Babama hayatımda birinin olduğunu, evlenmek istediğimi nasıl söylerim?

2 yıldır biriyle birlikteliğim var ve birbirimizi çok seviyoruz ilerisini de düşüniyoru. Kendisi şu an çalışıyor ama ben okuyorum ve 1 senem daha kaldı. Annem ilişkimizi biliyor. Ben de 4. Sınıfa geçtiğimde adının konmasını ve mezun olduktan sonra artık evlenmek istiyorum. Zaten erkek arkadaşımla aynı köydeniz yani ailelerimiz birbirini tanıyor. Ama şöyle bir sorun var babam bu tarz konular açıldığında hep konuyu değiştiriyor ve beni evlendirmek istemediğini söylüyor. Beni özel okulda okuttu kaç sene şimdi hemen evlenmek istediğimi öğrenirse üzülür diye bir şey de diyemiyorum ama elbet bir gün söylemem gerekecek ona. Bunu en iyi şekilde nasıl yapabilirim lütfen yardım edin.
Babama hayatımda birinin olduğunu, evlenmek istediğimi nasıl söylerim?
Cevapla