Sevgilim ayrıldık bekliyim mi yoksa vazmigeceyim?

Merhaba ben bişsey danşmak istiyorum biz sevgilimle ayrıldık ama büyük bir sebep yokken yani sebebini sorduğumda küçük tartışmalar olduğunu söyledi son kez konusumak için cagrdım geldi küçük tartışmaların onu doldurduğunu ve artk olmcagını soyledi bende üstesinden gelinmick bişsey degil halledrz dedim oda yok olmuyor işte dedı peki dedm ama benm ona hediye olarak aldgm yuzuk tamirdeydı onu alıp ona verdım oda aldı tesekkür ettı sonrada eve bıraktı o kadar bırakma dememe ragmen eve yetsmeden once şakalastk bile çok kararsz kaldım bekliyım mş onu yoksa vazmigeceyim?
Sevgilim ayrıldık bekliyim mi yoksa vazmigeceyim?
Cevapla