İnsanlarla konuşurken neden göz teması kuramıyor olabilirim?

İnsanlarla konuşurken neden göz teması kuramıyor olabilirim?
bele karşı taraf dik dik bakınca geriliyor ve gözlerimi kaçırıyorum
birkaç saniyeden fazla bakamam o da karşı taraf takmıyorum sanmasın diye😂

duvar hissi falan veriyorumdur karşımdakine ama yapcek bişi yok eheh
sinirliyken bakabiliyorum sadece değişik asdf

bu durumda hoşlaşmıyorum çünkü çoğu kişi bunu saygısızlık olarak algılıyor😕
göz göze gelememenin nedeni ne olabilir?
birisiyle konuşurken göz temasi kurabiliyor musunuz?
İnsanlarla konuşurken neden göz teması kuramıyor olabilirim?
Cevapla