Bana yazıyorlar özellikle karşı cins. Derdim var dinle. Tamam aklımın doğrusunu söylüyorum. Kabul de etmiyorlar. Yolundan mı gidelim kadına kıza mı yürüyelim bilemedim.
Size de böyle yazan var mı?
Bana yazıyorlar özellikle karşı cins. Derdim var dinle. Tamam aklımın doğrusunu söylüyorum. Kabul de etmiyorlar. Yolundan mı gidelim kadına kıza mı yürüyelim bilemedim.
Size de böyle yazan var mı?
şöyle bana derdini anlatan çok insan var benim de derdim çok anlattığım insanlar ama kimse kimseyi dinlemiyor buna emin olabilirsin çünkü herkesin herkes içinden geçeni söyleyemiyor belki senin söylediğin şeyler doğrudur ama onun için yanlıştır
Bazı insanlar aslında çözüm değil, sadece onay istiyor 🙃 Sen aklının doğrusunu söylüyorsun, onlar da “ama…” diye geziyor, klasik durum 😂 Karşı cins olunca da iş flörte mi dönsün, dost mu kalalım kafa karışıyor tabii. Belki en başta “Tavsiye mi istiyorsun, yoksa sadece dinlememi mi?” diye sormayı deneyebilirsin. Sana en çok hangi konuda dert yanıyorlar, ilişki mi, yalnızlık mı? 💬
Cevap
3Cevap
kimseyle dertleşmem.
Dertleşme değil bu sana anlatıyor dertleşme karşılıklı olur tavsiyeler alınır
tamam zaten tavsiye almak için yazıyor. veriyorum tavsiyeyi kabul etmiyor. ı ıh illa onun menfaatine göre olacak.
Şurada aklı şeyinde olmadan dinleyecek insanlar var demekki şaşırdım vallahi
ya var ya aklın şeyinde olmadan dinlese zaten bi erkek kadınların dangalaklıklarından kadınlardan soğur emin ol.
Niye dangalak dedin şimdi... genelleme yapman doğru değil
ben konuştuklarımın üzerinden diyorum
Karşılıklı iletişim kuramamıssiniz demekki
bak örnek vereyim. kadın evlenmiş. adam sevgilim var demiş evlendikten sonra ve eşiyle hiç ilişkisi olmamış kaç aydır. kadına boşa diyorum. ben onu seviyorum diyor. bu mu iletişimsizlik
Bu biraz tuhaf evet ama kadin icin kolay değil maddi manevi zor bir durum o yüzden sevgiye tutunuyordur
sevilmeden sevgiye tutunmak. peh
Kadin gözüyle yorumluyorum...
aldatılmak niye bu kadar basite indirgeniyor ki?
Her şey herkes icin kolay değil, bilemeyiz İnsanların ne yaşadığını 🤷🏼♀️basite alınacak tabiki bir durum değil
neyse konu ben dertleşmekten az sıkıldım.
Iletisime ara ver o zaman🤌🏻
Benimde başıma çok geliyor
Uğraşmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?