6 senelik ilişkim bitti ayrıyken baska birisiyle mesajlastım onu gördü ve bitirdi cok ağır konuştu cok öfkeli bana karşı onu cok seviyorum tamamen kaybettiğimin farkındayım ama bir yolu olmalı her seyi yaparım onun icin bekleyip hic sosyalleşmeyip işime gücüme bakıp zamana bırakayım diyorum ama onsuz olmak istemiyorum nasıl davransam az bir sey bile olsa umut aşılayabilirim bu ilişkiye cok cok cok katı asla anlamak istemiyor beni cok üzgünüm
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yani kadınligini kullanarak kendine çekebilirsin en basit yöntem
Nasıl yani her yolu denedim adam benimle olmak istemiyor ki cok öfkeli sinirli
Sosyalleşmeyip içine kapanırsan kendini kötü hissedersin ve bir şey yaptığın çok samimi gözükmez ve denediğin yollara örnek verebilir misin? Nasıl yanisi basit kendine çekecek şekilde kadınligini kullanmak
Benim kız arkadaslarımdan acıkcası hoşlanmıyor hemde hic onları basit bulurdu onlarla takılmam onu daha cok benden uzaklaştırır o yüzden bir süre ortalıklarda hickimseyle görüsmeyi düşünmüyorum özür diledim her yolu denedim kendimi acıklamak icin affetmesi icin hepsinde kapıları sert bir sekilde yüzüme carptı 10 gündür cabalıyorum asla bir sonuç alamadım
Bunlar dışında kıskandırmak yağa kadınligini kullanmayı denedin mi kendine çekmek için? Birde sana göre arkadaşların basit mi?
Kıskandırmak onu daha cok iter benden kadınlık kıllanmaya gelince onu beni her yerden engellemiş adama nasıl kullanabilirm bilmiyorum ve şu sıralar arkadaslarımında davranış bicimlerini doğru bulmuyorum acıkcası kendimi bu duruma sokmamdaki payları cok büyük dolduruşa geldim ve sacma sapan davrandım hatalıyım
Mesela arkadaşlarinin davranışları neler nasıl doldurus bunlar seni eski sevgilim arkadaşların konusunda onların kötü olduğu konusunda işlemiş ve sana böyle düşünürmüş olabilir mi?
Yorumda detaylı konuşmak zor oluyor fake Instagram ya da telegrm falan var mı?
Yok eski sevgilimin bana yalan söylemek gibi bir huyu vardı arkadaslarımda bunu bildikleri icin ilişkimi kötülüyorlardı o da onları da okudu etti iyice doldu onlara karşı herkes iliskin hakkında konuşturmuşsun diye bana kızdı etti ama zaten benim söylememe gerek olmadan da yalan söylediğini bizzat yanımda şahit oldular bilmiyorum iste o yüzden su sürecte onlarla sosyalleşmem onu daha cok kızdırır ve soğutur
Yani sana ne tür yalanlar söylüyordu ve bunları arkadaşın da biliyordu anliyrodu mesela? Ve yanlış yapıyorsun birisi için hayatında ki kişileri yok sayarak
Ve emin ol böyle bir tip dönüp dolaşıp sana geri gelecektir çok süre geçmeden
Nerede olduğuyla ilgili yalanlar bana evdeyim diyordu erkek arkadaslarıyla oluyordu bazılarında arkadaslarım karşılaşıp haber veriyorlardı bana bunu belki 50 kere yaşattı bana her seferinde bunun anlamsız olduğunu yapma dedim ama hep yapmam deyip yaptı zaten en son bana yalan söylemedğini sandığım bir zaman döneminde her gün yalan söylediğini öğrendim ve ayrıldım o esnada kızgınlıkla birilerininde dolduruşlarıyla birisiyle mesajlaştım kafa dağıtmak amaclı pişman olduğunu söyleri bidaha asla dedi tekrar barıştım bu muhabbetleri öğrenince de o beni tamamen terketti
O sana bin yaptı affettin sen bir yaptın ve sana bunları mı yapıyor şu an?
Yalan söyleseymisim keske onun gibi ama ben ihanet etmişmişim ihanette etmedim kızgındım mesajlaştım flörtleşmedim görüşmedim sadece sohbet ettim evet yapmamalıydım ama defalarca kez acıkladım pişmanım
Ya o sana neler yapmış bir kere pişman olmamış Allah aşkına. Fake instan var mı senin?
Yok ama acarsam veririm. Hepsine acıklaması ben seninle kavga etmemek icin söylemiyordum ama milletten duyuyordum bu daha kötü biz kavga etmeyeceğiz ki kırk kere dedim doğruyu söyle hic gerek ypk diye yapmadı yapmadı benim hata yapmama neden oldu keske ben yine de yapmasaydım bana diyor ki keske
Sende yalan söyleseydin de bana ihanet etmeseydin
Ya işine baksın ihanet etmediğini o da biliyor sana geri gelecek ve yalanlar söylemeye devam edecek ve bunu kullanarak sende yalanlarına göz yumacaksin tamamen taktik yapıyor bana göre bir insan yanlış bir şey yapmıyorsa yalan söylemez ve yalana normal gözle bakmaz. Benim düşüncem yalan ihanetten daha beter bir şey her insan hata yapar ki sende öyle bir durumda yok. Şimdi fake bir hesap açıp versene konuşalım biraz
İcimi bir nebze rahatlattın öncelikle tesekkür ederim evet bende onun bana yalan söylemediğini düsündüğüm bir dilimde onun kuzeninin sevgilisinden hemen her gece yalan söylediğini cocuklarla cıktığını öğrendim ve cok üzüldüm sonucunda da böyle sacma sapan bir sey yaptım keske de kimseyle konuşmasaydım ama olan oldu artık geriye alamam sadece pişman olduğumu dile getirebilirim şu an cok gec ancak yarın acabilirm
Bugünün işini yarına bırakmamak gerek bence maksimum 3 dakika da açarsın zaten. Ve gece dışarı çıkarken bir insan yalan söylüyorsa altında başka sebepler aramak lazım ki söylese kavga sebebi olmayacağını söylemişsin sen
Erkek arkadaşlarıyla olmak istiyormuş sürekli ben tavır trip yaparmısım diye söylemek istemiyormuş aramız bozulmasın diyeymis ama ben bunu milletten öğrenince daha cok aram bozuluyor hayal
Kırıklığı yasıyorum üzülüyorum bunu idrak etmedi sonucunda da hata yaptım
Ya kendini suçlamayı bırakacak misin artık o hatasının ve yalanlarının farkında ve bu yüzden senin en ufak yaptığın bir şey yüzünden seni suçlayıp kendini kötü hissetmen için böyle davranıyor butun yaptığı şeylere rağmen üste çıkmaya çalışıyor ve şimdi hemen açar misn fake hesap bekliyorum
njaja_jka
Yazıyorum
Bi bak istersen yazdım istek kutusuna düşmüş olabilir
Ayriyken başkasıyla görüştün bitti nasıl oluyor. Ayrılınca bitmiş olmuyor mu zaten.
Ayrıydık sonra tekrar konuşmaya basladık onu zaten cok seviyordum kızgındım ve kafam dağılsın dşye sohbet ettim öğrenince binbir hakaretle beni tamamen bıraktı
Büyük hata yapmışsın. Ben olsam ben de affetmezdim
Ama pişmanım düzeltmem lazım
Niye affedilmez bir hata ayrılık dönemi hiçbir şeyden umudu yokmuş bi kere
@mehtapkuru evet bu sefer bitti sandım cünkü o beni cok kıracak bir sey yaptı yalan söyledi sonra bir sekilde gönlümü aldı barıştım ama bu sefer o beni terketti ben onu aldatmak amaclı konuşmadım ki kafam dağılsın dedim sağlıklı düşünmüyordum zaten pişmanım
Aa burada bir akrep var. Hadi akrep erkeği biraz yardımcı ol kızımız pişman sevgilisi de Akrep. Dünyayı nasıl tersine çevirip affetmesini sağlayabilir biraz ipucu ver 😀
@кая_кüяеsi ah keşke yolum olsa
Aynı şeyleri yaşadık aynı sonucu yaşıyoruz
Eee madem çok pismansin kardeşim ne işin vardı sevgilin varken başka biriyle konuşmani gerektiren siz erkeklere az bile kız en iyisini yapıyor inşallah dönmez geri
Anlamadım ne demek istediğini de ayrıydık o hatalıydı ona cok kızgındım o yüzden sacma sapan davrandım pismanım ve düzeltmeye calısıyorum
Hı pardon ayriyken konusmussun ben birlikteyken sanmıştım merak etme döner 6 sene boru değil hani şu an sana tamamen bitmiş gibi geliyor bu süreçte daraltip mesaj atma yeter
O kadar cok yazdım ki o kadar cok özür diledim ki nuh diyo peygamber demiyor cok acı cekiyorum
Emin ol öyle yaparsan daha çok uzaklaşır kaçan kovalanır mantığı yapıyor asla yazma yalvarma muhabbeti kes o dönecek sana
Ama çok canım acıyor bana karşı cok kaba ve öfkeli onu daha cok kaybetmekten korkuyorum panikliyorum 10 gün oldu ayrılalı her gün artık üstüne düşmeyeceğim diyorum ama dedikleri aklıma geliyor panikliyorum ve ona yalvarırken buluyorum kendimi aslında hic böyle birisi değildim bu sıralar sağlıklı düşünemiyorum büründüğüm kişiliktende memnun değilim adam istemiyorum dedikce istesin diye uğrasıyorum ben naptığımı bilmiyorum cok caresiz gibiyim
Senin durumundaydim aynı erkeklerin hoşuna gider yalvarilmasi peşinden koşman ama hayatım senin yaptığın şey ayriyken olan bişey çok taviz veriyorsun yalvararak evet seviyorsun ama bunu yaparak senden soğuyor dediğimi yap bak fazla değil 15 gün yazmazsa şerefsizim ama bu süreç içinde üzüntülü olduğunu vs falan gösterme normal hayatına devam et asla ama asla mesaj atma. sen bu kadar yalvarirjen sana acımıyorsa kendi kaybeder ama dediğimi yap
Baska bir yolumda kalmadı zaten her yolu denedim dediğin gibi en azından 1 ay kadar iletişim kurmayıp gizem yaratayım bu sürec icinde hayatına birisini falan alırsa zaten tamamen bitirmiştir bende en azından psikolojik olarak daha alışmış olurum herhalde duruma cünkü kendimi cok yıpratıyorum her seyi ama her seyi denedim yok katır inadı gibi tas duvar yumuşardı o yumuşamıyor biraz zaman vereyim böyle kendimi sürekli hatırlatarak durumu da unutmasına izin vermiyorum haklısın
Aynen canim tamda demek istediğim bu bende çok yalvarirdim o ayriyken kızlarla konuşur ben kızları bulup kavga ederdim konusmamalari için senin durumun neki benimkinin yanında kendimi çok düşürdüm karşısında asla dinlemezdi sürekli hakaret eder her yerden engellerdi 10 tane fake açıp yazardım gene de istemezdi beni sonra yazmadım asla sanki kayboldum bı baktım 1 ay içinde mesaj sen haklıydın o an çok sinir olduğum için düşünemedim felan filan der barisirdik. ama peşinde olduğum sürece bıkar ayrılırdı
İnsallah öyle olur cünkü onu cok seviyorum kesinlikle dediğini yapıcam bir ay kaybolucam dönerse benimdir dönmezse de artık duruma alışmanın bir yolunu bulucam çok teşekkür ederim bir nebze de olsa daha iyi hissediyorum
Canım 6 sene iyi kötü geçmiştir bu kadar basit sebepden ötürü ki ayriyken bunu yaptigin için bu şekil davranmasi normal değil sadece onun değerini anlamani istiyor seni cezalandırmak gibi düşün bidaha yapmaman için daha 10 gün olmuş ve hergun yazmışsın hala onda olduğunu bildiği için de rahat bırakıyor kendini. sen biraz zaman yazmayınca zaten o yazicak adım kadar eminim dönerse senindir zaten dönmezse hiç senin olmamıştır bu yüzden içini ferah tut ve bu süreçte asla onunla iletişime geçme kendini tut zor olduğunu biliyorum ama böyle denemekten zarar gelmez
Kesinlikle başka bir yolu da kalmadı yalvardım yakardım rezil ettim kendimi yok gram yumuşamadı daha cok kırıcılaştı biraz inatcı birisidir acıkcası yazacağını sanmıyorum ama mesela belki engellerimi kaldırır bilmiyorum dediğin gibi dönerse benimdir dönmezse de 6 sene hicbir sey ifade etmemiştir onun icin yapacak bir sey yok son carem kendimi geri cekmek kaldı onu da deneyelim bakalım umarım insallah döner dönerse mutlaka sana haber vermek isterm bu arada ayın 21 i doğum günü o zaman mesaj atmalı mıyım bu arada yazacaklarımı da mail olarak atıyorum cünkü her yerden engelliyim
Engelli olduğunu düşünmüştüm ki onunda 6 senedir hiç hata yapmadan durduğunu zannetmiyorum sen affettiysen emin ol oda affeder sadece sinirli sana ve sen üstüne daha çok gittikçe o kendini daha da çok çekiyor bir insan 6 seneyi hemen bı çırpıda silip atamaz merak etme ama yalvarman yanlış olmuş bunu yaptigin için de sana kendinden ödün vermiyor yani seninde bi gururun var özür diledin bi kere olmuş bişey zaten ayriyken oda görende buluştu görüştü sanar ama dediğim gibi gururunu daha fazla ayaklar altına alma sen her yolu denedin pisman olduğunu da biliyor e daha neki o sana sadece acı çektirmek istiyor sadece yoksa geri dönmeyeceginden değil insan hayatında 5 ayllik olanı unutamıyor gel gör ki 6 sene merak etme aklindasindir amacı sadece acı vermek sana değerini anlaman icin. fazla uğraşma canım dedim ya 10 tane fake açıyordum yinede engelliyordu dinlemeden sonra dedim böyle olmaz çünkü ben böyle yaptıkça o benden uzaklaştı insanların hataları olabilir ama bu kadar acı çektirmeye hakları yok anladım ki bu şekil yaptikca kendimi daha çok karşısında düşürüp bı noktaya varamadım. asla yazmadım ulaşmaya çalışmadım 1 ay bak belki 1 ay bile yoktur engeleri kaldırıp kendi yazdı benimde 4 senelik ilisikmdi seviyorsa zaten ufacık şeyde bitmez. dediğimi yaparsan eğer yazarsa olanlardan haberdar olmak isterim
Doğum günün de de wp instadan engeli kaldırmazsa yazma
Tamamdır teşekkür ederim tüm tavsiyelerin icin umarım o duvar biraz cana gelir baska insan olsa su yaptığım duygusu olan bir canlıya yapılsa oturur ağlardı bile ne uğrastı kız diye ama o yok bir duygu kırıntısı yok adamda
Rica ederim evet o yüzden söylüyorum ya sanki o değil yerine başkası gelmiş gibi olur her yolu denedin artık başka seçenek kalmıyor inşallah döner de devam edersiniz senin gibi birininde değerini anlar
Çok teşekkür ederim sarılmak istedim size 😭🙏 umarım döner
🙏🙏♥️♥️💜🖤💖
Ne niyetle mesajlastigim önemli flört veya sevgililikse. yaptigin evet doğru degil
Hayır sohbetti sadece bin kere dedim
O kadar çirkin misin de buna kul kole mecbur öyle oluyorsun
Burcunuz ve yaşlarınız ne?
O akrep 24 ben oğlak 23
Ooo Akrep.. İşin çok zor. Aşktan geberse ihaneti asla afetmez. Ona ihanet etmediğini kanıtlamak zorundasın. Kabul etme ihanet ettiğini bahanelerini çok mantıklı ve akıllıca bulup kullan. Sohbetin dozunu ve amacını açıkla. Ya o sohbet nasıl bir sohbetti ne kadar sürdü?
1 hafta sürdü ama o o kadar abarttı ki bana inanmıyor ki ne dediğimin ne söylediğimin hicbir kıymeti yok gözünde sadece kendi doğrularına inanıyor acıklıyorum hakaret ediyor küfür ediyor almıyor bir türlü kafası her yolu denedim ikna edemiyorum biraz üstünden sular aksın diye zaman vereceğim ona ama zaman bizi unutmasına yarar diye de ödüm kopuyor napacağımı sasırdım
Akrep unutmaz. Ara verebilirsin bi süre. Akrep ölene kadar hiç bir duygusunu unutmaz.
Düzeltebilmemin bir yolu yokmudur sence ne yapsam pişman olduğumu iyice gösterebilirim onu seviyorum hicbir sey ondan önemli değil
hiç bir şekilde dönmez
Peki artık yapacak bir seyim yok
maalesef
Madem seviyordun ne diye başkasıyla mesajlaştın?
Ayrıydık öfkeliydim yaptığımın arkasında değilim zaten simdi düzeltmek icin uğrasıyorum ama öfkesi gecmiyor
6 yılı bu kadar küçümseyip değersizleştirdiysen başka birine baktıysan bence bir daha rahatsız etme adamı
Ona kızgındım hatalıydı öfkelendim sacmaladım tabikide istedğim sey baskası değildi hicbir zaman değildi
Ama 6 yıl hiç ama hiç az bir zaman değil 🥲
Onsuz olmak istemiyorum cok acı cekiyorum bir yolu olmalı her seyi yaparım onun icin
Döndüremezsin
Farkındayım aslında ama farkına varmak istemiyorum
Bu kendini üzmekten başka bisey yapmaz snaa
Onu cok ama cok seviyorum ama bir yolu olmalı
Sen birini sevmesen onla beraber olurmusun
Biz birbirimizi seviyorduk ki sadece tek bir hatamla hayatımı mahvettim simdi de düzeltmemin bir yolunu bulmam lazım onsuz bu hayata katlanamıyorum
O sensiz katlanıyor ama muhtemelen biri de var hayatinda
yok dedi zaten ben 6 senede 1 kisiye göz ucuyla bile bakmadım icim almadı ben niye yapmadım konuşmadım falan dedi bana karşı cok öfkeli ve sert ama düzeltmenin bir yolunu bulmam lazım
Tmmmmm
Geri gelse ne yapcan
Seviyorum onu mutlu etmek icin cırpınıcam her seyi düzelticem bidaha onu kaybetmemek icin her seyi yapacağım
Peki sevgiliyken herşeyi yapmıyor muydun
Onun hangi isteğini red ettin
Hicbir isteğini sadece ayrılmıştık ve tek bir hata yaptım birisiyle konuştum onu gördü birde kız arkadaslarımla sacma sapan muhabbetlerimi bana cok kızdı kırdı delirdi resmen ve onu tamamen kaybettim simdide caresizce bir yol arıyorum
Cinsellik oldumu peki hic aranizda
Cevap