25 yaşıma geldim, arkadaşsız ve sevgilisiz yalnız kaldım. Eski prime halime nasıl dönerim?

Bundan 5 yıl önceydi. Sevgilim vardı, aşıktım. Arkadaşlarım vardı, eğlenirdim. Şimdi 25 yaşıma girdim, yıllardır yapayalnızım. Arkadaşım da yok sevgilim de... Tek başıma çalışıyorum günün 12 saati. Pazarları izin. Eski prime halime nasıl döneceğim?

25 yaşıma geldim, arkadaşsız ve sevgilisiz yalnız kaldım. Eski prime halime nasıl dönerim?
Cevapla