Yeni evliyim, eşimle sürekli kavga ediyoruz ve ailesine para istemesi normal mi?

Biz iki aylık evliyiz ve çok kavga ediyoruz. Eşim kendi köyünden benim atandığım şehre geldi ben yapamazsın burası doğu alışamazsın dedim onların köyde santralleri vardı yani babası ve amcasının o da patron gibiydi. Benim yanıma gelince işçi olacaksın alışamazsın dedim yine de geldi. Neyse ben ince düşünen ve duygusal biriyim ilgi bekliyorum ama anlayışlı birisiyim de. Biz daha bir haftalık evliyiz eşim iş arıyor annesi aradı bana kontör yap abisi üç hafta sonra aradı benim durumum yok telefon faturamı öde en son annesi yine aradı tereyağı aldım bin lira atar mısın dedi. Ben de sinirlendim ailene bakmak zorunda mıyım maaş almadı daha ve benim paramı kullanıyoruz ayrıca onun bekarlıktan kalma 210 bin borcu var ve maaşı 40 bin yani 5-6 ayda bitirecek biz bu durumda yardım edemeyiz dedim. Tamam falan dedi bir anda ailemin adını o zaman ağzına alma ben onlara bin lira gönderemeyecek miyim falan sonra ben de yükseldim bana dedi ki ben bunaldım buradan gitmek istiyorum ben de senin verdiğin söz bu kadar olur dedim köye taşınalım demedi ben hayatta orayı istemiyorum ve o şartla evlendim zaten ama ben anladım anlayacağımı. Az önce de normal bir konuda tartıştık sofrayı hazırlamış bulaşık yıkamış ben ondan iki saat geç geldim bana dedi ki çay yap ben de yapmak istemedim ama yapıyorum her gün normalde bana şakayla karışık yapmak zorundasın dedi ben de gülerek özür dile hoşuma gitmedi dedim dilemem dedi ve ben bu sefer tartışmaya başladım bana şimdi de bunaldım dedi. Ben de evliliklerde tartışma olur hep bunaldım mı diyeceksin bir daha dersen kötü olur benim için buraya geldin diye her şeyi alttan mı alacağım dedim bana o zaman bunaldım dedirtme dedi. Ha bir de geçim sıkıntımız var kart ödemeleri gecikti benden para istiyor zaten benim maaşım eve anca yetiyor hiç para biriktiremiyorum hep nakit avans çekiyorum param kalmıyor onun yüzünden.

Yeni evliyim, eşimle sürekli kavga ediyoruz ve ailesine para istemesi normal mi?
Cevapla