğeri onun yaşına geldiğinde hayat beklentileri açısından büyük sorunlar çıkacak. Kimse ilerde yanında yaşlı gezdirmek istemez sanırım 😃😃😃
60 Yorumla
+1 yılPrenses zannetmek için değil o yaştaki kızlar kendi yaş aralığındaki değilde 30 35 yaş arasındaki erkeklere ilgi duymasının sebebi fiziksel olarak oturmuş daha erkeksi görünüme sahip oldukları için.. tutturmuşlar olgun kişilik safsatasını ya senin yaşın kaç senin olgunluk kavramın ne olabilir ne kadar olabilir kendi yaş aralığındakiler onların gözünde daha çocuk görünüşlü geldikleri için hoşlanmıyolar 30 35 yaş aralığındaki erkeklerinde o yaş aralığındaki kızlara ilgi duymasının sebebi daha rahat parmaklarında oynatabilmek sonuçta yaşları küçük ve cahil gördükleri için ayrıca kaba bir tabir olucak daha çıtır genç taze olarak görüyolar bu sebeple cinsel fantezilerini doyurmak uğruna sübyancılığa soyunuyolar
62 Yorumla- +1 yıl
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok yanılarak bir açıklama yapmışsınız prenses vs diyerek. Ben 22 yaşındaydım eşimle tanıştık falan ama nası kafayız nasıl eğleniyoruz vs bayada iyi anlaşıyoruz ama yaşını sormak aklıma bilr gelmiyor. Gençte gösteriyor aa meper 31 yaşında imiş ben ilk ne aa falan oldum ama sonra dedimki 25im dese ne olcakdı 31im dedi ne olacak. Aradan seneler geçdi 2bucuk senelik evliyiz ha bu arada başladığımızda işsiz güçsüzdü mesleği vardı ama çalışmıyodu iş arıyodu öyle ne parası ne arabaaı ne bişeyi vardı genelde parası için diyede düşünülüyor diye ekledim.:)
50 Yorumla
+1 yılPeki ya evli adamlarla bile bile görüsenlere nedemek lazim? Üc kurus para verecek diye kendini teslim eden ah Laksizlara nediyelim? Cebinde para olsun da evliymis colugu cocugu varmis yasca babamdan büyükmüs fark etmez diye hemcinslerimden Nefret ediyorum
Yastan ziyade artik ,, insanlarin“ bakis acilari migdemi bulandiriyor72 Yorumla- +1 yıl
+1 yılDoğanın kanunu bu hem ayni yaşta olmalı mantigi sevgililerin ne kadar saçma bir yaklasim yav.
E bunlar 20 sinde evlendi 2 genc 25 inde bosandilar diyelim sonra nolcak 25 yasinda birilerinimi bulucaklar. Erkek Kadin arasinda 5 yas olacak en az bu en basitinden dogurganlik ve hayati kavrama yaslarinin farkindan bile mantiklidir.20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı. Neden uygun olmasın? Iki kişi birbirini sevmisse çevreye söz demek düşmez. Uygunluktan kastın çevrenin sözleri ise güzel kadının yanında çirkin erkek olunca sana yakışmıyor da diyorlar. Bu tabi yakışıklı erkek için de geçerli. O zaman çevreye göre bunlar ayrılmalı mi?
Kanunen bir yasa ihlali yok zorla sevdirme de yok (para için küçük kızı evlendirme babası yaşındaki adamla)
Yani iki kişi birbirini sevmisse ve razilar ise kimseye söz hakkı düşmez.30 Yorumla
+1 yılÖnceden bende bu farktan dolayı yanlış bulur cekinirdim aslında öyle değilmiş tabi birazda sanırsam karakteristik yapıylada alakalı olabilir ben yaşıtlarımla anlaşamadıgımı farkettim ta ki aramda 10 yaş fark bir beyle tanışana kadar herşeyden önce iyi bir dinleyici ve empati algısının üstünde oldukları da gercek
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 840 cevap paylaştı. İnsanlar ne düşünür ne ister değişir ama kişisel görüşüm 5 yaş iyidir en fazla. Daha fazlası belki şuanda yaşımdan kaynaklıdır ama garip kaçıyor. Yani düşününce 5 yaş bile fazla geliyor 13 yaşındaki kızla görüşmem çok saçma geliyor bana. Kız kardeşim o yaşta. Belki bu 25 olunca falan değişir ayrı mesele. Ya da erkekler kendilerini genç hissetmek için böyle yapıyordur. Cinsel sebepler olsun kişisel olsun olabilir.
10 Yorumla
+1 yıl30 yaşında bir kadının 40 yaşındaki bir adamla olması nasıl garipsenmiyorsa 10 yaş pekte büyütülecek bir durum değil ama 15 yaş gibi birşey olsaydı bir tık daha fazla sorun yaratırdı. 20 yaşındaki bir kadının isteklerini 30 yaşındaki biri rahatlıkla karşılayabilir, eğlenceli bir mekana gitseler mesela eğlenebilir adrenalinli bir olaya katılsalar bunuda bünyesi kaldırabilir ama yaş farkı fazlalaştıkca bu ihtiyaçlar karşılanmaz ilişki sadece çıkar üstüne kurulu olurdu
10 Yorumla
+1 yılBen de bu konuyu geçtiğimiz günlerde bir soruda dile getirdim, eksi yağmuruna tuttular.
20-30 yaş, 30-40 yaş, 40-50 yaş gibi uçuk rakamlı ilişkileri ve daha üst büyük yaşlı ilişkileri hiçbir zaman tasvip etmedim, etmiyorum.
İnsanın müsaama gösterebileceği maksimum 5-6 yaş olabilir. Gerisi jenerasyon farkına girer.20 Yorumla
+1 yılHemen kötü yargılamamak lazımda 10 yaş biraz fazla sanki bu dönemde nedense artan bir durum erkek kadin ikisininde bu denli buyuk olmasi fakat ben her iki durumdada maksimum 5 yaş diyorum yani hangi taraf kimden buyuk olursa olsun 5 yasi gecmemeli bence.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 496 cevap paylaştı.
+1 yılYaş farkı çok olduğundan ben samimiyetine inanmam. 30 yaşındaki biriyle 20 yaşındaki birinin istekleri düşünceleri tecrübeleri farklı olur ortak nokta bulmak zor.
71 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılNiye olmasın? Asıl merak ettiğim şey bu, niye olmasın yani?
Aklı başında hiç kimse karşısındaki insanın yaşına göre bu kadar kategorize etmiyor.
Sanki kadınlar 30 yaşındayken 20 yaşındakinden çok farklı oluyorlar da...30 Yorumla Yaşdaşım olan hanım kızlarımız kusura bakmayında yaş geçiyor diye kendinizi bir olgunluk tribine sokuyonuz aman evlere şenlik. Annem ben olgunluk istemiyorum içi kıpır kıpır heyecanlı çocuk ruhlu birini istiyorum 😘
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTamamen karakterle ve beklentilerle ilgili bir durum. Ben 19 yaşındayım, sevgilim 26 yaşında. Çevremde duyanlar "böyle ilişki olmaz, yaş farkı çok fazla, kafa yapısı uyuşmaz" diyenler oldu. Nasıl bir ilişki yaşadığımı gördüklerinde önyargıları kırıldı tabii. Emek verilmiş bir ilişki ise, ortada hisler mevcutsa ve menfaat üzerine kurulu değilse yürütülebilir ilişkilerdir.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence insan düzene oturmak için uğraş içindedir. Düzene oturduğu yıldan sonra hayat monotonlaşır yıllar yerinde durur. Ruhuda o yaşta kalır. Bu yüzden 18 değil 15 yaşındakiler bile ilgisini çekebilir her ne kadar sübyancı sınıfınada girse.. Belkide hiçbir zaman elde edemeyeceğini anladıkları zamanda tecavüz vakaları meydana geliyordur. Bu olay sadece erkeklerde değil kızlarda genç erkeklere tecavüz ediyor lakin erkek tecavüze uğradım demez tecavüz ettim der sonuçta beceren erkektir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEşimle aram 10 yaş. Çok iyi anlaşıyoruz. benim çocukluğumu şımarıkl hallerimi onun ağırlığı ve efendiliği tamamlıyor.
80 Yorumla20-30 yaş aralığında sosyal ve kültürel bir uçurum yoktur. Yaşam tarzları, hobileri fobileri, hareketlilikleri ve heyecanları birbirine çok yakındır. Azda olsa arada oran farklı vardır onuda sevgi kapatır
20 YorumlaEğer bir adam içindeki çocuğu bastırmış yaşamak istediklerini yaşayamamışsa kendinden yaşça küçük biriyle hayatını birleştirmek tabiki de ister. Çünkü bir kadın bu adamın içindeki bastırılmış çocuğu çok kolay ortaya çıkarabilir ve böylelikle yaş sorunu ortadan kalkarak çiftler birbirine ayak uydurabilir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılBazı erkekler çıtır, bazı erkekler kendinden büyük kadın sever. Ayrıca bazı kadınlar olgun erkek, bazıları da kendinden küçük erkek sever. Yani iki gönül bir olunca samanlık seyran olur. :))
10 Yorumla İki kişi birbirini seviyorsa niye olmasın toplumuzda kabul edilmiş annelerimiz dedelerimiz zamanında var olan bisy kadın büyük olsaydı ozmn tepki gösterilirdi
10 Yorumlabelkide olayı kontrol etmek daha kolay geliyordur belkide çıtır seviyordur. belkide kendi yaşıtlarının anlayamadığı şeyi o 20 yaşındaki kız anlıyordur bunu bilemezsiniz
10 Yorumla
+1 yılYaş sınırı yoktur bence aşkta sevgide.
Seveceksen adam gibi seversin.
Sevdiğin zamanda yaş sınırı yoktur gözümde.
Tabi bu sınırında bir sınırı vardır.
Yaş farkı 0 -15 Yaş arası olabilir.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılYaşı büyük olan erkekler böyle şeyleri hep normal karşılıyor ama işlerine gelince de hemen bir ergen lafını yapıştırıyorlar.
20 Yorumla On yaş sorun olmazdı kadın otuz, erkek kırk yaşında olsa ama yirmi yaş küçük bir yaş otuz yaşındaki birisiyle kafaları uyuşmaz
20 YorumlaBir kaliba sokmak yanlis bence. Kafalar uyuyorsa olabilirler. Hani 40 ile 20 ya da 50 ile 20 arası cok fazla, cok kuşak farkı mevcut ama 30 ile 20 kabul edilebilir sınırlarda.
00 Yorumla
+1 yıl20 lik ergenler yaşlı adamlarla ilgileniyor. Suçlu varsa kadınlardır
63 Yorumla- +1 yıl
Tek sebebi daha paralı daha olgun davranacağını düşünüyorlar ama öyle değil olgunluğu yaşa göre ölçüyorlar bizim kezbanlar ben her zaman söylüyorum vay arkadaş ülkenin kızı erkeği cahil diye adam olmaz bu ülke diye
- +1 yıl
Aynen öyle. Olgunluk yaşla ilgisi yok. Kadınlar bazı şeyleri idrak edemiyor hiç bir zaman
- +1 yıl
Hayır şimdiki kızlar çok hassas her gördüklerine inanacak kadar saflar neyin ne olduğunu anlamadan dengesiz adım atıyorlar ben çok adam tanıdım olgun adamları kadınlarını şiddet yapanları dahi olgunluk yaşta değil beyinle alakalı gel de şu cahil kezbanlara anlat anlamazlar ki
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Resimdeki adam 40 kusur kızda 12 yaşındaki Lolita filmi ile senin sorun alakasız, 30 ve 20 yaş çok sorun olmaz çünkü 30 yaşındaki adamlar öyle aman aman olgun değiller, hatta daha ergenliği bitmeyen bile var
10 Yorumla
+1 yılBende buna karşıyım 30 yaşındaki adamın ne işi olur yav 20li bir kızla
31 Yorumla- +1 yıl
Taze çıtır.
+1 yılSübyancının önde gidenidir. Bir kız bunu yakıştırsa bile kendine o kıza kırmızı çizgilerim var derdim. Her şeyden önce jenerasyon farkı var.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yıl30 olduk diye öldük mu bizimde duygularımız ve enerjimiz var. Ayrıca 20 yaşlarındaki gence oranla daha bilgili saygın ve zenginiz
10 Yorumla
+1 yıl20-40 olsa anlarım da 30 bence ideal bir sıkıntı göremiyorum
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yıl30 yaşındayım ve en fazla 24 olmalı beraber olacağım kadın mantık kafa kaldırmaz çünkü anlaşamam ufak kızın aaçmalıkları ile
10 Yorumla
+1 yılGenç, fıstık gibi bir kızı yanında gezdireceği için.
Çoğu erkeğin beğendiği kızı bu hiç çaba göstermeden alabileceği için.
Takdir edersiniz ki 20 yaşındaki bir kızın aklı bir karış havadadır. En azından ülkemizde bu durum böyle.00 Yorumla
+1 yılKendini genç hissetmek isteyen, olduğu yaşi kabullenemeyen erkeğin tercih ettiği ilişki biçimidir.
36 yaşında olup 23 ile takilanini gördüm20 YorumlaKadın 30 olsa, erkekte 40 kimse garipsemez. Ama nedense bu şekilde garipseniyor. Anlamadım
20 Yorumlaİkisi de 18 yaşını geçtiyse ve bir zorlama, tehdit vs yoksa herkes herkesle sevgili olabilir, evlenebilir. Kime ne yahu.
51 Yorumla- +1 yıl
Cok dogru dedin
Bulmuş çıtırı götürüyor
20 lik kız koskoca herifde be buluyor, para
Alan memnun veren memnun20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. asla uygun değil ama 30 yaşındaki adam için hem cinsel hem duygusal 25 yaşındaki kızı kandırmaktan kolay 20 yaşındaki kızı kandırmak
00 YorumlaAslında bilmedigin o jadar cok şey var ki hangi birini anlatsam? Oysa her ikiside alabildigine ilginin peşinde ve genelde para odaklıdır çoğu...
00 YorumlaUygun bana göre
Benimki 19
Ben 28
İlk tanışırken baya yaş farki varmış dedim
Bana sitem etti
İteyorsan olmasin diye00 YorumlaDeğil tabi ki de bu rahatsızlık da olabilir. Mesela bende de tam aksi var benden büyüklerden hoşlanıyorum. Bu da bir rahatsızlık bendce.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 640 cevap paylaştı. Bence gayet uygun kızlar daha hızlı gelişip daha çabuk yaşlandıkları için erkeğin büyük olmasında sorun olmaz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılvalla 70 yasındaki milyonerler 20 lik kızlara aşık oluyo ve hatta 18 yasında kızın profiline 30 yaş altı yazmasın diye not düşmesi gibi durumlar var
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Yüzde 90 ı az kullanılmış a m için (kendi tabirleri bu) yüzde 10 u da daha genç hissetmek ve etrafta genç sevgili yaptım havası atmak için
00 Yorumladeğil tabiki biri daha genç biri daha olgunlaşmış en fazla 5 yaş olmalı sevgili arasında 10 yaş çok büyk
00 Yorumla10 yasta ne var ki gayet uygun sanki kusak degismis gbi yazmssn gayet normal
42 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Zaten amaç ruh eşliği değil laylaylom yani erkeğinde amacı bu.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılValla 25-30 kadınlar da kendinden 15-20 yaş büyük erkeklerle neden beraber oluyorsa ondandır.🤔
11 Yorumla
+1 yılValla bende anlamiorum
Tazelik istiyor galiba
Kendi kart ya artik10 Yorumla
+1 yılNiye olunca bir sorun mu var ananla babanin kaç yaş var arasında
10 YorumlaKiz erkekte ne buluyorsa oglan da kiz da buluyor alan veren memnunsa sorunsa yok
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılya gecin artik bu yaş takintilarini falan herkes herkesle sevgli olur
12 Yorumla- +1 yıl
Tabi ask askin yasi yoktur
- Aşk İlişkileri konusunda 641 cevap paylaştı.
+1 yılBu söylediğin şey zenginleri ve ünlüleride kapsıyor mu acaba?
10 Yorumla
+1 yılBen 50 yaşındaki adamın 19 yaşındaki bir kızla sevgili olduğunu gördüm.30 ile 20 bence normal
Kız istediğine verir istediğine vermez. yas sadece sayılardan ibarettir.00 Yorumlane varki bunda😳 kiz 18 yasi gecmisse kimle isterse onunla olur kime ne😑 10 yas guzel bir fark
10 Yorumla
+1 yılAlan memnun satan memnun bize laf düşmez kendisi düşün ağlamaz bu arayı cıvıtanlar bir bitmediniz bırakın insanlar nasıl yaşamak istiyorsa öyle yaşasınlar zaten söz konusu bişey oldu mu pişman olup kendisi vazgeçer ders alır
00 Yorumla
+1 yılAkıl ve düşünceler uyuştuktan sonra yaş sadece bir rakam olarak kalır.
00 Yorumla
+1 yılKalp yaş, cinsiyet, tip kalıplarını tanımaz.
Bu kalıpları yaratan insanlardır.00 Yorumla- Devamını Gör (128)
Devamını Gör(173)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar