Babamın zoruyla kapandım, nişanlıma açılmak istediğimi nasıl sakin ve doğru şekilde anlatabilirim?

10 yaşında babamın zoruyla kapandım belki beni anlayamazsınız ama ben hiçbir zaman kapanmak istemedim babamın baskısı da sadece kapanmam değil yani fen lisesine gidebilecekken imam hatibe gittim şu an YKS hazırlanıyorum onda da sorun çıkaracak biliyorum nişanlımla görücü usulü tanıştık gerçekten onu seviyorum eğer bana destek olursa da açılabilirim ama bunu ona nasıl anlatacağımı bilmiyorum 😞
Babamın zoruyla kapandım, nişanlıma açılmak istediğimi nasıl sakin ve doğru şekilde anlatabilirim?
Cevapla