Değer verdiğim arkadaşım var ama farklı gözle bakıyor zor zamandan geçiyor yanında oluyorum yanlış mı yapıyorum ya?

sanalız ama mesafeliyim flört etmiyorum o etmeye çalışıyor önceden beni 2 kere falan ghostladı o zamandan beridir hoşlantım yok
Değer verdiğim arkadaşım var ama farklı gözle bakıyor zor zamandan geçiyor yanında oluyorum yanlış mı yapıyorum ya?
Cevapla