Kadınlar/Erkekler neden ilişkide karşı tarafı istediği kalıba sokmaya çalışır?

Genelde bu şekildedir. Erkek kadına bazı konularda karışır örneğin şunu giyme gibisinden. Kadında gene erkeğe karışır şuraya gitme şunu yapma gibisinden.

Neden herkes bu çaba içerisindedir?

Bu şekilde olup mutlu devam eden ilişkisi olan var mı?

Mutlaka ilişkide baskın bir taraf oluyor ama sonuç genelde bu sebeplerden dolayı hüsran. Sizlerin düşünceleri nedir bu konuda?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kadınlar/Erkekler neden ilişkide karşı tarafı istediği kalıba sokmaya çalışır?
Cevapla