Amaç açık saçık fotoğraf değil. Sadece normal fotoğraflar istese bile atar mıydınız?
Benim konuştuğum çocuk neredeyse her gün normal fotoğraf atmamı istiyor, fakat atmıyorum.
Bunun için bana gereksiz yere trip atıyor. Zor bir şey değil diye. Ben de “zorunda olduğum için değil de kendim istediğim için atmak istiyorum ben sana. İstersem kendim atarım, ben sana karışıyor muyum bu konuda” diyorum. Haksız mıyım sizce? Fotoğraf atmamakta.
Benim konuştuğum çocuk neredeyse her gün normal fotoğraf atmamı istiyor, fakat atmıyorum.
Bunun için bana gereksiz yere trip atıyor. Zor bir şey değil diye. Ben de “zorunda olduğum için değil de kendim istediğim için atmak istiyorum ben sana. İstersem kendim atarım, ben sana karışıyor muyum bu konuda” diyorum. Haksız mıyım sizce? Fotoğraf atmamakta.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer