Sevgilime ayrılık konuşma yapmalı mıyım yoksa şans mı vermeliyim?

Sevgilim tıptan geçen sene mezun oldu, TUS'a girdi vs ve doğu görevi için Ağrı'ya gitti. Ben tabii ki de gidemezdim, işim Ankara 'da çünkü eş durumu falan da yok, mecbur gitti, çalışmaya başladı. İlk 3-4 ay iyiydi idare ediyorduk ama son 2-3 aydır ben yazmadan yazmıyor, ben aramadan aramıyor. Ya insan bir merak eder, tek başıma kadın halimle ya bir şey olsa ne olmuş olabilir, bu kadar ilgisiz olacak... Her neyse ben de dün gece yazdım işte, niye böylesin falan filan. Başta nöbetim var sonra konuşalım dedi, ben bitirelim o zaman dediğimde saçmalama, ilk fırsatta hemen Ankara 'ya geleceğim, yüz yüze konuşalım dedi. Sizce bu ilişkiyi bitirmeli miyim

Sevgilime ayrılık konuşma yapmalı mıyım yoksa şans mı vermeliyim?
Cevapla