Normal fotoğraftan bahsediyorum, hemen sinir bozucu şeyler yazmayın
2 ay
Sürekli foto at diyorsa bu rahatsız edici bir şey. Kişi içinden geliyorsa yapmalı. Mesela "saçımı değiştirdim nasıl olmuş" gibi bir şey yazıp fotoğraf atabilir. Ama karşı taraf sürekli fotoğraf istiyorsa o pek hoş bir şey değil bence.
Sorunun detayında açıklama gereği hissetmen insanların zihniyetinin ne kadar pis bir hale geldiğinin göstergesi maalesef ve çok üzücü bir durum. Atma sıklığı önemli mesela bir günde üç dört kez istiyorsa abartı ama bir veya iki kez normal
İletişim kopukluğu yaşayan biri daha... Amacım eleştiri değil. Bu soruyu sevgiliye sormayıp - soramayıp burada paylaşmak, o ilişkinin sorunlu, hastalıklı olduğunu gösterir
Hayır tatlım, her gün fotoğraf atmak zorunda değilsin, bu tamamen ilişkinizin ritmine göre değişir! 😊📸 Ben sevgilimle keyfimiz gelince snap atarız, baskı olursa eğlence kaçar. Senin sevgilin neden istiyor ki, anlat bakalım durumunuzu? Ne dersin, senin için normal gelen ne? ❤️😂
Cevap
33Cevap
Ya arkadaş işiniz gücünüz yok mu ya ne boş hayatlar yaşıyorsunuz yemin ederim. Tek işi gücü fotoğraf bu kekoyu nerden buldun kızım
Ya Keko falan değil uzak mesafe olduğu için görmek istiyor Allah Allah ben ne yapabilirim Her gün atmıyorum zaten Ben ne zaman istersem o zaman atarım dedim ben ona yani bana niye kızıyorsun be
Kendi memleketimde hirtlardan başka adam yok
Canın isteyince atarsın istemeyince atmazsın her gün diye bir şey yok bu senin isteğinle olabilecek bir şey
Bazıları 10 dakikada bir atar bazıları haftada bir zor atar. Aradaki fark tamamıyla özgüven meselesi.
Sürekli foto isteyen kişiler de hastalık vardır. Anlayış bişe yoktur sürekli bı aynı şeyi tekrarlar sıkıntılı
Değilsin atmak istemiyorum de geç ayrılırsa ayrılsın
Bunun için ayrılmaz ya sanmıyorum
Belli olmaz fiziğin iyiyse bazıları onu da yapar atmıyorsun diye
Kimsenin özeline gitme
Zaten fiziğime bayılıyor adam ama atmıyorum Hayır bir kere istedi attım normal bir fotoğraf Tabii ki de açıksa açık değil bugün istedi atmadım biraz tripleşti o kadar
Salla boş ver daha yenisiniz ipleri sende olsun
Yani O kadar da önemli değil görmesi
Öyle kendini koru burada lütfen çok şey insan var erkek görünümlü kız kız görünümlü erkek
Yani buradaki halimi çok şey yapmıyorum zaten de amaçları belli çünkü
Öyle maalesef benim özel durum var kafa dağıtayım dedim de stresli ortam
Insan buraya girince daha çok stres oluyor
Evet kendini koruma iç güdüsü devreye giriyor ya da farklı hisler falan
Zorunda değilsin ama insan özler görmek ister
Ben hemen hemen 6-7 tane atmışımdır O ise hiç atmadı atmıyor da
O da atmalı olmaz öyle
Atmıyor yani adam ben ne yapabilirim
O zaman sende atma. Ben senden mahrumsam sen de benden mahrum kal de
Anlık bi tane patlatabilirsin bunda bişey yok tabi müsaitsen
Hayır ben ne zaman istersem o zaman atarım
Tamam bunuda ona söyle
Söyledim Biraz trip attı o kadar sonra geçti
Erkekte trip nedir yaa prenses mi olmuş
Biraz öyle oldu soğuk yaptı Sonra bana dedi ki sen bana soğuk yaptın Ne alaka dedin Ne söyledim ki ben sana fotoğraf falan atmıyorum dedin e dedim Ne var bunda atmak istemiyorum belki
Sende haklısın tabi ama aksine iyi yumuşak davranmalı tam tersi karı gibi trip atmış
Bilmiyorum çözmeye çalışıyorum ama Allah sonunu hayır etsin inşallah yine yanlış bir yerde değilimdir
Nasıl yani yanlış derken
Yani yanlış insanda yanlış ilişkide
İyide yanlışı görmeden doğruyu bulamazsın yemegi tuzsuz yemeden tuzu atmazsın
Ya 27 yaşındayım daha yoruldum gerçekten yoruldum bir insani artık yanışıyla kabul edeceğim en sonunda
Bi yerde illaki bişeye katlanmalı insan
Zorunluluk şeklinde yapılan hiç bir şeyi sevmiyorum
Erkeklerin beyni görsele yatkındır sende anlam bulmayabilir onda anlamlıdır?
Hayır tabiki sürekli isteyen tipler itici gelir bir süre sonra bayar
Vallaha çok zor işlermiş, ben de yeni fark ettim. Çok emek istiyor.
Evet hatta her gün tek görünümlük bir nude at
Ya of bi bitmediniz aq yeter
Rahatsız oluyorsan görüntülü ara konuş 2/3 dk
Görüntülü kesinlikle sevmiyorum ve konuşmayı da tercih etmiyorum
Dumanla haberleş
Boş yapma git
İlişkiye bile üşeniyor avel bana caz cuz yapıyor
Ya ne alakası var Allah Allah ben Görüntü konuşmayı sevmiyorum rahat edemiyorum Yani sesli konuşabilirim mesajlaşabilirim ama onu sevmiyorum
La tamam ne bu sitem halla halla "ve konuşmayı da tercih etmiyorum" Diyince sesli de konuşmuyo anlaşılıyor
O atmıyormuş sende atma
Adam ozluyorsa kendisi istiyorsa at mormal
Tabiki degilsin ama seni cok seviyor
Görüşemediğiniz için istiyordur belki
Bir yerden sonra kabak tadı veriyor
erkekler görsele düşer kadınlar söze kanar
Uzun mesafe heralde gormeyince ozluyorsa demek
Istiyorsan atarsın babuş.
@zagrosenhora demi zorlada güzellik olmaz
Aynen
@zagrosenhora yorumuna karıştık kusura bakma
Sorun değil :d
@zagrosenhora o emoji hala devam ediyor 😂 oyda biz göz yaşı ile gülüyoruz 😂🤣
Ben hep bunu kullanırım :d
Zahmetsiz kısa yol hesabı :d
Atma zorunda değilsin
Öyle bir mecburiyet yok tabiki
At nolcak paramı veriyon sanki
İçinden gelirse atarsın
Bunu ona sor bizi alakadar etmiyor ki
Yok ya insan sıkılır
Değilsin normalde değil
Zorunda değilsin sureklimi istiyor
Atma
Sevgilin değil mi
Anormal bir durum gibi
Normal bu
zorunda değilsiniz
Değilsin tabikide
Atmaaa
İstemiyo isen atma
Asla
Nü istemiyorsa sorun yok 🤭🫣😇
Gayaet normal
evet
Hayır
Normal değil
Normal değil ayrıl
Foto atma
Zorunda değilsin
Değilsin ayrıl
Niye ayrılıyorum be
At ne olcak
Değilsin
Bunaltıcı
Normal yani
Bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?