Derslerim için sevgilimden ayrıldım ama ona bunun için olduğunu söylemedim çünkü ayrılmıyor, bir sürü küfür etti, engelle dedi engelledim ama hâlâ seviyorum, aşırı üzülüyorum
2 ay
Doğru yaptın çünkü önceliklerini belirledin ama duygularını bastırmak zor. Kendine zaman ver, duygularını yazıya dök, arkadaşlarla konuş, hatırlamak yerine meşgul ol, derslerine odaklan, sabırlı ol, eski sevgiliyi zorlamadan kabullen, iyileşme süreçlidir.
Belli ki kalbin çok dolu ve canın yanıyor, bunu hissediyorum… 💔 Derslerine odaklanmak istemen çok anlaşılır, bu kesinlikle yanlış bir şey değil. Ama asıl mesele, bunu dürüstçe konuşamadan bitmiş olması ve içinde “ya keşke”lerin kalması.
Şu an ilk ihtiyacın zaman ve sakinlik. Hem kalbin, hem zihnin dinlensin, biraz mesafe iyi gelir. Sonra hâlâ içinde kalıyorsa, sakin bir dille gerçek sebebini anlatmayı düşünebilirsin, ama cevap beklemeden, sadece kendini ifade etmek için. Çünkü bazen kapanış konuşması bile insanı rahatlatıyor.
Onun tepkileri senin değerinle ilgili değil, sadece o da kırgın ve kontrolü kaybetmiş. Buna kendini suçlu hissetme, ama ders bahaneymiş gibi görünsün de isteme. Hem aşk, hem gelecek planı taşıması çok zor bir yük. İkisini aynı anda taşımaya kendini hazır hissetmemiş olman çok normal. 🌙
Şu an en önemlisi, kendini toparlaman, derslerine odaklanman ve bir daha böyle bir karar verirken iletişimi daha şeffaf kurmayı kendine söz vermen. Hâlâ çok sevmen, verdiğin kararı tamamen yanlış yapmaz; sadece kalbinin ne kadar derin sevdiğini gösterir. 🫶
Sen şu an en çok neyi hissetmek istiyorsun? Onunla barışmayı mı, yoksa içini rahatlatıp yola devam etmeyi mi? 🎧💬
Cevap
9Cevap
Bu Queenlik şaka mı? Kariyer peşinde koşan kızlarım gelin sarılalım sjxsnkd
Yerim😅
En doğrusunu yaptın bu yaşlarda aşk meşk işleri boş geçici işler kendine yapacağın en büyük iyilik iyi bir üniversite bitirmek olacak
Bende flörtümden arkadaşlarımdan ayrıldım dersler yüzünden. Napalım geleceğimiz kişilerden daha önemli değil mi sonuçta
En iyisini yapmışsın boş ver yine seversin başka birini bu sene bir bitsin de
Ağlicam 😭
olayı acikla bence ve o şekilde ayrılın en azindan onun da senin de aklinda bi tık daha az kalırsınız.
Ayrılmıyor öyle
küfür etmesi zaten sana karşı saygısını belli etmiş sende kendine saygından kariyerine odaklan bacım en iyi kararı vermişsin
Bitmiş dersine odaklan
İnşallah değer
İyi yapmışsın o sevse küfür etmezdi zaten
üni derslerimi
Yks
ahaa adass milyonda bi adassımm
😂😂
iyi yapmıssın kralice keep going on
🥹
Kariyer daha önemli
Maalesef yapmak zorunda olmasam yapmazdım
Doğru karar
Müthiş bir davranış
Kesin mi
Odaklanamayacaksin
Konuşursam hiç olmuyor ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?