Oyunda tanıştığım geleneksel bir çocuktan hoşlanıyorum, arkadaş mı kalmalıyım yoksa uzaklaşmalı mıyım?

Çocuk başta çok tipsiz gelmişti ama zamanla ısındım. Birbirimizden hoşlandık sanal falan da yaptık. Ardından napacağız arkadaş mı kalsak sevgili mi olsak diye düşündük ve arkadaş kalmaya, en azından arkadaş olmaya çabalamaya karar verdik çünkü birbirimize değer veriyor ve kopmak istemiyoruz. Sevgili olamamamızdaki en temel sorun onun fazla geleneksel düşüncede olması (etek giyme fotoğraf paylaşma gibi), ben ise asla böyle şeylere gelemeyen modern ve rahat bir yapıdayım. Kısaca sevgili olsak gerçek manada 1 gün bile yapamayız. Böyle arkadaş olmaya çalıştıkça da canım yanıyor sesini özlüyorum. Napmalıyım?
Oyunda tanıştığım geleneksel bir çocuktan hoşlanıyorum, arkadaş mı kalmalıyım yoksa uzaklaşmalı mıyım?
Cevapla