Selâm, Erkeklerin daha çok yaşadığı bir sorun bu. Genelde sevgililerine oyundan vakit ayiramiyorlar. Ben bu sorunu pek yaşamadım bana sevgilim mesaj attığı zaman o an ondan degerli bir şey yok. Ben hep oyundan çıkardım. Millete küfür yerdim ama olsun 🤓. Oyun oynamaktan size vakit ayırmayan sevgiliye nasıl bir tepki verirsiniz?
Oyun oynamaktan size vakit ayırmayan sevgiliye tepkiniz ne olur?
Açıkçası bende oyun oynayan birisiyim ama empati yapıp sevgilime vakit ayırmam gerektiğini biliyorum ve ona vakit ayırıyorum. Şayet sevgilim oyun oynamaktan bana vakit ayıramasaydı ona herhangi bir şey söylemezdim çünkü bu denli düşüncesiz olan bir insana ağzımla "bana vakit ayır" deyip, bundan sonra vakit ayırmasının benim için bir anlamı kalmazdı.
Yani ben genelde aşırı ilgi istemem. (Ama bazılarıda hiç ilgilenmiyor 😅) Sadece benimle ilgilenirken başka şeylerle ilgilenirse sinirlenirim. Karşıma alırım "Böyleyken böyle, ben bu durumdan rahatsız oluyorum. Hadi bunu çözelim." derim. Eğer beni gerçekten seviyorsa elinden geleni yapar. (Belki tamamen düzeltemez ama uğraşması bile benim için önemli. O bir adım gelirse bende bir adım giderim.) Çok aşırı boyutta değilse bende onunla oynarım. Benimde oyuna kendimi baya kaptırdığım zamanlar vardı 😅 Ama hiç bir çabası yoksa zorla güzellik olmaz. Ya o deveyi güderim ya da o diyardan giderim. 🤷🏼♀️