Sevgilimle tartıştık 3 gündür mesaj atmıyor ne yapmam gerekir?

Bundan 3 gün önce sevgilim işten çıktıktan sonra mesaj atmadı ve arkadaşları ile fotoğraf paylaştı bende sonra işten ne zaman çıktın neden haber etmedin diye sordum o da telefonum kapanmıştı yazamadım dedi bende ‘’ ama fotoğraf paylaştığını ve paylaşımın üzerinde yarım saat geçtiğini söyledim’’ hesap sormak gibi algıladı unutmuşum falan demeye başladı bende tamam dedim bu mesajımdan sonra bana bir daha yazmadı bende haklı olduğumu düşünüyorum aynı şeyi ona ben yapsaydım bin kere özür dilerdim ama onun en ufak bir çabası dahi yok o yazmadan yazmayı düşünmüyorum... aramızda başka hiçbir sorun yok 6 aydır çıkıyoruz okul tatil olduktan sonra ailemizin yanına döndük ve devamlı beni çok özlediğini yaz tatilinin hemen bitmesini istediğini falan söylüyordu şimdi ise böyle davranıyor ne yapmam gerekir ve o neden böyle davranıyor tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim
Sevgilimle tartıştık 3 gündür mesaj atmıyor ne yapmam gerekir?
Cevapla