Hem sevip hem yorulduğu ilişkiden ayrılan kadını geri kazanmak icin ne yapmalıyım?

17 aydır beraberdik ve aramızda güven konusunda hiçbir sorun yoktu, sevgi konusunda da. İlk bir yıl çok güzeldi, sonrasında pürüzler çıkmaya başladı ve bunlar biraz çığ gibi birikti veya düzelmedi. Öncelikle ben karakterim ve huyum, yapımdan dolayı karşımdaki insanı alttan alırım, konuyu kapatmak için çabalarım, barışmaya ve gönül almaya çalışırım. Duygusal anlamda bir tık daha yoğun hisler taşıyorum ve biraz daha kırılganım. Ama sırf aramız aman kötü olmasın, aman tartışmayalım aman küsmesin falan derken hiç kendi duygu düşüncelerimi düşünmedim. Üç gün önce ayrıldık, bana ayrıldığımızda, bu ilişkiyi yürütmekten çok yoruldum, kendi içimde defalarca şans verdim ama yapamıyorum, sürekli gerginim, kızgınım, içimden konuşabilmek gelmiyor çünkü karşımda ayna varmış gibi hissediyorum. Düşüncesi, fikri kendine ait olmayan biri gibi hissettiriyorsun, onaylıyorsun ne dersem, yapıyorsun bunlar iyi hoş şeyler ama bir süre sonra bu artık ilişkiyi tek başıma yürüttüğümü hissettiriyor. Sevmiyor muyum seni, çok seviyorum ama durdukça da kavga etmekten, tartışmaktan ve üzülmekten çok yoruldum bitirmek istiyorum diyerek ayrıldı. Bahsettiği konulardan, ayna hariç, haklı aslında. Bilmiyorum, ben bu yanlarımı oldum olası sevmedim zaten ama değiştirmek de çok zor geldi bana, ailem de söylüyor aynı şeyleri. Kendimi düzeltmeyi başta daha fazla üzülmemek için istiyorum, yalan yok onu da tekrar kazanabilmek istiyorum. Barışır mıyız, barışmaz mıyız bilemiyorum şu aşamada ama barışmayı istiyorum. Karşısına eski halimle değil de, birazcık daha tepki ve tavır sergileyip dik durabilen birisi olarak çıkmak istiyorum. Şu da var tabii, biz beraberken son 6-7 aydır sürekli benim yaptığım veya vaktimi nasıl değerlendirişime müdahalede bulunuyordu kendince haklı olarak. Mezun aşamasında üniversite öğrencisiyim ve bundan aylar sonra yoğun iş temposuna katılacağım için kendimi biraz boşlamak istedim, laylaylom takılmak istedim ama ben her ne kadar boş vakit geçirdiysem, o da vaktini o kadar dolu geçiren ve sürekli zihnini ve kendini bir şeylerle meşgul eden birisiydi. İlişkideki çocuksu taraf bendim bir nevi. Karşısında dik duruşlu birisini görmek istiyordu, ama ben de bazen sitem ediyorum kendi kendime. Olduğum halimle kabul etmesi gerekmez miydi diye. Sonra kendimde hoşlanmadığım şeylerin olduğunu fark edip kendim hoşlanmıyorsam o nasıl hoşlansın ki diyordum. Özellikle kadın arkadaşların yorumu ve düşüncelerini çok merak ediyorum, tekrar geri kazanabilir miyim? Neleri yapmam veya yapmamam lazım tavsiyelerinizi önemsiyorum ve bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim.
Hem sevip hem yorulduğu ilişkiden ayrılan kadını geri kazanmak icin ne yapmalıyım?
Cevapla