Sevgilimle kavga ettim 3 gündür yazışmıyoruz? ben haklı olduğum halde bana mesaj atması lazım ama atmıyor neden?

Okulda 12 de dersim bitti onunda 2 de bitiyor 2 saattir bekliyorum onunda 12 ile 1 arası boş mesajlaştık az da olsa buluşucaktık 2 den sonra saat 2 oldu dersten çıkıcak bana arkadaşlarımla gezebilir miyim dedi? söyledim şimdi mi söylenir bu diye hoca kızıyodu yazamadım dedi niye boş zamanında yazmadın dedim şimdi belli oldu dedi sinirlerim hopladı servisle beraber çarşıya indik yüzüme bile bakmadı sinirliydim çarşıya indik yanımda dur dedim kızgın bir şekilde sonra ben yemek yemeye gidiyorum dedim ayrılıcaz ben soldan devam ediyorum dedim siz gidin bakalım dedim sarılıp öpücektim by dedi gitti arkasından bağırdım arkadaşlrı baktı o bakmadı bile sonra kafeye gittim gel dedim işin bitince konuşucaz diye. geldi akraşlarıyla ynaıma oturud yine konuştuk aynı şeyleri ama anlamadı haksız olduğunu çay söylemiştim çay içiyodum dedim arkadşalarının yanına git diye çayını bitir öyle gidicem dedi kalktım çayım daha bitmedi gidiyorum dedim çayını bitir öyle git dedi. Birçekil diye bağırdım orda. arkadşalarının yanına gerizekalı aptal mal diye söylenip oturdu arkaşlarının yanına.. bende arkama bakmadan gittim 3 gündür mesajlaşmıyoruz. Sizce ne yapmalıyım?
Sevgilimle kavga ettim 3 gündür yazışmıyoruz? ben haklı olduğum halde bana mesaj atması lazım ama atmıyor neden?
Cevapla