Diyelim ki sevgiliniz kendisinden hoşlanan, seven biriyle günlük günaydınlaşıp arada sohbet etse, oyun oynasa, ona oyun hediye gönderse ne hissedersiniz?
2 ay
Diyelim ki sevgiliniz kendisinden hoşlanan, seven biriyle günlük günaydınlaşıp arada sohbet etse, oyun oynasa, ona oyun hediye gönderse ne hissedersiniz?
Bir erkek bir kiza hediye vs aliyorsa net hoslaniyordur ya da florttur kimse kiz arkadasina cok yakin olmadigi surece hediye falan almaz nasi bi devir bu olm siz ne genis insanlarsiniz utanmasaniz 10 kisi bir erkegin kolesi olacaksiniz ya da 10 erkek bir kizin nasil bir kafa yapisi bu abi madem boyle davraniyor kaldirma adamin poposunu bas engeli gec. Kendini kucuk dusurme Allah rizasi icin kizlar sizi sevecek biri duzgun biri elbet vardir aklinizi basiniza toplayin boyle hareketler yapiyorsa degisik abuk subuk gozunun yasina bakmayin pesinizden kosan adamla cikin
bu cok mu yanlis bisey? o kiz sevgilimle sohbet etmek istiyo ilgi istiyo cok yuz vermiyo kiza ama onunla eskiden flortlermis ve sürekli oyun oynuyolarmis. sevgilimde yeni oyun bulmus ve kiza da hediye etmis oynayalim diye ama onun disinda flortlesme anlaminda yuz vermiyo
Kıskançlık hissetmen çok normal canım, ben de sevgilimle olsa deli gibi rahatsız olurdum 😩 O günlük günaydın sohbeti belki idare edilir ama oyun hediyesi falan resmen sınır aşımı 🚩 Sevgilime derim ki "tatlım, bu fazla samimi, lütfen mesafe koy" diye, net sınırlar koyarız ❤️ Sen olsan ne yapardın, konuşur muydun yoksa direkt rest mi çekerdin? 💬
Cevap
6Cevap
Rahatsız olduğumu belirtirim. Eğer rahatsız olduğum halde devam ediyorsa engeller ve hayatımdan çıkarırım
bu cok mu yanlis bisey? o kiz sevgilimle sohbet etmek istiyo ilgi istiyo cok yuz vermiyo kiza ama onunla eskiden flortlermis ve sürekli oyun oynuyolarmis. sevgilimde yeni oyun bulmus ve kiza da hediye etmis oynayalim diye ama onun disinda flortlesme anlaminda yuz vermiyo
Bence yinede mesafeli olmalı sonuçta flört olayı olmuş önceden aralarında. Bana kalırsa iletişim halinde olmaları yanlış
Kiza karşi hisssizim falan diyo kiza da söylemiş bunu ama iste beraber oynamak icin oyun buluyo kiza da hediye ediyo falan sesli saaatlerce oynuyolar
Tepkini koy bence sen onu çok şımartmışsın ne o öyle kafasına buyruk falan
Yeni ilişkisinde mutluluklar derim direkt tahammül edilmez bir şey bir seferlik bile
bu cok mu yanlis bisey? o kiz sevgilimle sohbet etmek istiyo ilgi istiyo cok yuz vermiyo kiza ama onunla eskiden flortlermis ve sürekli oyun oynuyolarmis. sevgilimde yeni oyun bulmus ve kiza da hediye etmis oynayalim diye ama onun disinda flortlesme anlaminda yuz vermiyo
His yok içimde diyo
Bilmiyorum ya
Yahu bak ben gamerım oynamadığım oyun yok fakat zaten rekabetçi oyunlarda kız oyun arkadaşı tercih edilmez b. k gibi oynadıkları için bu saçma bir mantık zaten. Akranlar yani ıyy. İkincisi de olacaksa da benim ki gibi abi falan diye yaşça küçük çocuklar olabilir. Veya en normali zaten ağalarla kendi akranın erkeklerle oynamaktır küfür kıyamet öyle eğlenirsin rahat edersin
rekabet değil de free tatlı oyunlarda oynuyolarmiş. hatta mesajlarda gordum kiza tam senlik bi oyun ne zaman musait olursun diyip durmus
Ha şey gibi ranch sim falan gibi olum o daha sıkıntı ki onda full muhabbet döner relax bir şekilde 3 saat oynuyorlarsa 3 saat safi sohbet muhabbet rekabetçi olsa lol , pubg falan gibi gene en azından bir sövme sayma odaklanma olurda onlar daha sıkıntı ki. Hele de hediye etmesi. Ne olarak oyun satın alıp ona hediye ediyor? Ne vasıfla?
aynen ranch oynadılar çiftlik oyunu oynadilar. hepsini de benimki buluyo. yani 3 ayda 3 4 oyun hediye etmistir kiza. oyun buluyo oynayalim diye sonra ona da hediye ediyo kendisine alirken onceden de boyleymis🤷♀️ baska dust mi rust mi ne var oynadiklari orada kendine desen alirken kiz beğenince sana da alalim demış. ya da kiz benimkinin bi eşyasini beğenince gitmiş kiza da desenli eşyasindan vermis falan
ama dedigim givi normal sohbet muhabbet konusunda kiz az mesajlasiyoruz diyince de seni niyetin farkli diye yuz vermiyo ama onun disinda bunlari yapiyo relax oyunlar oynuyolar saatlerce oyun hediye ediyo, tam senlik oyun diyo seversin diyo kizin begendigini sana da alallim diyo ya da kendindeki esyadan uretip kiza veriyo
ya bilmiyorum diyorum ya sohbet muhabbet konusunda yuz vermiyo kiza his yok icimde demis kiza ama onun disinda bunlari yapiyo
iste o oyunu oynarken kiza yayinda actigini gordum bi kac kere izletiyodu
La nerden biliyorsun işte saatlerce baş başa takılıyorlar keza sen dururken ona niye alıyor onunla oynuyor seninle değil de? Ranch misal 4 kişilik oyun sana da alsın 40 lira bir şey zaten beraber oynayın. Benim şu an salma amacım o zaten. Tek oynadığım için sarmıyor misal falan. Bilmeyecek bir şey yok sınırını koymalısın.
mesajlarda gordugum kadariyla boyle iste oyle
Bilmiyorum... ama seslide cok iyi olsa mesajda tersleyip yuz vermeme gibi sey yapar mi
iste kiz ilgisizliginden yakiniyodu onceden cok konusuyoduk falan filan
İşte bu bile sorun ya sevgilisi olan bir erkeğin ilgisizliğinden yakınmak yani bilemedim mantıklı bir birey zaten sevgilisi vardır çok rahatsız etmeyim der. Benim misal evli arkadaşlarım var hafta sonları , akşam saatleri ya da onlar yazmadan genelde yazıp rahatsız etmem genelde. Kız bir şeyler hissediyor olabilir ya risk abi ya işte eski flört sonuçta arkadaş bile değiller ki kalmaları çok saçma.
kiz zaten hissediyo benimkide biliyo bunu. onceden de eski flortler cinsel sohbetler gırla gitmis yani
dalga gecme ya
his yok imkansiziz diyo uzun zamandir da flortlesmiyolar diye sey yapiyorum
Niye dalga geçmeyeyim? Eskiden yatıp kalktığı bir kızla saatlerce baş başa bırakıyorsun ki kızda anladım kadarıyla sevgilisi olan bir erkeğe ilgisizlik tribi atacak kadar da rahat bir tip. Ee? Kız güzelse 2 güne kahve içmeye ya da oyun stratejisi konuşmaya kankisinin evine gider zaten. O zamanda lazım olacak işte senin prezervatif desteğin.
Sanallar sadece cinsellikte se. ting fotograf falan.
Babacım dalgayı atmış mı atmış ee belli ki beğenmiş mi beğenmiş memnun kalmış ki bune aw deyip engellememiş ee? Lan ee? 2 gün sonra real de görüşmeyeceklerini yadaa eniştemizin gelme talebini reddeceğinden emin misin? Değilsin çünkü sende çok iyi biliyorsun ya furkan canım çok sıkkın babamla kavga ettim içelim bir kafa dağıtalım müsaitsen sana geleyim dediği an kabul edeceğini tamam diyeceğini sana da aşkım ben bugün erken uyucam diyeceğini sende en az benim kadar biliyorsun.
sanirim kizda tum bunlardan dolayi umut bagliyo
😔😔😔
oyle mi diyosun
Ya canım bak şimdi sen benim kız arkadaşım olsan bana abi diyenler harici küçük çoluk çocuk yani çevremde kız arkadaşım olmaz hele ki flörtüm hele hele de eski flörtüm asla olmaz çünkü zaten seni de geçtim bu en başında benim karakterime ters. Az önce söylediğim sebepten hani dün seni yerim dediğime bugün kanka diyemem omurgasızlıktır bu ya.
tamam cok haklisin. cidden gecmis varsa arkadas olunmaz ya hadi kiz seviyo sanirim sevdigi icin devan eddiyo da benimki ne alaja
yav nasıl ergence bi soru. oyun oynamak nedir ya :D adiafkaisdfk
ya nasıl bi sevgililik.
Kötü hissederim, kırılırım. Öyle bir şey yapamaz
bu cok mu yanlis bisey? o kiz sevgilimle sohbet etmek istiyo ilgi istiyo cok yuz vermiyo kiza ama onunla eskiden flortlermis ve sürekli oyun oynuyolarmis. sevgilimde yeni oyun bulmus ve kiza da hediye etmis oynayalim diye ama onun disinda flortlesme anlaminda yuz vermiyo
Zaman ne gösterir bilinmez, her şey olabilir. Flörtken sürekli oyun oynuyorlarmış, oyun oynarken de flört, sevgili vs. olabilirler. Ki eskiden flörtüyse nasıl oyun hediye edebilir? Niye hâlâ bu kadar iletişimdeler ki? Oyun oynamak da fazla bir iletişim bence. İletişimde bile olmaması gereken biri bence ya.
ne biliyim cok sohbet etmiyo kizla yuz vermiyo ama kizin duygularini biliyo amacin farkli senin diyo. ve ayni zamanda iste oyun oynuyolar bazen kiza oyun alip gönderiyo steamden bi de her gun gunaydinlaşıyo. oyunlari da sesli sohbet oluyo 3 5 saat
Gider silahla vururum ikisinide kimse bana yanlış yapamaz
bu cok mu yanlis bisey? o kiz sevgilimle sohbet etmek istiyo ilgi istiyo cok yuz vermiyo kiza ama onunla eskiden flortlermis ve sürekli oyun oynuyolarmis. sevgilimde yeni oyun bulmus ve kiza da hediye etmis oynayalim diye ama onun disinda flortlesme anlaminda yuz vermiyo
Kardeşim kesinlikleee kabul edilemez bu git öldür onu hemen
iyi misin ya öldür ne demek
Ben erkek adamım
Sürekli oyun oynayan erkekten hiç bir bok olmaz. Tek amacı akşam eve gelip oyun oynamak. Hayatını idame ettirecek kadar parası olsa ona yeter.
Yüksek para kazaniyo zaten. sen konuya cevap verir misin
Sadece para değil ki konu..
benim soruma cevap verrr
bu cok mu yanlis bisey? o kiz sevgilimle sohbet etmek istiyo ilgi istiyo cok yuz vermiyo kiza ama onunla eskiden flortlermis ve sürekli oyun oynuyolarmis. sevgilimde yeni oyun bulmus ve kiza da hediye etmis oynayalim diye ama onun disinda flortlesme anlaminda yuz vermiyo
Vermiyorum 😄
vermezsen verme
Tamam tamam.. bence bu tür şeyler hoş değil, eski flörtü ise kesinlikle hiç bir şekilde iletişimde olmamalı. Ben bu şekilde düşünüyorum. Sonu iyiye gitmez çünkü.
nasil iyiye gitmez? icimde his yok diyo
Oynamamalı
Tahammül etmem yapamaz öyle şeyler
bu cok mu yanlis bisey? o kiz sevgilimle sohbet etmek istiyo ilgi istiyo cok yuz vermiyo kiza ama onunla eskiden flortlermis ve sürekli oyun oynuyolarmis. sevgilimde yeni oyun bulmus ve kiza da hediye etmis oynayalim diye ama onun disinda flortlesme anlaminda yuz vermiyo
O kişiyi s1ker öldürürüm
bu cok mu yanlis bisey? o kiz sevgilimle sohbet etmek istiyo ilgi istiyo cok yuz vermiyo kiza ama onunla eskiden flortlermis ve sürekli oyun oynuyolarmis. sevgilimde yeni oyun bulmus ve kiza da hediye etmis oynayalim diye ama onun disinda flortlesme anlaminda yuz vermiyo
icimde ona karsi his yok diyo. kiza sohbet muhabbet konusunda yuz vermiyo
21 nedennnn cevap verir misin aydinlat beni
ya icimde his yok diyo mesajlari gordum o anlamda yüz vermemis
ya soruyorum inanmali miyim diye ya
Ren geyiği gibi hissederim
haahhahaha bu cok mu yanlis bisey? o kiz sevgilimle sohbet etmek istiyo ilgi istiyo cok yuz vermiyo kiza ama onunla eskiden flortlermis ve sürekli oyun oynuyolarmis. sevgilimde yeni oyun bulmus ve kiza da hediye etmis oynayalim diye ama onun disinda flortlesme anlaminda yuz vermiyo bisey degisir mi
Zamanla değişir tabi. Duygular değişken olmuyor mu😃😆
Olmaz diyo his yok icimde ona karşı diyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?