sevgilimi artık seviyor muyum bilmiyorum, sevgimi sorguluyorum, cogu zaman sevmiyorum bu adamı ben gercekten sevmiyorum diyorum.
ama her seferinde barısmak için yazıyorum. her seferinde terk edildiğimde ağlıyorum.
bana bağırıyor en kücük sey için. kendi yaptığı hatalara tepki gösterdiğimde ondan ayrılmak istediğimde öfkeden gözü dönüp yüzüme vurdu.
yaptığı hataları saysam.. neler neler..
ben bu adamla ilk cinsel ilişkimi yaşadım o yüzden mi bu kadar bağlandım diyorum.. inanın umrumda bile değil artık, yeter ki artık bana iyi davranan beni seven bana her seyde kızmayan sakin birisi olsun hayatımda, ayrılmayı istiyorum.
az önce o ayrıldı ama ağlıyorum. ama ayrılmak istemediğimden değil. neden ağladığımı bile bimiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer