Sevgilim bana zarar veriyor ama ondan ayrılamıyorum.. neden oluyor bu?

sevgilimi artık seviyor muyum bilmiyorum, sevgimi sorguluyorum, cogu zaman sevmiyorum bu adamı ben gercekten sevmiyorum diyorum.

ama her seferinde barısmak için yazıyorum. her seferinde terk edildiğimde ağlıyorum.

bana bağırıyor en kücük sey için. kendi yaptığı hatalara tepki gösterdiğimde ondan ayrılmak istediğimde öfkeden gözü dönüp yüzüme vurdu.

yaptığı hataları saysam.. neler neler..

ben bu adamla ilk cinsel ilişkimi yaşadım o yüzden mi bu kadar bağlandım diyorum.. inanın umrumda bile değil artık, yeter ki artık bana iyi davranan beni seven bana her seyde kızmayan sakin birisi olsun hayatımda, ayrılmayı istiyorum.

az önce o ayrıldı ama ağlıyorum. ama ayrılmak istemediğimden değil. neden ağladığımı bile bimiyorum.

Sevgilim bana zarar veriyor ama ondan ayrılamıyorum.. neden oluyor bu?
Cevapla