Sevgilimle ara verdik tekrar barıştık ancak bu süreçte hayatına bir başkası girmiş.. Napmalıyım?

Sevgilimle 1,5 seneyi doldurduk. Bu sürecin son 1 ayı hariç gayet mutluyduk. Ancak son 1 ayda kız arkadaşım ilişkimize ara vermek istedi. Olayın gidişatında sinirli olduğum için bunu kabul ettim ve tüm sosyal medyadan engelledim. Daha sonra en yakın arkadaşıyla yabancı erkekler olan ortamlara girdi. Bu ara süresince 1 defa konuştuk ama gayet güzeldi ben devam ederiz zannettim meğerse ayrılmışız dedi ancak ben bunu arkadaşından daha sonra öğreneceğim. Bu süreçte omegleden bir erkekle tanışıp konuşmuşlar. Konuşmaları gördüm kız arkadaşım çocuğa sürekli benden bahsetmiş dertleşme manasında zaten çocukta aynı dertten muzdaripmiş. Ama internet üzerinde 2 birbirine uzak insanın aşırı samimi konuşmasına şahit oldum. Kaldıki ben bu süreçte geri döner diye yabancı kızlar gelmesine rağmen sırf o üzülmesin diye hiçbir kızla iletişimim olmadı. Hatta haklı olduğum halde ben özür dilemek için çoğu sefer mesaj attım hal hatır sordum ancak hiçbirinden bir cevap alamadım. Ancak o çocukla geceli gündüzlü konuşmuş hatta satır satır mesaj yazmış bunların bir kısmı benimle alakalı bir kısmı ise benden alakasız kendi aralarında havadan sudan ve bana 1 defa bile mesaj atma tenezzülünde bulunmadı. Bunlardan habersizken dün kesin ayrılma maksadıyla gittim ancak araya bir ablamızın girip beni yatıştırmasıyla bu girişimimden vazgeçtim. Ancak eğer bu çocukla konuştuğunu bilseydim kesin ayrılırdım. Bugünde sevgilimle oturup konuştuk ve dedimki benden sakladığın birşeyler varsa bunu şimdi söyle ileride çok büyük sıkıntı olur oda bu çocuğu söyledi. İyi çocuk hep senin yanında seni tuttu falan dedi aç mesajları okuyacam dedim başta istemesede olmaz falan desede zorla alıp okudum. Okuduğum kadarıyla aralarında sevgili manasında hiçbişey olmamış. Ancak çok samimi konuşmuşlar ve sürekli konuşmuşlar.. burada benim ağırıma gidenlerden biriside benim onu çok düşünürken sürekli mesaj atarken onun bana 1 mesaj dahi atmamasi ancak o çocuğa saniyede 1 mesaj atması.
Şu an barıştık ancak güvenmiyorum sizce nasıl davranmam gerekir? Bitmeli mi yoksa son bir şansı hakediyomu?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Soru Güncel..
Sevgilimle ara verdik tekrar barıştık ancak bu süreçte hayatına bir başkası girmiş.. Napmalıyım?
Cevapla