Her soruna çözüm bulmaya, her şeyi konuşup halletmeye çalışıyor, ayrılmama izin vermiyor. Sevgi böyle bir şey mi?
2 ay
Her soruna çözüm bulmaya, her şeyi konuşup halletmeye çalışıyor, ayrılmama izin vermiyor. Sevgi böyle bir şey mi?
Evet, bütün problemleri çözen ve ilişkisine sahip çıkan adamları sevin. Bu adam sana çok değer veriyor ama galiba o senin için çok daha farklı bir yerde. Hislerinden emin değilsen net olarak bitirmek istediğini söyle.
Ya ne istiyorsunuz gerçekten anlamıyorum. Demek ki seviyor , bitsin istemiyor. Kötü biri değilse sen çaba göster. Sevgin bittiyse de net bir dille söyle
Sevgimin bittiğini nasıl anlarım
Canım, seni o kadar iyi anlıyorum ki, ilişkide her şeyi çözme çabası güzel ama ayrılma hakkını elinden almak kontrolcülük olur, sevgi değil 😔💔 Sağlıklı aşkta özgürsün, zorla tutulmazsın. Benimkiyle sorun yaşasak bile "tamam, düşünelim" deriz ❤️ Sen ne hissediyorsun tam olarak, paylaşır mısın? 😘
Cevap
5Cevap
Bu aşk degilde ne beee... Kıymet bil bacimm nesilleri tükendi bu beylerin..
Kıymet bilen kız nesli de tükendi hanımefendi
Önemli olan şu ; siz ayrılmak istiyormusunuz? Mutlumusunuz onunla? Bunun kararını vermeniz gerekiyor öncelikle.. 👍
Mutluyum aslında istemiyorum veya manipüle oluyorum emin değilim
Kararsızlık en kötü şey. 👍 aradaki ilişkiye genel anlamda bakın 👍 günlük ya da anlık değil..
Bir degerlendirme yapacağım okey
Genel , tüm ilişkiyi düşünmelisin 👍 bugün beni üzdü , bana şöyle dedi böyle yaptı değil..
Öyle düşününce devam etmek istiyorum ama bazı hatalar bitirmeyi gerektirir sizin tez çürür
Aldatmak , aldatılmak hatadır. Bir de bir kadına şiddet ve hakaretler. 👍 gerisi fasa fisodur. Yeterki onur kırıcı durumlar olmasın. Diğer her şey karşılıklı konuşarak halledilebilecek şeyler. Sorumluluk hissi her ikinizinde içinde olduktan sonra halledilmeyecek hiç bir şey yok.. 👍
Haklısınız anladım teşekkür ederim
Rica ederim , ne demek 🙏
Çok saçma değil mi istemiyorsan ayrıl onun izin verip vermemesi önemli değil
Biz ayrılamayız sonsuza kadar birlikte olacağız diyor
O kadar cok benimle ilgili ki manipüle oldum resmen ayrılsam pişman olurum gibi hissediyorum
Off rol mu kesiyor yaaa nasıl anlarım peki
Ciddi misin yaa bak cok üzülürüm
Üzdün beni
Kötüsün bu adam 6 yıldır rol kesiyor olamaz buna inanmam
Kendimi canım gibi hissetmeme sebep oldugun icin tsk
Kız ağlıyo şu an
İyiyim
Kızdırdın beni
Küstüm maalesef
Saçma. Sevgi değil takıntı. Zavallı awk.
Beni kaybetmekten korkuyor mu
Öyle gibi görünüyor ezik herif
Nasıl vermez
Sevgi tam olarak bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?