1 buçuk yıllık ilişkiyi ilgisizlik yüzünden bitirmek?

Biz 1 buçuk yıldır sevgiliyiz. Bundan 1 ay önceye kadar ben onun memleketinde üni okuyordum ve bitirdim okulu kendi memleketime geldim. Baştan beri sadece günaydın iyi geceler yazıp geceleri sesli konuşuyorduk ama buluştuğumuz için ben sıkıntı yapmıyordum ama artık uzak mesafe ilişkisi var. Ve gün içinde bir mesaj bile yazmaması zoruma gidiyor niye yazmıyorsun diyorum işler çok yoğun diyor. Anlıyorum çalışıyor ama tek iletişim kaynağımız telefon onda da mesaj bile atmıyor sadece geceleri sesli konuşuyoruz. Seviyorum ayrılmak istemiyorum ama kendimi değersiz hissediyorum ne yapmak lazım sadece mesaj yazmıyor diye ayrılmak abartı mı olur? Sizce ne yapmalıyım? Çok konuştuk bu konuyu çözüme ulaşmıyor NOLUR akıl verin!!!

1 buçuk yıllık ilişkiyi ilgisizlik yüzünden bitirmek?
Cevapla