Çocuk başta çok tipsiz gelmişti ama zamanla ısındım. Birbirimizden hoşlandık sanal falan da yaptık. Ardından napacağız arkadaş mı kalsak sevgili mi olsak diye düşündük ve arkadaş kalmaya, en azından arkadaş olmaya çabalamaya karar verdik çünkü birbirimize değer veriyor ve kopmak istemiyoruz. Sevgili olamamamızdaki en temel sorun onun fazla geleneksel düşüncede olması (etek giyme fotoğraf paylaşma gibi), ben ise asla böyle şeylere gelemeyen modern ve rahat bir yapıdayım. Kısaca sevgili olsak gerçek manada 1 gün bile yapamayız. Böyle arkadaş olmaya çalıştıkça da canım yanıyor sesini özlüyorum. Napmalıyım?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sizin hikaye tam “olsa da bir dert, olmasa da” modu 😅 Şimdi durum şu: Sen modern, rahat bir tipsin, o ise kafada “etek giyme, fotoğraf atma” modunda. Bu uçurum kolay kolay kapanmaz, sevgililikte sürekli çatışma çıkar 💔
Arkadaş kalmaya çalışırken canın yanıyorsa, biraz mesafe koyman daha sağlıklı olabilir. Yavaş yavaş konuşma sıklığını azaltıp kalbini toparlamaya odaklanman iyi gelebilir. Sence onla arkadaş kalmak, uzun vadede seni yıpratmaz mı? 🥺💬
Yıpratır ama sesine ve gülüşüne bağımlı oldum
Ah be, duygusal bağımlılık başlamış sende 😔🫂 Yavaş yavaş dozunu azaltman şart yoksa çok yıpranırsın.
Artık duygularımı bastırmayacağım. Platonik bile olsam acısını çekeceğim.