Sevgilimle yaklaşık 1 senelik ilişkimiz vardı. İlk o beni sevdi peşimde koştu. Çıkmaya başladık ben geçmişimde 3 kişiyle öpüştüm ama daha ilerisi olmadı bakireyim yani. İlişkimizin başlarında bana hiç geçmişimle ilgili soru sormadı bende onu çok sevdiğim ve ayrılmak istemediğim için anlatmadım ben onun ilk sevgilisi değilim ama ilk öptüğü kızım ilişkimizin 4 ayında falan kimseyle öpüştün mü diye sordu anlattım bende ayrılmadı çıkmaya devam ettik ondan sonra bir kaç kere ayrılıp barıştık en sonuncusunda geçmişinde yaşadıkların yüzünden hala midem bulanıyor dedi beni seviyor musun dedim hiçbir duygu beslemiyorum dedi barışma ihtimalimiz yok demi annesiyle falanda tanışmıştım
Güncellemeler
+1 yıl
Artık anlamı yok beni sevmediğini söyledi tamamen bitti artık umut yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar