5 yıllık ilişkimi ilgisizlik ve sürekli kavga yüzünden bitirmekle doğru mu yapıyorum?

Bunca zaman her şeyinde vardım, askerliğinde vardım, para gönderdim kaç kez, hep yanındaydım. Yeni bir işe girdi, bir tarafları kalktı, insan yerine koydular cebine para girdi diye. Her hafta kavga edip ayrılıyoruz, bitmesi gerek biliyorum, alışkanlık zor kopması. Hep kavga çıkartan benim evet çünkü mesajlarıma 1-1,5 saat arayla cevap veriyor, çalışıyorum falan diyor. Haftada 1 gün görüşüyoruz, önceliği değilim, ilgili değil, aldatmıyor ona eminim, sosyal medya falan kendi isteğiyle kullanmıyor. Ayrıyken peşimi bırakmaz hiç, hep gelir konuşmaya falan ama barışıkça ilgisizliği başlıyor, huzur yok artık. Bitirdim ama doğru karar mı bilmiyorum, aileme saygısızlık yapamazsın falan demişliğii de var, napıcam.

5 yıllık ilişkimi ilgisizlik ve sürekli kavga yüzünden bitirmekle doğru mu yapıyorum?
Cevapla