Sevgilim geçmişim yüzünden ayrıldı barışma ihtimalimiz var mıdır?

Sevgilimle yaklaşık 1 senelik ilişkimiz vardı. İlk o beni sevdi peşimde koştu. Çıkmaya başladık ben geçmişimde 3 kişiyle öpüştüm ama daha ilerisi olmadı bakireyim yani. İlişkimizin başlarında bana hiç geçmişimle ilgili soru sormadı bende onu çok sevdiğim ve ayrılmak istemediğim için anlatmadım ben onun ilk sevgilisi değilim ama ilk öptüğü kızım ilişkimizin 4 ayında falan kimseyle öpüştün mü diye sordu anlattım bende ayrılmadı çıkmaya devam ettik ondan sonra bir kaç kere ayrılıp barıştık en sonuncusunda geçmişinde yaşadıkların yüzünden hala midem bulanıyor dedi beni seviyor musun dedim hiçbir duygu beslemiyorum dedi barışma ihtimalimiz yok demi annesiyle falanda tanışmıştım
Güncellemeler
+1 yıl
Artık anlamı yok beni sevmediğini söyledi tamamen bitti artık umut yok
Sevgilim geçmişim yüzünden ayrıldı barışma ihtimalimiz var mıdır?
Cevapla