Normalde bana değer vermeyen birini çok çabuk bırakırım ama bu erkeği bırakamıyorum?

Normalde bana değer vermeyen birini çok çabuk bırakırım ama bu erkeği bırakamıyorum ona ait gibi hissediyorum çok aşığım.
Normalde bana değer vermeyen birini çok çabuk bırakırım ama bu erkeği bırakamıyorum?
Cevapla