Bunca zaman her şeyinde vardım, askerliğinde vardım, para gönderdim kaç kez, hep yanındaydım. Yeni bir işe girdi, bir tarafları kalktı, insan yerine koydular cebine para girdi diye. Her hafta kavga edip ayrılıyoruz, bitmesi gerek biliyorum, alışkanlık zor kopması. Hep kavga çıkartan benim evet çünkü mesajlarıma 1-1,5 saat arayla cevap veriyor, çalışıyorum falan diyor. Haftada 1 gün görüşüyoruz, önceliği değilim, ilgili değil, aldatmıyor ona eminim, sosyal medya falan kendi isteğiyle kullanmıyor. Ayrıyken peşimi bırakmaz hiç, hep gelir konuşmaya falan ama barışıkça ilgisizliği başlıyor, huzur yok artık. Bitirdim ama doğru karar mı bilmiyorum, aileme saygısızlık yapamazsın falan demişliğii de var, napıcam.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer