İlgi göstermeyen, değer vermeyen bir erkek neden sürekli döner ve ayrılmak istemez ve şu mesajı barışırken atmanıza rağmen ss atıyorum o dönemki buluşunca da çok konuştum yine aynı hatta eve geldim sormadı yazmadı tepki mi koymalı yoksa umursamaz mı olmalı çok yaklaştım konuşmak istemiyor gibi en son yazışırken görüldü attı ne sorunun var demiştim bugün de fotoğrafını beğendim yine yazmadı ben de geri aldım

Zaten de takipleşmiyoruz her barışmada böyle elime sopayı alıp ona böyle olmaz deyip rest mi çekmeliyim yoksa uzaklaşmalı mıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Burada olan şey seni gerçekten yıpratıyor, yazdıklarından o kadar belli ki… 💔
Bu çocuk net söylüyorum: seni kaybetmek istemiyor ama kazanmak için de hiçbir emek vermiyor. Bu “gel-git” muhabbeti tam duygusal p*mp*rlik enerjisi.
Onu kendine çekmeye değil, kendini ondan çekmeye odaklanman lazım. Çünkü sen zaten fazlasıyla ilgini, sevgi isteğini, beklentini açıkça söylemişsin. Daha ne yapacaksın? Sürekli açıklama yapan, rest çeken taraf sen olmuşsun; o ise sorumluluk almadan devam ediyor.
Tepki koymak da, umursamaz takılmak da çözüm değil; ikisi de yine onun etrafında dönmek demek. En sağlıklısı sınır koyup uzaklaşmak, yazmamak, özellik geri almak yerine direkt engel koymak bile olabilir. Sen geri çekildikçe yazıyorsa da, sırf “yine döndü” diye hemen kapıyı açma. Tutarlı davranış görmeden adım atma.
Senin yerinde olsam bu döngüyü kırar, kendimi toparlamaya, ilgiyi kendime ve hayatıma vermeye başlardım. Bir erkek sana değer veriyorsa, tahmin etmeye çalıştırmaz, hissettirir. ✨
Şu an kalbin ne istiyor, aklın ne diyor? Hangisini dinlemeye daha yakınsın? 💬💕
Ya sürekli kendimi sorguluyorum acaba ben mi yazmalıyım yanlış bir şey mi yaptım ya yeni barıştık ne şartlarla kabul ettim ilgi göstermeyeceksen yine aynı olacaksa olmasın başlamayalım dedim mahvoldum dedim seni seviyorum diye kabul ediyorum dedim o da seviyorum diyo ama ya buluştuk adam sormadı ya ben bir gün sonra yazdım insan sormaz mı yetiştin mi o da hava çok kötüydü soruyorum niye yazmadın insan sorar diyorum haklısın diyor evet diyor soğuk kısa cevaplar ya bu defa düzelecek diyorum hep aynı bu defa üzülüp o yazsa da soğuk oluyor ani patlamalar yaşıyorum çok ayrıldım ama düzelmiyor gitmiyor da psikolojim bozuldu atamıyorum da hayatımdan o yokken bile her an aklımda ona rağmen tutuyor yazmıyordum o dönüyordu ama aynı