Erkekler sevgilileriyle kavga eden arkadaşlarına alttan alması gerektiğini söylerken kadınlar neden aralarını daha çok bozuyor?

Cidden böyle bir durum var yaaa. Mesela kankalarımız gelse, kız bana şöyle yaptı böyle yaptı kavga ettik falan dese bizler şey deriz ''Allah bilir sen ne tamam''. Anlatır yine de biz kendisinin haklı olduğunu düşünsek bile araları bozulmasın diye alttan al diye öğütleriz, normal böyle şeyler deriz vsvs. Ama kadınlar ortada bir şey yokken bile hep şey der, Nasıl geçti buluşma? Nee Nusrete götürmedi mi? Cimriymiş. Hmm sana böyle mi dedi? Sen ne yaptın? Neee trip mi attın? Ben olsaydım onu orada it ederdim vs vs. Kıskançlık mı bu yoksa kendi içlerinde biriktirdikleri nefreti başkasının ilişkisinden mi alıyorlar?

Erkekler sevgilileriyle kavga eden arkadaşlarına alttan alması gerektiğini söylerken kadınlar neden aralarını daha çok bozuyor?
Erkekler sevgilileriyle kavga eden arkadaşlarına alttan alması gerektiğini söylerken kadınlar neden aralarını daha çok bozuyor?
Cevapla