Beni zamanında terk eden sevgilimle oturup barıştık şimdi aynı duyguyu ona yaşatsam çok mu ileri gitmiş olurum?

Beni zamanında terk eden sevgilimle oturup barıştık şimdi aynı duyguyu ona yaşatsam çok mu ileri gitmiş olurum?
Cevapla