Sevgilim tıptan geçen sene mezun oldu, TUS'a girdi vs ve doğu görevi için Ağrı'ya gitti. Ben tabii ki de gidemezdim, işim Ankara 'da çünkü eş durumu falan da yok, mecbur gitti, çalışmaya başladı. İlk 3-4 ay iyiydi idare ediyorduk ama son 2-3 aydır ben yazmadan yazmıyor, ben aramadan aramıyor. Ya insan bir merak eder, tek başıma kadın halimle ya bir şey olsa ne olmuş olabilir, bu kadar ilgisiz olacak... Her neyse ben de dün gece yazdım işte, niye böylesin falan filan. Başta nöbetim var sonra konuşalım dedi, ben bitirelim o zaman dediğimde saçmalama, ilk fırsatta hemen Ankara 'ya geleceğim, yüz yüze konuşalım dedi. Sizce bu ilişkiyi bitirmeli miyim
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer