Ne düzeni photoshop bey? 😂 Photoshop delisi değilim ama bazen müdahale şart oluyor. Güzel bir kare yakalıyorum mesela bir bakıyorsun fotoğraf da bir pürüz var... Silmek yerine düzenlemek daha iyi oluyor tabi.
Çektiğiniz fotoğrafları düzenler misiniz, öylece mi paylaşırsınız?
Kilolu birisi olduğum için hiç boydan fotoğraf çekilmem genellikle ön kameradan çekim yaparım. Suratımdaki sivilce izleri, siyah noktaları vs. snapspeed ile fotoshop layarak yok ederim sonra beğendiğim bir filtre varsa onu eklerim
Cektiklerimde genelde netliğe ufaktan dokunurum ve açık-koyu renk dengesine bakarım çok abartmıyorum. Kararında yaparsan güzel şey çünkü fotoğraflar daha iyi oluyor ama abartınca leş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
İçlerinden hangisi iyi ve Türkçe dili var mı uygulamaların
Hepsinin kendine göre iyi yanı var ki. Picsart ya da snapseed kullanabilirsin. Bunlar daha dolu diğerlerine göre
Wp profil yapacaksam eğer square fit yaparım (fotoğraf boyutunu 1×1 yapıyorum yani). Onun dışında efekt sevmiyorum
Photoshop yapmayı bilmiyorum ama çektikten sonra daha kaliteli görünsün diye filtre ekliyorum
Ben yapmam ya ama bir fotoğrafımı kuzenim düzenlenmişti
Kilolu birisi olduğum için hiç boydan fotoğraf çekilmem genellikle ön kameradan çekim yaparım. Suratımdaki sivilce izleri, siyah noktaları vs. snapspeed ile fotoshop layarak yok ederim sonra beğendiğim bir filtre varsa onu eklerim
sadece renk ayarlarına bakarım shop yapmayı beceremem
Işık ayarı yapmadn atmam bı yere 🙄
Hilelerin güzelmiş :D
Cektiklerimde genelde netliğe ufaktan dokunurum ve açık-koyu renk dengesine bakarım çok abartmıyorum. Kararında yaparsan güzel şey çünkü fotoğraflar daha iyi oluyor ama abartınca leş
Paylaşmayı da cekmeyi de sevmem
Hiç düzenlemem zaten fotojenik biri de değilim
Düzenlerim 😂
Efekt verir atarım valla çok uğraşmam
Öylece paylaşırım