Depresyondan yeni çıkarken ilişkiye başlamak doğru mu, sizce ne yapmalıyım?

Öncelikle sunu söyleyim depresyondaydim psikoloğa gidiyorum sayesinde cikiyorum yavaş yavaş şimdi

Ne hisettigimi ne yapacağımı bilmiyorum hersey karışık geri kalmislik da var yani kacirma korkusu hani

Ders ve maddi durumlarim pek iyi değil ama bunları düşünmek istemiyorum biraz yaşadığımı hisetmek istiyorum

Ve bir ilişkiye ihtiyacım var yine o tarz hisleri yaşamak icin (ask nese heyecan canlilik)

Güncellemeler
5 ay
Arkadaşlar soru bu değildi KS kendi yapmış basligi bu şekilde
Benim sorum hislerimi paylasabilir miyim seklindeydi
Depresyondan yeni çıkarken ilişkiye başlamak doğru mu, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla