Normal fotoğraftan bahsediyorum, ben atmam şahsen, kimseye güven olmuyor sapık çok, kaç kez denk geldi, size de oldu mu
2 ay
Hayır. Burayı eğlenmek gülmek icin kullanıyorum. Fikir isteyenler fikir paylaşıyorum, ama hep anonim takılıyorum. Tanınmamak , gizli kalmak hem kendini hem karşındakini rahat hissettiriyor bence.
Güven konusu çok haklı bir nokta, özellikle de kötü tecrübelerin olduysa insan ister istemez geri çekiliyor 😔 Ben de herkese fotoğraf atmam, önce enerjisine, tavrına, geçmişine bakarım. İçim rahat etmiyorsa direkt pas geçiyorum 😂 Güven zamanla oluşan bir şey sonuçta. Sen şu an tamamen göndermiyor musun, yoksa çok nadir de olsa istisnan var mı? 💬📸
Cevap
8Cevap
Resmin zaten bütün sosyal medyalarda var yüzünü atsan ne olurki
Çook samimi muhabbet oluşursa atarım
Güvendiğim olursa evet
Bizim için sıkıntı yok ya. Napcak fotomu mk :D
@LonelyHead öyle şey mi olur zhchchcv
@sadeceturkcugenc Çırılçıplak diyorsan o zaten olmaz. Evlenmemiz gerek hehe :D
cidden hiç olmadı mı şu zamana kadar;D
@sadeceturkcugenc Ben bir kere bir kıza gösterdim. Ama sadece dalgayı. Kırıkkaleden Eskişehir'e geldi. Ama çok tedirgin olmuştum. Ulan şimdi ters bir şey söyler falan diye. Hassas konu yani :D On sene oluyor başka olmadı :D skype den konuşuyoduk. Baya tahrik edici şeyler söyledi. gurur duyduk kendimizle sağolsun. D
LDKDLSDKDJDKDJDDD
@sadeceturkcugenc penis büyütücü satıyodu kız televizyonlardaki hatlardan birinde. Aynı hattan ramazanda dini kitaplar satıyolarmış. Konuşuyoduk öyle bu askılı bir şey giymiş göğüsler filan ortada ben de öyle dalgayla ufaktan oynuyodum konuşurken fark etti. Ne yapıyosun sen dedi. Hiç dedim :D Kalksana bir ayağa dedi. Kalkınca tabi baktı önümüz çadır. Güldü. Utandım ya dedim. Ne utanıyon canım istersen çıkar göster dedi :D Sonra nazlandım biraz filan. Yapma ya dedi görmek istiyorum falan ısrar etti de öyle yani :D Milli oluş hiikayemdir. Üç gün evden çıkmadık. Ben iyice canım hani adımı sor söyleyemezdim o hale geldim sevişmekten. Kız da ayakkabısını bağlamak için eğilemedi de ben bağladım. Centilmen bir insanım çünkü :D
HQJQQKSJAKSJAJDDJSHF harbiden anı çok iyiymiş;D
@sadeceturkcugenc Valla iyi seviştik :D Evi yakıyoduk hatta. Romantik yapıcaz güya her yere mum koydum. Böyle oda ışıl ışıl. Elektrik sobasının üstüne de koymuşum. Mum içine erimiş. Bi uyandım her yer bembeyaz mk. Kalk dedim öldük mü ne oldu :D Camı falan açtık. Harbi zehirleniyoduk az kalsın :D
SLKSDKJDLSJDKDJDKD okurken eğlendim açıkçası
@sadeceturkcugenc Kapı da açık kalmış. Tolga diye bir ev arkadaşım vardı. Olum dedi sen nasıl bi p*çsin kapıyı kapat bari her şeyi gördüm mk dedi ya :D Olum sana Murat'lara git dedik dedim mk :D Murat'ta sevişiyomuş. Çocuk garibim bizi dinledi sürekli. Okulda da herkese anlattı p*ç :D Yok yan komşu duvara vurdu da bu p*ç durmuyo da. Fakiri *m vermişler t*şşaklarıını da sokmuş a.. kodumun i*nesi uyku uyutmadı filan. Rezil de olduk sayesinde :D
HSHAHAHAHWHWWHQJJWJWJDD
@sadeceturkcugenc Seyretmiş p*ç :D
Gece geldi kapıya vurdu bir kere. Kalktım, napıyon lan kız uyuyor dedim. Anca uyurken s*kersin zaten dedi :D Büyük o.. e.. ya :D Üni güzeldi :D
hahshshsshshshs
Burdan hele atılmaz
Atmam
Hemen değil
Seversem atarım
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?