Böbreklerimde bir ağrı var, böbreklerim mi bilmiyorum ama günlerdir var, ağrım var, korkuyorum. İki gün önce de gece ağladım ağrıyor diye, eşimle aramız kötüydü evet ama düşmanı değilim, kalkıp bakmadı bile. Ben de acile mi gitsek acaba falan dedim, bana dediği şuydu: acilde stajyer doktorlar olur onlar ne anlasın, röntgen çekince 3-5 güne çıkar, geçen bende ateşim vardı işte, doktor gelmene gerek yok ağrı kesici iç dedi, gelsen de aynısını verecekler dedi, sana da derler vs vs dedi. Bugün yine ağrıyor ve hiç sormuyorsun diye kavga ettim, acil konusunu açtım, dediği şuydu: senin gibi tırca insan vardır, sana inanıp sana mı bakacaklar 😂😂 Abi bu dakikadan sonra boşanma istediğimi anladım, ne bu, acil hastaların hasta olduğuna ikna olursa mı bakıyorlar, bu nasıl bir kafa ya, kavgalı da olsak ben düşmanı değilim, merhamet edip bakabilirdi, sevgi bu değil, sevdiğini sanmıyorum o dakikadan sonra.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer