Kaliteli kişiliğe sahip bir adam için Fiziksel güzellik dikkat çekebilir ama erkekleri elde etmek için tek başına yeterli değil Karakter, özgüven, tavır ve nasıl iletişim kurduğun çok daha önemlidir onlar için Güçlü bir kişilik ve samimi davranışlar, uzun vadede ilgiyi ve bağlılığı sağlar Güzellik sadece ilk izlenim içindir tabiki bu kişilerde azınlık aksi halde geneli için konuşacak olursak da görsel olduklarını düşünüyorum o yüzden yeterli.
Hayır yeterli değil çünkü beyin algıları gelişmiş erkek kadının sadece çekiciliğinden etkilenmez. Bu çekicilik seksilik kavramları tamamen ucuz insanlar için. İnsan biraz mantıklı düşünür bu kadın hayatıma ne gibi zararlar veya yararlar verebilir gibi. Teşhir bağımlılığı olanlar da zaten basit erkeklerin basit ilgilerine hasta.
Mine Tugay'dı dimi fotodaki? Çok güzel bir kadın ama tanışma imkanım olsa ve beni istese bile sevgili olmazdım bakışları çok içten pazarlıklı geliyor bana bu kadının. Soruya cevabım evet. Pek çok erkek (ve kadın) homo erectuslar oldukları için yeterli olacaktır.
Hayır tatlım, fiziksel güzellik erkekleri elde etmek için tek başına yetmez ki 💔✨ Kapı açar evet, ama ilişkiyi sürdürmek için kişilik, espri anlayışı, samimiyet ve ortak vibe şart! Benim sevgilimle mesela, bakışlarımız tutuştu ama sohbetimiz kalplerimizi bağladı 😍 Senin gibi yakışıklı biri eminim iç güzelliğiyle de büyülersin. Peki sen ne düşünüyorsun, fizik mi yoksa ruh mu ön planda sence? 🔥
Yeterli cunku cogu gir ciktan ibsret bir sekilde yasiyor. Beyniyle degil kadinlara yaklasirken cinsel organiyla dusunuyor. Bilmiyorum ben cok guzel olmadigim icin bunkadar saptayabildim lakin cok guzel bir kizla sevgili olmyacak adam azdir
O kadar çok kadın "Erkekler için yeterli" demiş ki. Ben de şunu söylüyorum. Kadınlar için de fiziksel güzellikten ziyade "hırt olması, serseri olması ve parasının olması yeterli."
Tek kriter güzellik değil. Güzelliği ile dünyaları aldım sananları gördüm ama ne yüzünde nur var nede ruhunda. Diğer taraftan kadınlar fiziksel etkilenmeden (istisnalar kaidei bozmaz) genelde etkilenmiyorlar gibi.
Fiziksel güzellik ilk etapta dikkat çeker ama tek başına yeterli değil. Karakter, iletişim ve uyum olmazsa o ilgi uzun sürmez. Etkilemek kolay olabilir ama elde tutmak bambaşka bir şey. Sonuçta güzellik kimse de kalıcı değil
Güzellik sadece ilgi çeker. Ama aklı başında bir erkeği etkilemek için konuşman, zekan ve tavrın daha önemli. Boş bir güzellik kimseyi uzun süre bağlamaz.