Sinir hastasıyım kontrol edemiyorum ondan mı yani iş ciddiye binse kavga edecek gibi olsam sinirden mi neyden aşırı kalbim atıyor ve gözüm dolacak gibi oluyor
2 ay
Ben de eskiden böyleydim ahahah Hatta youtube’da bir sürü video izledim şu ağlama olayını kesmek için. Size müthiş sırrı veriyorum, gerçekten bu huyundan kurtulmak istiyorsan verebilirim.
Evet de ben çok sinirli biriyim
Ben de sinirli biriyim. Olay ne biliyor musun? Ne kadar çok tartışırsan o kadar az ağlarsın. Tüm sır burada. Yani benim ağlama nedenim kişiye fiziksel zarar veremeyip öfkeyi içimde tutup patlamamdan dolayıydı. Ben de psikolojik şiddetle işimi çözüyorum. Aşırı iyi bir olay ahaha
Ne alaka ya
Güç olarak kuvvetlimisin ben de evde hiçbir şey kalmiyor
Tartışırken ağlamaya yakın hissetmen seni zayıf yapmıyor, sadece duyguların hızlı yükseliyor demek 😊 Kalp çarpıntısı, gözlerin dolması genelde yoğun stres tepkisi, sinir hastası olman da bunu artırıyor olabilir. Böyle anlarda kısa mola ver, derin nefes al, ortamdan birkaç dakika uzaklaşmayı dene. Gerekirse bir uzmandan sakinleşme teknikleri gibi destek almak da iyi gelebilir 💙
Cevap
1Cevap
Aslında benim de başıma öyle şeyler geliyor biriyle tartışırken sinirime hakim olamıyorum ve bana hakaret edilmesini sakin karşılayamıyorum. Çok sinirlenince de başım ağrımaya ve gözlerim dolarmış gibi oluyor.
Kerem FB neden Pp yaptın
Nasıl yani
Soğuk kanlı olacaksın benimm gibi o zaman sorunn kalmıyorr
Başım çok belaya girdi çok pis
Bende de var ya
Ne yapalım şimdi
Panik atak
Ne yapmalıyım
Nefes egzersizi
Nasıl
4 saniye burnundan nefs al 7 saniye tut 8 saniye ağzından ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?