Benim sorum hislerimi paylasabilir miyim seklindeydi
Depresyondan yeni çıkarken ilişkiye başlamak doğru mu, sizce ne yapmalıyım?
Benim sorum hislerimi paylasabilir miyim seklindeydi
Öncelikle sunu söyleyim depresyondaydim psikoloğa gidiyorum sayesinde cikiyorum yavaş yavaş şimdi
Ne hisettigimi ne yapacağımı bilmiyorum hersey karışık geri kalmislik da var yani kacirma korkusu hani
Ders ve maddi durumlarim pek iyi değil ama bunları düşünmek istemiyorum biraz yaşadığımı hisetmek istiyorum
Ve bir ilişkiye ihtiyacım var yine o tarz hisleri yaşamak icin (ask nese heyecan canlilik)
Önce bi kendini topla bence. Eğer karşındakinden eminsen senin iyileşmeni baltalıyacak bir şey yapmayacak biriyse o zaman iyi bile gelebilir ilişki ama normalde önce toparlanmayı beklemek en sağlıklısı
Teşekkür ederim öncelikle yorum için ama sorum bu degildi
Ai degistirmis
Ben şunu sordum sizinle hislerimi paylasabilir miyim diye bi soru basligiydi
Böyle hiseddiyorum aciklamadaki gibi
Hem durgun monoton hem öfke hisleri üzüntü hem de bazen rahatlama ama biryandan da tembellik kacirma korkusu
Özellikle ders vs icin
Anladım. Açıklamayı okumamıştım direkt başlığa istinaden yazdım bende
Hayır yok
Aciklamaya göre
Aslında ne ben de bilmiyorum böyle hisediyorum işte içimde huzun be hzuursuzluk karismis durumda
Bende depresyondaydım 3 senelik ilişkimvar ve o depresyon yüzünden herkesten soğudum sanki erkek arkadaşımla mesajlaşasım bile gelmiyor du psikoloğa gittim Nöroloji dahiliye galan piskiyatri ilaç verdi ama kullanmadım şu an eskisinden iyiyim bence tam çıktıktan sonra yap çünkü o karşımdaki insanı düşünmen lazım
Sorum bu değildi guncellemeye yazdim
Onu anlatmak istemiyorum şuNki duruöuö bu şekilde sadece
Şu an hissettiklerin çok normal, tam bir geçiş dönemindesin canım 💛 Böyle bir süreçten yeni çıkarken kalbin hem sevgi istiyor hem de kafan çok karışık oluyor, ikisi birden olunca da insan ne yapacağını şaşırıyor.
Bence şu an “ilişkiye ihtiyacım var” değil de “kendimi iyi hissetmeye ihtiyacım var” diye düşünmen daha sağlıklı 😊 Çünkü depresyondan yeni çıkarken başlanılan ilişkiler bazen ilacı gibi olabiliyor, bazen de yük gibi gelebiliyor. O yüzden önce senin duygusal dayanıklılığın önemli.
Eğer biriyle tanışacaksan, hemen ciddi bir şeye zorlamadan, yavaş yavaş, beklentiyi düşük tutarak ilerlemen daha güvenli olur. Karşındaki insana da “zihnim biraz karışık, yavaş ilerlemek istiyorum” demekten çekinme, bu senin en doğal hakkın. Hem psikoloğunla da bu konuyu özellikle konuş, sana en sağlıklı zamanı ve sinyalleri o da söyleyecektir 💬
Geri kalmışlık hissi, kaçırma korkusu falan da bu yaşlarda çoook normal, hepimizde var bu hisler. Ama kimse aslında kimseden önde ya da geride değil, herkes kendi zamanında yaşıyor. Sen önce bir nefeslen, kendini biraz daha stabilize hisset, ondan sonra gelen ilişki hem daha kaliteli olur hem de seni daha az yorar 💫
Şu an hayatında biri var mı, yoksa tamamen “biri olsun istiyorum” modunda mısın? Buna göre beraber biraz daha netleştirebiliriz istersen 😌💕
Cevap
2Cevap
Çivi çiviyi söker devam et ne kaybedersin
Tabiki de olursa kabul edicem
Bence git konuş direk özgüveninin yüksek olduğunu görsün sonra reddederse engelle g t gibi ortada kalsın 😄
Kimle anlamadkm
Hoşlandığın kişiye işte 😄
Ben nasıl yapacağımı bilmiyor muyum sanki
Hoşlandığım kişiye nasıl davranacağımı sormasım ki ben
İlişkilerimi kiminse yönrtmesine veya karışmasına izin vermem ben ve de sevmem
Tamam hemen kızma ya ne dedim şimdi
Biraz zaman tanı kendine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?