Yıllardır yakın olan arkadaşımı başka bir yakınımla tanıştırdım benden çok görüşüyorlar? Ne yapmalıyım çıldırıcam?

Yıllardır yakın arkadaşım olan kız diğer yakın arkadaşımla tanıştırmıştım bana kazık attı ve yakın arkadaşım hala görüşmeye devam etti. Benden çok görüşüyolar. Aşırı kırgın ve sinirliyim bana sürekli en çok sen değerlisin oda bunu biliyo desede hep onunla çünkü kızın durumu çok iyi ve onun istediği şeyleri ona veriyo gezmeyi çok seviyo arabaları var geziyolar ediyolar aşırı sinir oluyorum. Ne yapıcam? bir çocukla tanışmasını sağladım gitmiş o kızla o çocuk falan görüşmüşler ben o zaman o şehirde değildim ama aşırı sinir oldum gerçekten. bir ara gece çıkalım sıkıldım dedim oda çıkarız ya konuştuğum çocukta söyledi hatta o şehirden tayfayla biz pazar falan çıkıcaz galiba dedi tamam bensiz çıkmayın ya dedim o bişeyler dedi ama hatırlamıyorum aşırı sinşr oldum 1 yıldır böyle öneriniz nedir?
Yıllardır yakın olan arkadaşımı başka bir yakınımla tanıştırdım benden çok görüşüyorlar? Ne yapmalıyım çıldırıcam?
Cevapla