Gençliğim boşa mı gidiyor? 24 yaş, hedeflerim var ama hâlâ yalnızım, çevrem yok ne yapmalıyım?

24 yaşındayım. , hedeflerim ve hayallerim var, kendi işimi kurmaya uğraşıyorum ama uzun süredir yalnızım.
Arkadaş ortamım hiç yok. 6 ay düzenli spor salonuna vs gittim hiçbişey değişmedi
Bazen “hayatımı kuruyorum” diyorum, bazen de gençliğim gidiyor hala yalnızım diyorum. Çevrem yok ortamım yok. Hobilerim var ama sosyallik yaratmıyor. Dışarı çıkcak kimse yok etrafimda

Gençliğim boşa mı gidiyor? 24 yaş, hedeflerim var ama hâlâ yalnızım, çevrem yok ne yapmalıyım?
Cevapla