sanalız ama mesafeliyim flört etmiyorum o etmeye çalışıyor önceden beni 2 kere falan ghostladı o zamandan beridir hoşlantım yok
2 ay
Hayır yanlış yapmıyorsun Gerçek arkadaş yanında zor zamanında destek olmak için olur Farklı hisleri olsa da sen sadece yanında olup destek oluyorsan bu değerli ve doğru bir davranıştır Kendi sınırlarını koruduğun sürece arkadaşına yardımcı olmak iyidir.
Ya üzgünüm ama karsı cinsten arkadaş olmaz bunu çok fazla deneyimledim. Doğru bir insan bile zamanla sana alısıyor senden kopmak istemiyor, senin sınırlarını bildiği için söyleyemiyor içinde bir yara kalıyor
Gerçekten senin de gönlün varsa devam et, ama yoksa boş yere umut verme çocuğa, alacağın 3-5 ilgi için kul hakkına girersin. Direkt engeli bas..
Hey canım, değer verdiğin arkadaşına zor gününde destek olmak yanlış değil ki, tam tersine süper empati gösteriyorsun! 💕 Ama sanalda mesafeli durman ve flört etmemen akıllıca, hele ghostlamışken hoşlantın yoksa kendini zorlama. Yanında ol ama sınırlarını koru, yoksa duygusal karmaşa çıkar. 😌 Senin yerinde olsam net konuşurdum, ne dersin, o sana nasıl hissettiriyor şu an? 🌟
Cevap
9Cevap
Yanında olman yanlış değil, ama onun bu desteği "ilişki yatırımı" olarak görmesine izin vermen ileride ikinizi de daha çok üzebilir.
Yani yapmış olduğun olay farklı anlaşılmaya sebep olur
haklısın gali a
nasıl konuşmayı kesicem ki
Hayatında biri var mı sevgili tarzı
aşık olduğum var ama kimseyi üzmek istemiyorum
O da başkasını seviyor anladım bundan ayrılman için kanka ne diyorsan artık ya biriyle konuşmaya çıkmaya başladım uzun zamandır zaten tanıştığım bir kişiydi hesabı artık orada kullanacağız kusura bakma bana yazmazsan iyi olur
çok güzel yazmışsın çnce tek tük mesajlaea bakıcam soğur
Sen çok temiz kalpli birine benziyorsun anlaşılan o üzmek istemiyorum yapmak istemiyorum tarzında peki sesin tahminen burcunda koç
oha burcumu nasıl bildin evet çok doğru teşekkğr ederim😇 tam 0 derecedeyim koç boğa aslan var
Hayatımdan çok kadın geçtiği için her burç taşıyan kadınla da birlikte olduğum için artık biliyorum merak etme
😂 en ğyisini yapmışsın gerçekten
Yaşınız kaç
19 bu arafa senin burcun ne
Çok ilgili alakalı ve konuşmayı seven duygusal ne olabilirim sence
Sabahtan beri bildirimlere bakıyorum takip isteği özel mesaj gelir mi diye yok burada yazışmaya devam edelim bakalım yengeciğim
attımm
yengeç ya da balık
yengeç isen aşık olduğum çocukta o burç...
sanaldan biriini ciddiye alma
yaşadığım yere gelecek yani öyle söyledi ama ben orada değilşm felan dedim😭
Yanlış yapıyorsun daha çok ğmit edecek boş ver
Hiç uğraşma duygusal boşluğuna düşüp kanka
Bikereden bişey olmaz aslında
Yeni birini bul
Konuşmayı bırak
nasıl kesicem ki tektük bakayım?
Tek tük bak sonrasın da zaten o da zamanla soğur. Olmazsa da sevgilim var de, konuştuğum var de
kırmak istemiyorum ama tektük bakıcsm
Doğru kalbi kırılır ayıp olur. Tek tük bak
Hoslan ne olavak
Sen ne istiyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?