Yılışık, gevşek tavırlar, saygısızlık, y. avşaklara prim verilmesi, sokak lambası gibi herkese yanması... vs.

Yılışık, gevşek tavırlar, saygısızlık, y. avşaklara prim verilmesi, sokak lambası gibi herkese yanması... vs.

Bir şey degil, bir çok şey var aslında. Bazıları kıskançlıkla saygısızlığı aynı şey sanıyor lakin ikisi de farklı kulvarlar. Her türlü saygısızlığı yapıp kıskanıyorum, seviyorum diyenler var, halbuki saygısızlık kıskançlık değildir ki. Mütemadiyen aramak, mütemadiyen nerdesin diye sormak kıskançlık değil, saygısızlıktır. Saygısızlığa, kısıtlanmaya gelemiyorum, bu tür davranışlar soğutuyor beni. İlgiyi kısıtlamak sananlar var bir de, ilgi boğmak ve alansız bırakmak değildir, üslubunu bilmeyen karşı cinse tahammülüm yok, ben yumuşak konuşan kişileri seviyorum ya, kabadayılık yapanları değil, çok seviyorsam taviz de veririm lakin karşılıklı olmalı tavizler ve kimse kişiliğinden ödün vermemeli taviz verirken, kılığım kıyafetim hakkında hoş bir üslupla rahatsız olduğunu belirtebilir. Yersiz konuşan, tutarsız, beni kıskandırmaya çalışan, sebebsiz yere küfürler eden, kaba saba, çalışanlara saygısızlık yapan, hem çapkınlık yapıp hem de kadını suçlayan karşı cinse dayanamam, insanları azarlıyorsa afakanlar basar beni, soğurum. Temizlik anlayışı yoksa, yemek yerken döküyorsa soğurum ya. Bir de laf taşıyorsa, kadınlar sanki daha çok yapıyor bunu lakin bilhassa erkeğin laf taşıyanı çekilmiyor, ne olursa olsun erkek laf taşımamalı, erkeğin aldatmasıyla kadının aldatması bir değildir düşüncesini savunan, empati yapamayan, kadını bir obje olarak gören, ataerkil düşünce yapısını savunan erkeklere ifrit oluyorum , ilk tanışmada birtakım tekliflerde bulunması, laubali olması gibi detaylar o erkeği bayağı bulmama sebebiyet veriyor.
Dengesiz, iki yüzlü, dedikoducu, 250 gr salağı, her kadının sahibiymiş gibi davranması, kendine bakmadan başkalarına b. k atması, karaktersizliği, birine ait olamaması.
Yaşıyor muydun sen ya
Ölmememi mi bekliyorsun?
Ben şimdi ölmeni mi bekliyordum dedim?
Belli ki bekliyorsun
Ne alakası var? Sorulan asıl soruyu, işinize geldiği gibi çevirmeden bir de olduğu gibi anlasanız? En son güle güle demiştin bana
Güle güle ölüyorum mu dedim, hııı? Bu soruyu başka nasıl anlayabiliriz acaba
Güle güle ölüyorum mu dedim, hııı?
Anlamadım? Bence sen ya ne dediğinin farkında değilsin, ya da dediğin şeyi bende ki etkisinin?
" Yaşıyor muydun sen? Nerelerdesin? Hiç görünmüyorsun? Hayırdır inşallah " gibi gibi bir çok şekilde algılayabilirsin, ölmemi bekliyordun gibi algılamak yerine...
Şş, demiş olabilirim, önce sen bi sakin ol. :D nolmuştu da demiştim bi bakarım hddj. Bak son cümledeki gibi yazsaydın öyle anlarmışım
Sinirlendim 😂 Bak bak belki anlarsın
Nerden yazmıştım lan en son :D
Şimdi son geldiğim sorun derim, onu da bulamazsın, neyse insanlık ben de kalsın : ))
Birlikte bir gün geçiriyoruz. Benimle ne yapıyor olurdun? ↗
İnsan bir düşünür, bu adam bu sorudan sonra neden sorularıma gelmiyor, ne oldu, bir şey mi yaptım? Aaa mesaj kutunu da kapatmışsın bak bunu da yazayım...
Ama doğru insanın hayranı çok olunca, yokluğumun nasıl farkıma varsın ki 🤔
Ne alaka lan biz seninle arkadaşız kaç senedir. Allah bilir ya neye uyuz olmuşumdur ben yine 😅 sen saçmalamışsın sorumda yine djd
Hasta olduğumu belirtiyorum güle güle diyosun 😡
Ne güzel işte git iyileş demek o da
Ben malım ya, anlamıyorum o güle güle nin anlamını 🤔 özür dile de affedeyim : ))
dhsjah yine olsa yine güle güle yazarım 😂
😠😠😠
Emojiler dönmüş djdja
Teşekkürler ve güle güle adjahaha
Gaddarın selamını söyleyeyim sana : ))
Gaddar kim
Bizim işyerinin orada çekim yapıyorlar da, şimdi Çağatay ile konuştum, bir resim çekilebilir miyiz dedim, kibarca reddetti 😂
Cidden mi :D uzaktan çekseydin bari
Çok kalabalık lan, yanına gidip konuşmama kimse bir şey demedi 😂 ya kusura bakma çekim esnasında çekilemem yasak, ne olur kusura bakma dedi 😂
Ben bu adamın tipini hiç begenmezdim ama bayağı yakışıklıymış, TV de çirkin çıkıyormuş 😂
Bugün olmasa yarın, her gün buradalar zaten, çekim yaptıkları ev bizim orada : ))
Acilen yer değiştiriyoruz :D
Ekipten birisiyle konuştum, bölüm başı kaç para alıyormuş tahmin edemezsin
Hepsi ya oyuncuların hepsi öyle
Ben böyle bir rakam ilk defa duydum hâlâ inanamıyorum
Oyuncu olmaya mı karar verdin :D seni bayağı cezbetmiş djdj
Dedim şu sıfatıma bakın, kötü adam tipi yok mu dedim 😂
ahahsah ne dediler
Ya ben esprisine ekipten birisine dedim : )) yani yapımcı veya yönetmen ile görüşseydim, benim sıfata 2. başrol verirdi 😂
Hahshaa artist 😅
Benimle resim çekilmeyi reddetti adam ya, zoruma gitti 😂 kibarca da olsa reddetti awk beni 😂
Sen de meşhur olunca reddedersin 😅
Sana yapılanı sen yapmamalısın derler büyüklerimiz : ))
O otomatik gelişir :D yapılanı yapmış olursun
Biz ne ara bu duruma geldik ya, hatırladım ben sana sinirliydim ve özür dilemeni bekliyordum 😠😠
Çok beklersin Black :D
Özür dilemeyecek misin 🤔 Beni kırdın
Kırdıklarına sayarsın :D
Kırdıklarıma 🤔 Ne zaman kırdıysam 🤔
😒 sütten çıkmışsın ak kaşıksın djsja
Ak kaşık değilim de seni kırdığım bir zamanı hatırlayamadım 🤔 Kırmışsam da farkında değilmişimdir🤔
Hıhı kafana saksı da düşmüş olabilir 😂
Hatırlat o zaman🤔
Hiç modda değilim biliyor musun black. Sen sağ ben selamet.
Bir sorun yok inşallah
Halledemeyeceğim bir şey değil :)
Halledemezsen alo de
Olur derim 😅
Dar paça bilek üstü tayt gibi pantolon erkek görünce kusuyorum
😂😂 erkekliğin de içine ettiler
Siz onların peşinden koşa koşa bu hale getirdiniz
Koşanlar alınsın 😂
Cevap
15Cevap
Küfür konuşması aklıyla değil başka yeriyle düşünmesi gibi gibi
Nazarı niyazlari tripleri kendi kafalarında kurdukları negatiflik. Vs
Yalan söylemeleri ergence olmaları.
Saygısızlık, tutarsızlık, ne olduğu belli olmayan insandan anında buz gibi olurum..
Görgüsüzlük , Oturup kalkmasını bilmemek , el / tırnak temizliğine önem göstermeme , ter kokma , Kafada bi ton jöle vs
Yanımda olmaması, sürekli dışarı çıkması, arkadaşlarıyla benden fazla vakit geçirmesi beni soğumaya yöneltiyor
Bir sürü şey yazmak istiyorum ama en önemlisi olanlardan bir tanesini söyleyeyim..
"Üslupsuzluk"
Sürekli bir beklentide olmaları; kendilerini insan olarak görmeyen, evcil hayvan sananlar.
Ben çabuk soğuyan biri değilim ama sadakatsizlik ve yalan kırmızı çizgilerim diyebilirim
Ahaha yazması random atması 😂😂 çok var da aklıma gelenler bunlar
Patavatsız, sadece kendini düşünen, insanları hör gören, manüplasyona başvuran
Senin detaya ek olarak sorumsuz ve ergen tavırlar..
Beni en çok dengesizlik soğutuyor, buz 🥶 gibi oluyorum anında.. 🙄
Kibir ve kabalık
Uğur Derin dondurucu
Varoş olması
Saygısızlığa yalana cıvık muhabbete gelemem
Benimle dalga geçer gibi konuşması yeterli
Adımı bilmeden maaşımı öğrenmek istemesi
Eski sevgilisinden bahsetmesi
Seni kıskanmam merak etme
Of uza be kardeşim
Kolye takması, boş konuşması
Kolye ne alaka?
Yakıştıramıyorum erkeklere itici geliyor bana
Uzun tırnak ve makyaj
Belirsizlik, net tavrı duruşu olmayan
Karsi cinsle gereksiz yakinlik.
Cehalet. Kısa ve net.
laubali hareketleri
Senin yazdıkların.
Egosu
Direkt karşı cins sevmiyorum ben.🥱
Bencillik 😅
Haklısın
Tutarsızlık.
Gevezelik
Ataerkil olması
Bencillik, ukalalık ve ego.
Lamba
Sigara.
Aldatılmak
Cevap veremez maalesef, engellendi...
Yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?