Sevgilimden çok kısıtlayıcı olduğu için ayrıldım ama özlüyorum kararsızım ne yapmalıyım?

selamlar arkadaşlar kısa bir süre önce bir sevgilim oldu ilk başlarda iyiydik flört ettiğimiz dönemlerde yani sevgili olduğumuzdan itibaren fazla kısıtlayıcı olmaya başladı sosyal medyada takipçilerimde asla erkek olmaması için her gün baskı yaptı kıyafetime karıştı bilmem daha neler neler hergun de kavgamız vardı toksik bir ilişkide gibi hissediyordum kendimi düşünmeden ayrıldım ama severek ayrıldım aynı şeyleri yaşamak istemiyorum sizce onu unutmalı mıyım yoksa engelini kaldırıp herşeyi tekrar mı konuşmalıyım

Sevgilimden çok kısıtlayıcı olduğu için ayrıldım ama özlüyorum kararsızım ne yapmalıyım?
Cevapla