Değer vermeyen ama gitmeyen erkekten nasıl koparım, onu kendime nasıl çekerim?

İlgi göstermeyen, değer vermeyen bir erkek neden sürekli döner ve ayrılmak istemez ve şu mesajı barışırken atmanıza rağmen ss atıyorum o dönemki buluşunca da çok konuştum yine aynı hatta eve geldim sormadı yazmadı tepki mi koymalı yoksa umursamaz mı olmalı çok yaklaştım konuşmak istemiyor gibi en son yazışırken görüldü attı ne sorunun var demiştim bugün de fotoğrafını beğendim yine yazmadı ben de geri aldım

Değer vermeyen ama gitmeyen erkekten nasıl koparım, onu kendime nasıl çekerim?

Zaten de takipleşmiyoruz her barışmada böyle elime sopayı alıp ona böyle olmaz deyip rest mi çekmeliyim yoksa uzaklaşmalı mıyım

Değer vermeyen ama gitmeyen erkekten nasıl koparım, onu kendime nasıl çekerim?
Cevapla