Nişanı bozma aşamasındayım, düğüne 5 ay kala bu ayrılık sürecinde kendimi nasıl oyalayıp toparlayabilirim?

Daha evvel annesi yüzünden nikahı ertelemiştik. Başından beri çok sorunla karşılaştık. Annesi beni istemiyor, kendi çevresinden birini istiyor. Bütün kavgalarımız da bu sebeple oluyordu çünkü sınır koysak bile etkili olmuyordu. Şimdi yıprandık ve soğuduk. Geçen son ettiğimiz tartışmadan sonra kendi bitirme evresine geldi. Yan yana gelip bitirmek istediği ve şu sıralar bu mümkün olmadığı için (uzaktayız) ona yazmamak, aramamak, kafasını toplayıp düşünmesini istiyorum ve bu süreçte muhtemelen olan son için kendime de hazırlık yapmak istiyorum. Dizi izliyorum ama 10 dk sonra yeniden üzüntüyle kapatıyorum. Kitap okumaya çalışıyorum ama okuduğumu anlamıyorum. İşe vermeye çalışıyorum ama mesai sonrası yeniden boşluk hissediyorum. Zorlanıyorum ne yapabilirim?

Nişanı bozma aşamasındayım, düğüne 5 ay kala bu ayrılık sürecinde kendimi nasıl oyalayıp toparlayabilirim?
Cevapla