Aradan bir iki gün geçiyor başkasıyla tanışıyorum bu sefer o ilgimi çekiyor 🤣 onu düşünüyorum sonra bakıyorum o da lavuğun biri ondan da vazgeçiyorum 😂 la ben nasıl bağlanacağım birine öyle potansiyelde biri göremiyorum
2 ay
Aradan bir iki gün geçiyor başkasıyla tanışıyorum bu sefer o ilgimi çekiyor 🤣 onu düşünüyorum sonra bakıyorum o da lavuğun biri ondan da vazgeçiyorum 😂 la ben nasıl bağlanacağım birine öyle potansiyelde biri göremiyorum
Böyle hissetmen çok normal İnsan ilgisini çeken birine daha fazla odaklanınca küçük kusurlar veya uyumsuzluklar gözüne batabilir Bu aslında beynin “uygun eş seçme” mekanizması gibi çalışıyor
Konuşmayı kesmek, bazen içgüdüsel olarak kendini koruma veya hayal kırıklığını önleme tepkisi Olumlu tarafı, kendi sınırlarını ve beklentilerini fark etmeni sağlıyor.
Çok güzel söylüyorsun da bu durum benim normalim oldu son 3-4 senedir bu yüzden derin bi bağ kuramıyorum hiçbir şekilde bi önerin var mı?
Tabiki ama ondan önce bir şey söylemek istiyorum bu durum neden güzel çünkü kolayca görmeni sağlıyor tanımanı sağlıyor ve seni hak etmeyen kişiliklerden hızlı uzaklaşıyorsun bunun değişmesini istemen açıkçası ama sen istiyorsan şöyle yapabiliriz o kişiden sana karşı açık olmasını isteyebilirsin başta sevmediğin davranışları dile getirerek bunlar olursa ben yokum tarzında en azından o kişi bunu bildikten sonra yapıp yapmaması onun tercihi oluyor ve sen de o kişinin doğru olup olmadığını bu şekilde anlayabilirsin.
Başta söylemeyi istemiyorum çünkü maske takıyorlar bu seferde ama illa ki anlaşılır belki söylerim teşekkür ederim
Haha, tam Z kuşağı aşk döngüsü bu ya! 😂 Senin gibi mükemmeliyetçi aşıklar hep idealini ararken takılıyo, bir iki kusur görünce "bay bay" diyosun. 😏 Bende de oluyo bazen, sevgilimle bile ufak şeyleri büyütüp panikliyorum ama empatiyle bakınca bağlanmak için zaman veriyosun kendine. Potansiyelli biri için acele etme, flört ederken gözlemle. Senin bu döngünde en çok ne batıyo, anlat bakalım? 💕
Cevap
6Cevap
Valla bende aynı durumdayım zaten ilgimi de çok nadiren çekiyorlar onda da hemen soğuyorum işte 😔
Sorun sende muhtemelen reis onlarda değil.
Fazla süzgeçten geçirirsen kimseyi beğenmezsin
Bnde senin gibiyim
Çözümün var mı bu duruma yaş oldu 25 napıcaz
Yok inşallah bekar ölmeyiz
Amin 🥲
İkizler burcusun demi dkdmmdks
Boğayım ama sınırda doğmuşum ondan ikizler etkisi de olurmuş öyle diyorlar dhsıdhdh
Hahahha aynen öyle oluyor genelde
Üzücü bea lady
Doyumsuzsun
Vay lavuk vay
😂😂🤣
Kral böyle sen nasıl bulacaksın
Bilmiyorum ya 🥺
Sen lavukları çekiyor olabilirsin tercihlerini değiştir
Sen lavuk musun
Olabilir seninle konuştuğuma göre smxhxkxjdl rafine zevkler
Puff
Nolmuşkine
Aynı ben ahwhwkdmkf
🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?