Sevgilimden ayrılmalı mıyım çok kararsızım ne yapmalıyım?

neredeyse onu 2 senedir tanıyorum ama biz 3 aydır beraberiz onu eskiden tanıdığım zamanlarda hep kızların canını yakan sadece takılmak için takılan birisiydi çok değil ama arkadaşım sayılcak bir insanla çıkıyordu önceden o kızla beraber falan olmuşlar hatta o kızın en yakın arkadaşı ile de öpüşmüşler o zamanlar onun ismi çok geçerdi bende muhabbetim olmadığı için o konulara karışmazdım hakkında yüzlerce çok fazla şey duydum ama genel olarak kötü yinede onu yargılamadım hiç bir zaman konuşmaya başladığımız ilk zamanlarda ben pek istekli değildim mesajlara görüldü atardım bakmazdım ama o benimle konuşabilmek için çok uğraşırdı farkeedilmiycek gibi değildi yani sonra bir gün buluştuk oturduk falan pek hoşuma gitmedi ve konuşmak istemediğimi söyledim sonra tekrar aradı yazdı sürekli aramız düzeldi aramız iyiyken bir daha buluştuk o gün gerçekten onun yanında kendimi çok güvende mutlu hissettim o günden sonra sevgili olduk ve ona iyice ısındım sonra birdahs buluştuk gezdik derken falan bugün o kızların ismini söyleyip ben ikisiylede öpüştüm gibi şeyler söyledi başta pek aldırmadım bizde öpüştük onunla ama bana bunu söylemesi beni sinirlendirdi yanımıza yakın bir arkadaşım geldi şaka manasına benim başka bir sevgilim olduğunu söyledi o da hemen inandı falan sonra kendimi açıkladım ama bana inandımj bilmiyorum eski arkadaşlarmla arasında birşeyler geçmesini ve şu an benimle beraber olmasını kendime yediremiyorum açıkcası sinir oluyorum kafama takıyorum bugün söylenen şeye inanıyormu diye düşünüyorum birde kafam gerçekten çok karışık beni sevdiğine eminim benim için herşeyi yapıyor ama eskiden yaptığı hatalar sürekli önüme çıkıyor bu beni üzüyor napıcam yardım lütfen
Sevgilimden ayrılmalı mıyım çok kararsızım ne yapmalıyım?
Cevapla