İlişki yerine nöbetle bağ kurmaya başladım, sizce bu durum tedavi gerektirir mi 😅 ?

Birinde yüzüklerin ışıltısı, diğerinde vankomisin şifası...

Ben oyumu mesleğimden yana kullanıyorum ama kalbim biraz mutluluklar dilediğim tepside kalmadı değil sanki... 😂😂
İlişki yerine nöbetle bağ kurmaya başladım, sizce bu durum tedavi gerektirir mi 😅 ?
İlişki yerine nöbetle bağ kurmaya başladım, sizce bu durum tedavi gerektirir mi 😅 ?
İlişki yerine nöbetle bağ kurmaya başladım, sizce bu durum tedavi gerektirir mi 😅 ?
Cevapla