Hoşlandığım çocuk bana açıldı sonra arkadaş kalalım dedi? ne yapmaliyim?

6 ay önce hoşlandığım çocuk beni sevdiğini söyledi bende karşılık verdim. İki hafta sonra da uzak mesafeden dolayı mıdır nedir eski halimize geri döndük. Ama ben seviyodum ve bitmesini istemedim. Duygularımla oynanmış gibi hissettim. Bir ay önce tartışırken dayanamadım sevdiğimi ve bu yüzden bazen küçük şeylere bile sinirlendiğimi söyledim. Onu sevdigimi bilmesine rağmen bir gün önce denizle konuşuyorum diyerek beni kıskandırmaya çalıştı. Ve tepkim hoşuna gitti. Söylediği isim unisex olduğu için kimle konuştuğunu anlamadım. Arkadaş kalalım dedik ama niye benimle oynuyor. Dalga geçilmiş küçümsenmiş gibi hissediyorum. Daha önce defalarca dile getirmeme rağmen bana işine gelince mesaj atıyor. Ne yapmalıyım
Hoşlandığım çocuk bana açıldı sonra arkadaş kalalım dedi? ne yapmaliyim?
Cevapla