30 yaşındaki bir adam 18 yaşında bir kızla niye sevgili olur?

2 senedir sevgililer kız benim arkadaşım ama ben bunu çok kınıyorum bide kız sürekli birbirimize aidiz falan diyo seneye evlenceklermiş kızın lisesi bitmedi son senesi bu daha böyle birsürü insan var normalmi sizce benmi abartıyorum
30 yaşındaki bir adam 18 yaşında bir kızla niye sevgili olur?
Cevapla