Erkek arkadaşımla tartıştık 5 gündür mesaj atmıyor , bitti de demedik ama o haksızdı üstüne yazmak istemiyorum?

Erkek arkadaşımla tartıştık 5 gündür mesaj atmıyor , bitti de demedik ama o haksızdı üstüne yazmak istemiyorum. Yani bu durumda bitmiş mi oluyor bir sonuca da bağlanmadı 6 aylık ilişkimdi ailesi biliyordu ağustosta istemeye gelmek istiyorlardı. Ne öneririsiniz?

Güncellemeler
1 yıl
Şöyle haksız olmasına rağmen yine ben yazarsam gerçekten çok küçük düşürücü bir durum oluyor.
Erkek arkadaşımla tartıştık 5 gündür mesaj atmıyor , bitti de demedik ama o haksızdı üstüne yazmak istemiyorum?
Cevapla